• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Ліквідація вибоїн пневмоструменевим методом на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення Городоцького, Жовківського, Мостиського, Пустомитівського, Сокальського та Яворівського районів Львівської області

Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.

Завершена

17 717 232.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 88 586.16 UAH
Номер: e22710be74f343828dcd46e0b0705e36
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-17-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.08.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 17.08.2020 17:26 - 09.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.08.2020 № 232 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Галина ВАШЕКА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 17.08.2020 № 232 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2020-05-12-002573-a 12.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, zabolotnya.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «УНІДОР СЕРВІС», ТОВ «ЕКСПОДОР», ТОВ «Корисні Технології», ТОВ «ШРБУ №1», ТОВ «ДОРМАКС», ТОВ «ДРОГ-БУД УКРАЇНА», ДП «Львівський облавтодор» установлено порушення вимог абзацу другого та третього пункту 1 частини першої та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т, ТОВ «Меридіан», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України,та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 12.05.2020 № 23(зі змінами), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Львівський облавтодор»), товариства з обмеженою відповідальністю «УНІДОР СЕРВІС» (далі – ТОВ «УНІДОР СЕРВІС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПОДОР» (далі – ТОВ «ЕКСПОДОР»), товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 1» (далі – ТОВ «ШРБУ №1»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРМАКС» (далі – ТОВ «ДОРМАКС»), товариства з обмеженою відповідальністю «Меридіан» (далі – ТОВ «Меридіан»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДРОГ-БУД УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ДРОГ-БУД УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (далі – ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т»), товариства з обмеженою відповідальністю «Корисні Технології» (далі – ТОВ «Корисні Технології»), протокол засідань тендерного комітету від 21.07.2020 № 97, повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2020, договір на закупівлю послуг: Ліквідація вибоїн пневмоструменевим методом на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення Городоцького, Жовківського, Мостиського, Пустомитівського, Сокальського та Яворівського районів Львівської області від 10.08.2020 № 77-08/20 (далі – Договір), додаткова угода від 10.08.2020 № 1 до Договору, пояснення Замовника, опубліковані в електронній системі закупівель 08.09.2020. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. 1. Моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема, надання учасниками довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (за формою). Формою довідки передбачено надання інформації, зокрема, щодо власника машин, механізмів, техніки (гр. 6) та щодо перебування машин, механізмів, техніки (власне, орендоване чи лізинг (у кого) або залучається (в тому числі надаються послуги (ким)) (гр.5). Також учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «Корисні Технології» надав довідку від 10.06.2020 № 21-20, в якій відсутня інформація щодо власника чотирьох машин для ямкового ремонту/машин для ліквідації вибоїн (Madrog MadPatcher MPA 6.5WD на базі автомобіля MAN TGA 26.400, 2006 року випуску, Madrog MadPatcher MPA 6,5WD на базі автомобіля MAN TGA 26.440, 2007 року випуску, Madrog MadPatcher MPA 6.5WD на базі автомобіля MAN TG 4IOA, 2013 року випуску, Madrog MadPatcher MPA 6,5WD на базі автомобіля MAN TGA 26.390, 2006 року випуску) (гр.6), чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «ЕКСПОДОР» надав довідку від 10.06.2020 № 10/06/20-21, в якій зазначив, що машини, механізми, техніка є орендованими. При цьому інформація щодо орендодавця в графі 5 довідки відсутня, чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «УНІДОР СЕРВІС» надав довідку від 27.05.2020 № 312, в якій зазначив, що дві машини для ямкового ремонту/машин для ліквідації вибоїн (спеціальний вантажний для ямкового ремонту доріг VOLVO FH 12, 2002 року випуску, спеціальний автомобіль для ямкового ремонту струменевим методом з обладнанням ГШТ-І MERSEDESBENZ AXOR 2628, 2007 року випуску) є орендованими. При цьому інформація щодо орендодавців в графі 5 довідки відсутня, а також відсутня інформація щодо власників зазначених машин (гр.6), чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «ДРОГ-БУД УКРАЇНА» надав довідку від 09.06.2020 № 1224, в якій зазначив, що навантажувач фронтальний CIIIA CASE 821C 2000 pік, є орендованим. При цьому інформація щодо орендодавця в графі 5 довідки відсутня, чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. Також в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДРОГ-БУД УКРАЇНА» відсутній оригінал листа-підтвердження від власника навантажувача фронтального CASE 821C, 2000 pоку випуску (реєстраційний номер 09004ЕА) Романишина Романа Петровича, щодо не заперечення використання його транспортного засобу для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі, чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. 2. Моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема, надання учасниками довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предмету закупівлі згідно форми. Для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в довідці, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність в учасника працівників та інформацію, зазначену в довідці, на кожну особу, зазначену ним в довідці. На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі», у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «Корисні Технології» надав згідно форми довідку від 10.06.2020 № 8-20, в якій зазначив освіту та спеціальність щодо кожного працівника. Водночас документи, що підтверджують інформацію зазначену в довідці, на кожну особу, зазначену в довідці щодо освіти та спеціальності учасником ТОВ «Корисні Технології» у складі тендерної пропозиції не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі», у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «ЕКСПОДОР» надав згідно форми довідку від 06.06.2020 № 10/06/20-13, в якій зазначив освіту та спеціальність щодо кожного працівника. Водночас документи, що підтверджують інформацію зазначену в довідці, на кожну особу, зазначену в довідці щодо освіти та спеціальності учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі», у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «ДОРМАКС» надав згідно форми довідку від 