• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

комп’ютерне обладнання та приладдя для Нової української школи

Завершена

202 759.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 013.80 UAH
Номер: 88922a56078d4a21bcafbcf661864914
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-13-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 13.05.2020 16:23 - 04.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.05.2020 № 94 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-12-002151-b. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 66) 501-12-16, oksana_shapovalova_c@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частин третьої та шостої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 15.05.2020 та 25.05.2020 внесено зміни до тендерної документації з метою усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КУ Верхньорогачицького районного центру по обслуговуванню закладів освіти (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.04.2020 №2; пояснення, отримані через електронну систему закупівель 15.05.2020, 18.05.2020, 21.05.2020. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначена інформація про спосіб підтвердження учасником відсутності підстав, які визначені у пункті 12 частини першої та частині другій статті 17 Закону. Крім того, вимоги передбачені тендерною документацією щодо надання переможцем документів про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та строків їх оприлюднення в електронній системі закупівель не відповідають умовам частини третьої та шостої статті 17 Закону. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 15.05.2020 та 25.05.2020 внесено зміни до тендерної документації з метою усунення виявлених порушень.
Період усунення порушень: 27.05.2020 15:57 - 11.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.05.2020 15:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДК 021:2015 30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя (Комп’ютерна техніка на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа") Внести зміни до тендерної документації: 1. У Розділі 1 «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції» у рядку «Інша інформація» абзац 22 викласти у наступній редакції: «Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику:» Решту – залишити без змін. У Додатку 2 до тендерної документації «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону» додано п.8-10, текст Примітки (*) викладено у новій редакції.
Дата публікації звіту: 28.05.2020 08:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 28.05.2020 12:11

Запити/Пояснення