• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Апарат штучної вентиляції легенів

Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Номер: 13520a1e404f40ceb40bbdb0ba54b9f5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-25-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 25.06.2020 16:03 - 17.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.06.2020 № 198 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-13-000144-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13 травня 2020 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 93) 691-49-02, zaicevaolena.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу першого пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Миколаївський обласний центр паліативної допомоги та інтегрованих послуг» Миколаївської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 12.05.2020 № 5; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «СІНЕКС» 41086393 (код ЄДРПОУ 41086393); протокол засідання тендерного комітету від 04.06.2020 № 8; повідомлення про намір укласти договір від 04.06.2020; договір про закупівлю від 22.06.2020 № 93; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-05-13-000144-c. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу першого пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СІНЕКС» у зв’язку з наявністю підстави, передбаченою пунктом дев’ятим частини першої статті 17 Закону. Зокрема, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань стосовно ТОВ «СІНЕКС» відсутня інформація, передбачена пунктом дев’ятим частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме: дата народження кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, країна громадянства, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). Проте, згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 04.06.2020 № 8 Замовник визнав учасника ТОВ «СІНЕКС» переможцем торгів та, як наслідок, уклав з ним договір про закупівлю від 22.06.2020 № 93.
Період усунення порушень: 26.06.2020 14:26 - 11.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2020 14:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський обласний центр паліативної допомоги та інтегрованих послуг» Миколаївської обласної ради (далі - КНП «МОЦПДІП» МОР) повідомляє про вжиті заходи щодо розірвання договору №93 від 22.06.2020 з переможцем процедури відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНЕКС» за предметом закупівлі «Апарат для штучної вентиляції легенів» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії» Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2020-05-13-000144-c. Тендерний комітет КНП «МОЦПДІП» МОР 30 червня 2020 року (Протокол №14) одноголосно прийняв рішення: 1. Розірвати договір №93 від 22.06.2020 з переможцем процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Апарат для штучної вентиляції легенів» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії» (ID: UA-2020-05-13-000144-c). 2. Протягом п’яти днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Секретар тендерного комітету 02 липня 2020 року повторно надіслала директору Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНЕКС» Василенко Олександру Васильовичу: 1) лист з проханням розірвати договір №93 від 22.06.2020 про закупівлю апарату для штучної вентиляції легенів; 2) проєкт додаткової угоди про розірвання вищезазначеного договору. Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНЕКС» 02 липня 2020 року надіслало КНП «МОЦПДІП» МОР на електронну адресу сканкопію Додаткової угоди про розірвання договору №93 від 22.06.2020 с печаткою та підписом, що додається. Паперовий варіант Додаткової угоди про розірвання договору Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНЕКС» (фактична адреса: 03151, Україна, м. Київ, вул. Дніпровська, 22) надіслало 03 липня 2020 року. КНП «МОЦПДІП» МОР отримає Додаткову угоду про розірвання договору через Нову пошту орієнтовно 06 липня 2020 року та відразу оприлюднить через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 03.07.2020 13:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 06.07.2020 09:21

Запити/Пояснення