-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливні брикети з деревини твердих порід
Завершена
2 327 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 638.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 638.00 UAH
Номер:
007d2b47243845b6a8cce75c0443798a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-17-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2020 00:00
Період моніторингу:
17.11.2020 15:33 - 09.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.11.2020 № 410
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-07-002102-a.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
управління Владислав ЩЕРБЕНОК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частин першої та четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації щодо закупівлі; розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиті заходи щодо недопущення встановлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, яка затверджена рішенням тендерного комітету Державного вищого навчального закладу «Херсонський державний аграрний університет» (далі – Замовник) від 05.06.2020 б/н; протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 24.06.2020 №240620, від 30.06.2020 №300620; тендерні пропозиції ТОВ «КЕВПРОД» та ТОВ «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ»; повідомлення про намір укласти договір від 30.06.2020; договір про закупівлю від 05.08.2020 №186.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону, в річному плані не міститься інформація щодо місцезнаходження Замовника.
В порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону, в оголошенні про проведення відкритих торгів не міститься інформація щодо мови, якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Щодо питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що в проекті договору (Додаток № 6 до тендерної документації) визначено: «Проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти».
Проте, відповідно до вимог частини першої статті 41Закону, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
За нормою частини четвертої статті 41 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частин першої та четвертої статті 41 Закону (крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі).
Період усунення порушень:
03.12.2020 16:20 - 18.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2020 16:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомлення про вжиття заходів згідно висновку за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2020-11-17-000015.
Дата публікації звіту:
07.12.2020 17:23