• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сік яблучний

Завершена

369 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 845.00 UAH
Номер: 1e5b78a0aef84ce1a604b7522b8ad7da
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-07-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.09.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 07.09.2020 21:26 - 29.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.09.2020 № 182 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.09.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ . Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.09.2020 № 182 Витяг з перелік у процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 6. UA-2020-05-12-004116-b 12.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовами тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту другого частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державна установа «Покровська виправна колонія (№17)» (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.07.2020 №36 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Калініна Жанна Миколаївна (далі – ФО-П Калініна Ж.М.), протокол розкриття тендерних пропозицій опублікований 30.07.2020 №42; повідомлення про намір укладання договору від 30.07.2020, договір від 11.08.2020 №К-3, додаткова угода від 14.08.2020 №1. За результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника ФО-П Каланіна Ж.М. умовам тендерної документації. Так, Замовником проводиться закупівля соку яблучного, якість якого відповідно до вимоги підпункту 6.1 пункту 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації повинна бути підтверджена копією якісного посвідчення або експертного висновку або декларацією виробника або іншого документу, який підтверджує якість предмету закупівлі. Однак, учасником-переможцем ФО-П Каланіна Ж.М. надано декларацію виробника від 06.07.2020 №06-07, товароодержувачем в якій зазначено УІ ТОВ «СЕН-ВІАЛ». Документів щодо взаємовідносин ФО-П Калініна Ж.М. та УІ ТОВ «СЕН-ВІАЛ» у тендерній пропозиції не надано. Також, в декларації виробника від 06.07.2020 №06-07 зазначена кількість фізичних банок 5 500 штук масою 3 кілограми, загальна кількість становить 16 500 кілограмів, тоді як тендерною документацію загальна кількість соку яблучного становить 18 000 кілограм. Таким чином, відсутні відомості щодо наявності у ФО-П Калініна Ж.М. товару необхідної якості та кількості. Отже, ФО-П Калініна Ж.М. порушено вимоги підпункту 6.1 пункту 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині не надання документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника. На підставі вищевикладеного та відповідно до абзацу другого пункту другого частини 1 статті 31 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту другого частини 1 статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію Ф-ОП Калініна Ж.М. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав договір від 11.08.2020 №К-3 на загальну суму 367 020,00 гривень.
Період усунення порушень: 16.09.2020 16:13 - 01.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 16.09.2020 16:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір розірвано
Дата публікації звіту: 25.09.2020 09:37