-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівель та переоснащення котельні Навчально-виховного комплексу "Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 імені Олеся Гончара-ліцей" Балтської міської ради Одеської області (опорний заклад)
Торги відмінено
12 447 494.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 237.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 62 237.50 UAH
Номер:
de73dbcecdc849a18632e44ab584bd71
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-14-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.05.2020 00:00
Період моніторингу:
14.05.2020 17:13 - 05.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.05.2020 Одеса № 135
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 14.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 14.05.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.05.2020 № 135
Витяг з переліку процедур закупівель
1. UA-2020-05-13-002173-b 13.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу на стадії оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу третього частини третьої статті 12 Закону, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу другого пункту 2 Наказу № 490, пункту 3 частини першої статті 10 та частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 Закону та пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів що внесення змін у відповідні документи, а в разі неможливості усунення, здійснити заходи, передбачені пунктом другим частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Навчально-виховного комплексу «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 імені Олеся Гончара-ліцей» Балтської міської ради Одеської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 12.05.2020 № 1) та зміни до неї.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу третього частини третьої статті 12 Закону, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів та ТД.
Також за результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону ТД повинна містити строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже, на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону Замовник не зазначив, що строк дії тендерних пропозицій починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, встановлено, що Замовником на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону в тендерній документації не зазначено спосіб документального підтвердження переможцем торгів відсутності підстав, передбачених пунктами 12 та 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником внесені зміни до ТД, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції ТД, але не оприлюднено в окремому документі перелік змін, чим не дотримано вимоги пункту 3 частини першої статті 10 Закону та частини другої статті 24 Закону.
Період усунення порушень:
15.05.2020 15:53 - 30.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2020 15:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно проведеного моніторингу АУДИТОРАМИ ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) UA-M-2020-05-14-000045 від 14.05.2020 були виявлені порушення.
НАДАЄМО ПОЯСНЕННЯ на усунення та роз’яснення встановлених ознак порушень порядку проведення Процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «Капітальний ремонт будівель та переоснащення котельні Навчально-виховного комплексу "Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 імені Олеся Гончара-ліцей" Балтської міської ради Одеської області (опорний заклад)» (номер закупівлі UA-2020-05-13-002173-b) (надалі – Процедура закупівлі) Навчально-виховний комплекс «Балтська загально-освітня школа №1 ім. О. Гончара-ліцей» Балтської міської ради Одеської області
(надалі – Замовник)
1. 20.05.2020 року були внесені зміни в тендерній документації на усунення порушень (згідно вимог органів державного фінансового контролю.
2. В вимогах було прописано про відсутність при розміщенні оголошення та тендерної документації ЕЦП/КЕП. Данна вимога була прописана помилково, так, як ЕЦП було накладено вчасно і згідно Законодавства України. Для підтвердження надаємо види накладеної ЕЦП на ПРОЗОРРО.
Дата публікації звіту:
20.05.2020 12:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
.
Дата публікації:
27.05.2020 10:29