• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів ЗМи

Завершена

994 966.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Номер: f39f681cccd641d899e920c6787bc273
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-23-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.09.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 23.09.2020 16:28 - 16.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.09.2020 № 56 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління - начальник відділу контролю органів влади,оборони, правоохоронних органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 23.09.2020 № 56 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-05-12-003486-b 12.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Болдецька Н. П. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, prozorro.melnik@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону. За результатом аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатом аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 10, 14 частини другої статті 22 Закону. За результатом моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо недопущення аналогічних порушень в подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" (далі – Замовник) за номером ID: UA-P-2020-05-12-000940-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника, протокол щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій №255 від 02.06.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій №290 від 24.06.2020, тендерна пропозиція ТОВ «Центр Промислових Технологій та Експертиз», повідомлення про намір укласти договір, протокол визначення переможця №368 від 01.09.2020, договір від 18.09.2020 №663. Крім того, проаналізовано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.08.2020 № 16088-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатом аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що в порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону у річному плані за номером ID: UA-P-2020-05-12-000940-a відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація щодо найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. За результатом аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатом аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в пункті 7 розділу I «Загальні положення» щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій зазначено «Відповідно до умов оголошення, розміщеного на електронному торгівельному майданчику», аналогічно в пункті 1 розділу IV « Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначено «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель». При цьому, Законом встановлено окремо обов’язок Замовника розмістити інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення процедури закупівлі (пункт 6 частини другої статті 21 Закону) та в тендерній документації (пункт 14 частини другої статті 22 Закону). Згідно з частиною першою статті 251 Цивільного Кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Стаття 252 Цивільного Кодексу України містить наступні норми щодо визначення строку: строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Таким чином, тендерна документація Замовника не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Крім того, в порушення пункту 10 частини другої статті 22 у розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не визначено перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій. Під час моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 №680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації (додаток 1, 2) окремими файлами. В ході моніторингу закупівлі підтверджено правильність спрацювання автоматичного індикатора ризику (RISK2-13). Слід зазначити, що на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.08.2020 № 16088-р/пк-пз Замовник повернувся до розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, що визнана найкращою за результатами оцінки.
Період усунення порушень: 09.10.2020 15:19 - 26.10.2020 23:00
Дата публікації висновку: 09.10.2020 15:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Шодо зазначених у висновку моніторингу порушень з процедури відкритих торгів на закупівлю Костюмів для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів ЗМи (UA-2020-05-12-003486-b), а саме: -Відсутності у річному плані категорії Замовника (окрема сфера господарювання) інформуємо, що вказана інформація відповідно до ст.21 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначена Замовником у оголошенні до закупівлі, у зв’язку з відсутністю технічної можливості зазначання на електронній площадці системи Prozorro. - відсутності інформації про мову тендерної пропозиції у оголошенні інформуємо, що вказана інформація зазначена Замовником у Тендерної документації (Розділ1), також слід зазначити, що оголошення формується системою Prozorro автоматично та графа Мова для заповнення відсутня. Щодо відсутності кінцевого строку подання тендерних пропозицій, то Замовником у п.7 розділу 1 Тендерної документації зазначено: - кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення. У відповідності з п.1,4 ст. 10 Закону: - отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру; - електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу; - тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Відповідно, зазначена інформація сформована системою Prozorro автоматично та зазначена в оголошенні Замовника, а саме: ЗАКУПІВЛЯ ОГОЛОШЕНА 12.05.20; ПЕРІОД УТОЧНЕНЬ до 18.05.20; ПЕРІОД ОСКАРЖЕНЬ до 24.05.20; ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ до 28.05.20; АУКЦІОН 29.05.20; КВАЛІФІКАЦІЯ ПЕРЕМОЖЦЯ з 29.05.20; ПРОПОЗИЦІЇ РОЗГЯНУТІ з з 01.09.20. Відповідно, вказана інформація є у вільному доступі до закупівлі, жодних скарг та запитань від Учасників закупівлі отримано не було. Згідно встановлених Законом строки, а саме 18.09.20р. закупівля була завершена Замовником. Результати мониторингу оголошено 09.10.2020р. Враховуючи вищезазначене, дії Замовника є цілком правомірними.
Дата публікації звіту: 15.10.2020 14:34