11.06.2020 № 148, в якій зазначив освіту та спеціальність щодо кожного працівника. Водночас документи, що підтверджують інформацію зазначену в довідці, на кожну особу, зазначену в довідці щодо освіти та спеціальності учасником ТОВ «ДОРМАКС» у складі тендерної пропозиції не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі», у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «ШРБУ №1» надав згідно форми довідку від 10.06.2020 № 778, в якій зазначив освіту та спеціальність щодо кожного працівника. Водночас документи, що підтверджують інформацію зазначену в довідці, на кожну особу, зазначену в довідці щодо освіти та спеціальності учасником ТОВ «ШРБУ №1» у складі тендерної пропозиції не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі», у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТзОВ «УНІДОР СЕРВІС» надав згідно форми довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі б/н та б/д, в якій зазначив освіту та спеціальність щодо кожного працівника. Водночас документи, що підтверджують інформацію зазначену в довідці, на кожну особу (машиністи дорожньо-транспортних засобів (оператори машин, водії) та дорожні робітники), зазначену в довідці щодо освіти та спеціальності учасником ТзОВ «УНІДОР СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. 3.Моніторингом установлено, що в пункті 3 додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору та передбачив, що на підтвердження інформації відображеній в довідці учасники надають, зокрема, сканкопії аналогічних договорів з усіма додатками, зазначеними в договорах, як невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких. Водночас учасник ДП «Львівський облавтодор» надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 09.06.2020 № 01з-05/1036, згідно з якою учасник виконав, зокрема, аналогічний договір від 31.07.2018 № 77-07/18. Згідно з інформацію та документами наданими учасником ДП «Львівський облавтодор» у складі тендерної пропозиції установлено, що під час виконання зазначеного аналогічного договору від 31.07.2018 № 77-07/18 укладено 15 (п’ятнадцять) додаткових угод про внесення змін до договору. При цьому, учасник ДП «Львівський облавтодор» у складі тендерної пропозиції не надав додаткову угоду № 12 про внесення змін до договору від 31.07.2018 № 77-07/18, чим не дотримав вимоги пункту 3 додатку 1 до тендерної документації. 4.За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Відповідно до статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV (із змінами) фінансова звітність - звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Відповідно до частини першої статті 2 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженому Наказом Міністерства фінансів України 07.02.2013 №73, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Проте, учасник торгів ТОВ «ДРОГ-БУД УКРАЇНА» у своїй тендерної пропозиції не надав жодного документу, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства (фінансова звітність), чим не дотрималися вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 5.Моніторингом установлено, що відповідно до пункту 8 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 додатку 7 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів щодо інформації про субпідрядника/спів виконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг), а саме: у разі не залучення учасником до надання послуг/виконання робіт суб’єкта господарювання (субпідрядника/ співвиконавця), тендерна пропозиція повинна містити довідку учасника (у довільній формі), з інформацією про наміри надання послуг (виконання робіт) без залучення сторонніх суб’єктів господарювання, а у разі, якщо учасник планує залучати для надання послуг (виконання робіт) субпідрядника/ співвиконавця, такий учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує інформацію про сторонніх суб’єктів господарювання інформацією та документами згідно з умовами та вимогами Додатку 7 до тендерної документації. Учасник ТОВ «Корисні Технології» в складі тендерної пропозиції надав довідку про незалучення субпідрядної (субпідрядних) організацій від 10.06.2020 № 22-20 в якій зазначив, що не планує залучати субпідрядну (субпідрядних) організацію в обсязі не більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Водночас в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Корисні технології» довідки з інформацією про наміри надання послуг (виконання робіт) без залучення сторонніх суб’єктів господарювання або, що містить інформацію про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого він планує залучати до надання послуг/виконання робіт, як субпідрядника /співвиконавця в обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (від суми пропозиції), відсутні, чим не дотримано вимоги пункту 8 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 додатку 7 до тендерної документації. Учасник ТОВ «ШРБУ №1» в складі тендерної пропозиції надав довідку про незалучення субпідрядної (субпідрядних) організацій від 10.06.2020 № 810 в якій зазначив, що не планує залучати субпідрядну (субпідрядних) організацію в обсязі не більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. При цьому у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШРБУ № 1» довідки з інформацією про наміри надання послуг (виконання робіт) без залучення сторонніх суб’єктів господарювання або, що містить інформацію про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого він планує залучати до надання послуг/виконання робіт, як субпідрядника /співвиконавця в обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (від суми пропозиції), відсутні, чим не дотримано вимоги пункту 8 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 додатку 7 до тендерної документації. Проте, Замовник на порушення абзацу другого та третього пункту 1 частини першої та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «УНІДОР СЕРВІС», ТОВ «ЕКСПОДОР», ТОВ «Корисні Технології», ТОВ «ШРБУ №1», ТОВ «ДОРМАКС», ТОВ «ДРОГ-БУД УКРАЇНА», ДП «Львівський облавтодор» як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив їх до оцінки, визначив переможцем торгів ТОВ «Корисні Технології» та уклав з ним Договір. Відповідно до абзацу першого пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-5-2, з урахуванням норм частини першої статті 25 Закону не підтверджена.
Період усунення порушень: 10.09.2020 17:49 - 25.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2020 17:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом направлення звернення до ТзОВ "Корисні Технології", на підтвердження чого надано лист адресований ТзОВ "Корисні Технології", та гарантує протягом п’яти робочих днів з дня звернення до ТзОВ "Корисні Технології" розірвати договор з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Дата публікації звіту: 17.09.2020 15:21

Запити/Пояснення