-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 44810000-1 - Фарби (фарби, лаки, колір пігменти)
Завершена
334 778.82
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 10 043.36 UAH
мін. крок: 3% або 10 043.36 UAH
Номер:
8c19828eef3a441ea7691661dc73f0af
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-18-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.06.2020 00:00
Період моніторингу:
18.06.2020 15:35 - 10.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.06.2020 № 121
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 18.06.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ.
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі (Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.06.2020 № 121)
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4.UA-2020-05-08-004650-b 08.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення
інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, повідомлення про намір укласти договір, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сектору освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області (далі - Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.05.2020 №1-22/05, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФО-П ГРИГОРЕНКО ІННА СЕРГІЇВНА, протокол розкриття тендерних пропозицій опублікований 03.06.2020 №1-03/06; повідомлення про намір укладання договору від 04.06.2020, рішення Колегії АМКУ) №12511-р/пк-пз від 24.06.2020 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Колегія АМКУ за результатами розгляду скарги ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» на рішення Замовника про визначення ФО-П ГРИГОРЕНКО ІННИ СЕРГІЇВНИ переможцем процедури закупівлі прийняла рішення від 24.06.2020 №12511-р/пк-пз, яким зобов’язала Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ФО-П ГРИГОРЕНКО ІННИ СЕРГІЇВНИ.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону (в редакції від 19.04.2020) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
З огляду на те, що термін виконання рішення Колегії АМКУ не минув, питання виконання Замовником рішення Колегії АМКУ щодо скасувати рішення про визнання переможцем ФО-П ГРИГОРЕНКО ІННИ СЕРГІЇВНИ не досліджувалося.
За результатами моніторингу встановлено, що ФО-П ГРИГОРЕНКО ІННИ СЕРГІЇВНИ не надано в тендерні пропозиції документи, які свідчать про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, чим порушено вимоги абзацу 8 підпункту п`ятого III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Таким чином, в порушення вимог абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію ФО-П ГРИГОРЕНКО ІННИ СЕРГІЇВНИ, як таку, що не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Період усунення порушень:
01.07.2020 15:25 - 16.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
01.07.2020 15:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Сектор освіти Богодухівської районної державної адміністрації виконав рішення РІШЕННЯNo12511-р/пк-пзвід 24.06.20 Постійно діючої адміністративної колегіії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі –Колегія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "ВП "ПОЛІСАН" від 12 червня 2020 No UA-2020-05-08-004650-b.a4 (надалі –Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі,а саме визначення Переможцем закупівлі UA-2020-05-08-004650-b "ДК 021:2015: 44810000-1 —Фарби" (надалі –Процедура закупівлі) ФОП "ГРИГОРЕНКО ІННИ СЕРГІЇВНИ".Протоколом від 01.07.2020 року скасовано рішення про визначення переможцем ФОП "ГРИГОРЕНКО ІННА СЕРГІЇВНА" Проведено повторну кваліфікацію Учасників та протоколом №2 від 01.07.2020 року пропозицію ФОП "ГРИГОРЕНКО ІННИ СЕРГІЇВНИ" визнано як таку,що не відповідає умовам тендерної документації Відповідне рішення оприлюднено в електронній системі.
Дата публікації звіту:
02.07.2020 16:39