• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги дитячих центрів, дитячих закладів санаторного типу, позаміських закладів щодо оздоровлення та відпочинку дітей (путівки для літнього оздоровлення та відпочинку дітей)

Торги відмінено

3 537 831.25 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 924.39 UAH
Номер: 2b57ddd088b44ce1a022c5b65d705383
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-04-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.06.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 04.06.2020 15:58 - 26.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.06.2020 №28 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 04.06.2020 №28 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-05-07-002748-a 07.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 96) 724-16-51, spasivoleksij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частин третьої та шостої статті 17, пунктів 2 та 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених пунктом другим частини першої статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 09 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД). За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримав вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в ТД відсутня вимога щодо надання учасником інформації, що підтверджує відсутність підстав, визначених у пунктах 12 та 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Крім того, у пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД відсутня вимога про надання переможцем торгів документального підтвердження, згідно із законодавством, відсутності підстав, передбачених пунктами 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону. У пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник визначив, що переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що є порушенням частини шостої статті 17 Закону, якою передбачено надання підтверджуючих документів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Також у пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник визначив, що переможцем торгів документи подаються особисто, поштою або уповноваженим представником учасника, прошиті, пронумеровані та з реєстром наданих документів, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону, якою передбачено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 09.06.2020 12:45 - 24.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 09.06.2020 12:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2020-05-07-002748-a по предмету закупівлі «Послуги дитячих центрів, дитячих закладів санаторного типу, позаміських закладів щодо оздоровлення та відпочинку дітей (путівки для літнього оздоровлення та відпочинку дітей)» – код ДК 021:2015 55240000-4 відмінено.
Дата публікації звіту: 10.06.2020 12:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації: 15.06.2020 11:24