• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Охоронні послуги» (Послуги з фізичної охорони об’єкту КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР)

Завершена

341 640.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 708.20 UAH
Номер: 6947604224c4445d852b9b4d93baef64
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-04-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.09.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 04.09.2020 10:58 - 26.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.09.2020 № 275 Миколаїв Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі», НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-12-003894-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12 травня 2020 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС» встановлено порушення частини дев’ятої статті 29, частини першої та другої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ «ДЕЛЬТА» та ТОВ «ОБЕРЕГ-ЮГ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення змін до договору - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом здійснення заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності оприлюднення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Миколаївська обласна клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету із змінами (протокол від 12.05.2020 № 2); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ «ДЕЛЬТА» (далі – ТОВ «АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ «ДЕЛЬТА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВІКІНГ ЛЮКС» (далі – ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС») та товариства з обмеженою відповідальністю «ОБЕРЕГ-ЮГ» (далі – ТОВ «ОБЕРЕГ-ЮГ»); протоколи засідання тендерного комітету від 02.06.2020 № 3, від 10.06.2020 № 4 та від 16.06.2020 № 6; повідомлення про намір укласти договір; договір про надання охоронних послуг від 01.07.2020 № 260; додаткова угода від 01.07.2020 № 1; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення Замовника від 10.09.2020, від 15.09.2020 та від 21.09.2020, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення частини першої статті 31 Закону без наявності підстав відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС». Так, відповідно до пункту 3 частини першої розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «учасник визначає ціну на послугу, який він пропонує надати, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх видів послуг, включаючи витрати на транспортування, страхування з урахуванням вартості вантажних робіт у місцях завантаження, розвантаження товару. Ціна на послугу повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару». На підтвердження вищевказаної вимоги учасник у складі тендерної пропозиції надає відповідну довідку в довільній формі. Відповідно до примітки Додатку 1 тендерної документації «калькуляція витрат на послуги з фізичної охорони має розрахуватися з урахуванням мінімальної заробітної плати в 2020 році, включаючи всі податки та збори встановлені чинним законодавством України в розрахунку на одного охоронця». Учасник ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС» у складі тендерної пропозиції (файл «Довідка про ціну.pdf») надав інформаційну довідку про визначення ціни від 26.05.2020 № 32-18, в якій зазначено, що учасник визначає ціну на послугу, яку він пропонує надати, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх видів послуг, включаючи витрати на транспортування, страхування з урахуванням вартості вантажних робіт у місцях завантаження, розвантаження товару. Згідно з наданими поясненнями в ході моніторингу, Замовником проведено власні розрахунки (протокол від 16.06.2020 № 5) на підставі яких здійснено висновок, що витрати ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС» не враховують розміри мінімальної заробітної плати та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, Замовник не скористався своїм правом, визначеним абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, а саме: не звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Зважаючи, що тендерною документацію не визначено вимог щодо надання учасниками розрахунку калькуляції витрат на послуги з фізичної охорони, Замовником проведено розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС» з порушенням вимог частини дев’ятої статті 29 Закону та, як наслідок, відхилено тендерну пропозицію цього учасника з порушенням вимог частини першої статті 31 Закону. Моніторингом також встановлено, що на порушення частини другої статті 31 Закону оприлюднена інформація про відхилення не містить посилань на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким тендерна пропозиція учасника не відповідає.
Період усунення порушень: 22.09.2020 15:49 - 07.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 22.09.2020 15:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: аргументована відповідь щодо висновку про результати моніторингу щодо закупівлі UA-2020-05-12-003894-b
Дата публікації звіту: 29.09.2020 15:42

Запити/Пояснення