-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
дитяче харчування
Завершена
255 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 255.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 255.00 UAH
Номер:
23fda5db442b4c0f98a25cc5f849c90c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-08-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2020 00:00
Період моніторингу:
08.05.2020 15:05 - 30.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2020 Одеса № 128
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 08.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 08.05.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.05.2020 № 128
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
4. UA-2020-05-08-000005-c 08.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2 та 11 частини другої статті 22, частини третьої та шостої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом внесення змін до ТД, а в разі неможливості, здійснити заходи, передбачені пунктом другим частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 13 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства "Дитяча міська поліклініка № 6" Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначив, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, чим не дотримав вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону ТД повинна містити строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також встановлено, що Замовником на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в ТД не зазначено надання учасником інформації, що підтверджує відсутність підстав визначених у пунктах 12 та 13 частини першої статті 17 Закону.
Крім того, вимоги передбачені у пункті 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД щодо надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та строків їх оприлюднення в електронній системі закупівель не відповідають вимогам пункту 2 частини другої статті 22, частини третьої та шостої статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
14.05.2020 12:54 - 29.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2020 12:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Підготовлено та оприлюднено нову редакцію тендерної документації. Порушення усунуто.
Дата публікації звіту:
15.05.2020 08:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
.
Дата публікації:
15.05.2020 12:43