-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт-заміна верхнього шару ділянки проїзної частини дороги по вул.Центральна в селі Сков’ятин Борщівського району Тернопільської області
Торги відмінено
1 435 908.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 359.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 359.00 UAH
Номер:
68dac3ca3ce74ed7a2f1b1b7b3787e7b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-12-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2020 00:00
Період моніторингу:
12.05.2020 17:01 - 03.06.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.05.2020 №35
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 12.05.2020 №35
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2020-05-08-002927-b від 08.05.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону.
За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частин 1, 2, 3 і 5 статті 17 Закону та пунктів 2, 11, 14 частини 2 статті 22 Закону, а також зазначення в тендерній документації вимог та інформації, що суперечить нормам частини 1, 2 та 6 статті 17, частини 2 статті 24, частини 1 статті 31, статті 32 та частині 5 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Сков’ятин» Сков’ятинської сільської ради (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-05-08-000782-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 29.04.2020 року.
Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-05-08-000782-a не містить інформації про місцезнаходження, категорію Замовника та код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
На порушення вимог частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-05-08-002927-b не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та категорію Замовника.
Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено окремі порушення, а саме :
- на порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить інформації протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- наведений в пункті 1 та пункті 2 розділу 2 тендерної документації порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї не відповідає порядку, визначеному у частині другій статті 24 Закону,
- визначені у пункті 5 розділу 3 тендерної документації підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі не відповідають частині першій (зокрема, відсутні пункти 11, 12 та13) та частині другій статті 17 Закону;
- визначені у пункті 3 розділу 5 тендерної документації підстави для відхилення тендерних пропозицій не відповідають нормам частини першої статті 31 Закону;
- визначені в пункті 1 розділу 6 тендерної документації підстави для відміни тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся не відповідають нормам статті 32 Закону;
- на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація та Додаток 2 до неї не містить відомостей щодо підстави встановленої пунктом 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників та переможця торгів вказаним вимогам Закону;
- на порушення вимог частин третьої та п’ятої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону у Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання інформації в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності), для учасників та переможця торгів про відсутність підстави передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону при наявності відповідної інформації у відкритому державному реєстрі доступ до якого є вільним;
- в пункті 5 розділу 3 тендерної документації та в Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу про надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 статті 17 і частини 2 статті 17 Закону у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що суперечить вимогам частини 6 статті 17 Закону, відповідно до якої такі документи переможець повинен надати замовнику у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю;
- всупереч вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації (розділ ХІ Проекту договору, що міститься в Додатку № 5 до тендерної документації) порядок змін істотних умов договору про закупівлю не відповідає вимогам частини 5 статті 41 Закону (пункти 2, 5, 6, 8).
Крім цього, в частині 4 розділу 6 тендерної документації зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків передбачених частиною четвертою статті 36 Закону. В даному випадку здійснено посилання на невідповідну статтю чинної редакції Закону (статті 36 замість статті 41 Закону).
Період усунення порушень:
20.05.2020 09:39 - 04.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2020 09:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом приняте рішення про відміну процедури відкриті торги зв’язку із неможливістю усунення помилок, що виникли через виявлення порушення законодавства з питань публічних закупівель згідно висновку Західного офісу Держаудитслужби (Тернопільська обл.).
Дата публікації звіту:
27.05.2020 12:05
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
03.06.2020 10:39