-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Торги відмінено
389 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 945.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 945.00 UAH
Номер:
71a19fc9f4c7476d9383837f2a9123a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-11-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2020 00:00
Період моніторингу:
11.06.2020 11:19 - 03.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.06.2020 № 35
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 09.06.2020 № 35
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-05-13-000298-а 13.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини першої статті 16, частини третьої статті 17, пунктів 2, 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції від 19.09.2019 № 114-IX, далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Городнянська центральна районна лікарня» Городнянської районної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.05.2020 (далі – тендерна документація), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» (далі –ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»), протокол засідання тендерного комітету від 02.06.2020, повідомлення про намір укласти договір від 02.06.2020.
У ході моніторингу встановлено, що у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-05-13-000170-a, яким передбачено проведення зазначеної процедури закупівлі, відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії, чим порушено вимогу пункту 1 частини другої статті 4 Закону.
Крім того встановлено, що Замовником в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону до оголошення про проведення відкритих торгів не внесено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Під час проведення моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником 14.05.2020 оприлюднено нову редакцію тендерної документації, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 13.05.2020 (попередня редакція тендерної документації оприлюднена 13.05.2020), при цьому не оприлюднено перелік змін до тендерної документації в окремому документі, чим порушено вимоги пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
У ході моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме:
- у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги встановлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відсутня інформація щодо способу документального підтвердження учасниками інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, чим порушено вимоги частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону;
- в пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено пункт 14 частини другої статті 22 Закону;
- не містить способу документального підтвердження переможцем торгів інформації згідно із законодавством щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим порушено частину третю статті 17 та пункт 2 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, встановлено невідповідність іншої інформації, що міститься в тендерній документації, вимогам передбачених законодавством, чим порушено частину третю статті 22 Закону, а саме:
- інформація, наведена у розділі 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» не відповідає вимогам абзаців другого – п’ятого частини другої статті 24 Закону;
- інформація, наведена у пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», не відповідає вимогам частини першої статті 31 Закону;
- пункт 1 «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» не відповідає вимогам статті 32 Закону;
- інформація, наведена в абзаці четвертому підпункту 13.3 пункту 13 «Зміна умов договору» проєкту договору не відповідає вимогам пункту 4 частини першої статті 43 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що в пропозиції переможця торгів ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» надано лист від 27.05.2020 № 06.3/3088, в якому зазначено про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому в пропозиції учасника відсутня фінансова звітність, чим не дотримано вимоги пункту 4 частини другої статті 16 Закону та підпункт 4 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги встановлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Отже, Замовник в порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» та не перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції, відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону, натомість 02.06.2020 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ».
Період усунення порушень:
12.06.2020 12:56 - 27.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2020 12:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
процедуру відмінено в зв'язку з неможливістю усунення порушень при проведенні процедури закупівлі
Дата публікації звіту:
17.06.2020 12:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
17.06.2020 15:53