-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 1 000.00 UAH
Номер:
1fc533ee6f534fc189b8b3088e7a0fd7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-25-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2020 00:00
Період моніторингу:
25.06.2020 16:05 - 17.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.06.2020 № 197
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-12-003115-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12 травня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу першого пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: нову редакцію тендерної документації, затверджену рішенням уповноваженої особи Державної установи «Миколаївська державна сільськогосподарська дослідна станція інституту зрошуваного землеробства Національної академії аграрних наук України» від 12.05.2020 № 11; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» (код в ЄДРПОУ 32938047); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.06.2020 № 17; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 22.06.2020 № тМО-826.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу першого пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» у зв’язку з наявністю підстави, передбаченою пунктом дев’ятим частини першої статті 17 Закону. Зокрема, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань стосовно ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» відсутня інформація, передбачена пунктом дев’ятим частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме: дата народження кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, країна громадянства, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). Крім того, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань стосовно одного із засновників ТОВ «КВОРУМ-НАФТА», а саме: ТОВ «Компанія з управління активами «СОЛЬДІС» відсутня інформація щодо бенефіціарного власника або не внесена обґрунтована причина його відсутності.
Проте, згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.06.2020 № 17 Замовник визнав учасника ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» переможцем торгів та, як наслідок, уклав з ним договір про закупівлю послуг за державні кошти від 22.06.2020 № тМО-826.
Період усунення порушень:
26.06.2020 14:24 - 11.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2020 14:24
Оскарження висновку в суді
Опис:
09.07.2020 подана позова заява про визнання протиправним та скасування висновку
Дата публікації:
17.07.2020 16:42
Запити/Пояснення
Номер:
deb62f46f7c9441e89ddf80c3d053d55
Назва:
Аргументовані Заперечення
Дата опублікування:
03.07.2020 19:40
Опис:
аргументовані заперечення
Державна установа "Миколаївська державна сільськогосподарська дослідна станція інституту зрошуваного землеробства Національної академії аграрних наук України» не погоджується з висновком ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо відхилилення тендерної пропозиції учасника СТОВ «СИНТЕЗ» у зв’язку з наявністю підстави, передбачених пунктом дев’ятим частини першої статті 17 Закону.
Зокрема, Вами зазначено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань стосовно ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» відсутня інформація, передбачена пунктом дев’ятим частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме: дата народження кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, країна громадянства, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). Крім того, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань стосовно одного із засновників ТОВ «КВОРУМ-НАФТА», а саме: ТОВ «Компанія з управління активами «СОЛЬДІС» відсутня інформація щодо бенефіціарного власника або не внесена обґрунтована причина його відсутності.
Відповідно до положень ст. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних).
Звертаємо увагу, що відповідно до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань щодо ТОВ «Компанія з управління активами «СОЛЬДІС» (код ЄДРПОУ 37202955) «КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ - БУДНИК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, УКРАЇНА, 21.04.1975 РОКУ НАРОДЖЕННЯ, РЕЄСТРАЦІЙНИЙ НОМЕР ОБЛІКОВОЇ КАРТКИ ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ , 04214, М. КИЇВ, ОБОЛОНСЬКИЙ РАЙОН, ВУЛ. ГЕРОЇВ ДНІПРА, БУД. 57, КВ. 30. ВІДСОТОК ЧАСТКИ СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ В ЮРИДИЧНІЙ ОСОБІ АБО ВІДСОТОК ПРАВА ГОЛОСУ В ЮРИДИЧНІЙ ОСОБІ - 100. ТИП БЕНЕФІЦІАРНОГО ВОЛОДІННЯ - ПРЯМЕ.».
Отже, відомості про кінцевого бенефіціарного власника як одного из засновнікив ТОВ "КВОРУМ-НАФТА" - ТОВ «Компанія з управління активами «СОЛЬДІС» наявні в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань.
Таким чином, наша позиція ґрунтується виключно на нормах чинного законодавства України враховуючи правові позиції Антипонопольного комітету України, що викладені в рішеннях даного органу по аналогічним справам.
З огляду на зазначене, з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних ітересів Державної установи "Миколаївська державна сільськогосподарська дослідна станція інституту зрошуваного землеробства Національної академії аграрних наук України», пов’язаних з проведенням процедури закупівлі, вимушені будемо звернутись до суду для оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ по даній закупівлі.
Номер:
64142c7ddb9b41d48e2357b2295f082b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-19-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2020 00:00
Період моніторингу:
19.05.2020 15:26 - 10.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.05.2020 № 133
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-12-003115-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12 травня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частин третьої та шостої статті 17, пунктів 2 та 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Державної установи «Миколаївська державна сільськогосподарська дослідна станція інституту зрошуваного землеробства Національної академії аграрних наук України» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 12.05.2020 № 3 (далі – тендерна документація).
За результатами моніторингу встановлено наступне.
На порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації не зазначив підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені пунктами 1-13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Також Замовник на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації для учасників та переможця не визначив спосіб підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Крім того, Замовник на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації для переможця процедури закупівлі визначив спосіб подання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, який не відповідає вимогам частини шостої статті 17 Закону, а саме: не передбачає необхідність оприлюднення документів в електронній системі закупівель. Також Замовник в тендерній документації для подання цих документів визначив строк, який є меншим, ніж зазначений в частині шостій статті 17 Закону.
Також за результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначив посаду особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Період усунення порушень:
20.05.2020 16:10 - 04.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2020 16:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Рішенням Уповноваженої особи № 11 від 25.05.2020 р. внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата публікації звіту:
25.05.2020 22:09
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
26.05.2020 09:31