-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт фасаду спеціалізована школа інтернат I - II ступенів № 11 по вулиці Волзька, 12-А у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Капітальний ремонт фасаду спеціалізована школа інтернат I - II ступенів № 11 по вулиці Волзька, 12-А у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
2 276 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 380.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 380.00 UAH
Номер:
9aa84091d5f3493cbe4b2b9e8a35dfc4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-22-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2020 00:00
Період моніторингу:
06.08.2020 17:07 - 29.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-05-07-000469-a 07.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризику
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї установлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення установлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ПП «Степс» установлено порушення вимог частини десятої статті 29 та абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Класика комфорту», ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс Центр», ТОВ «Архітектурно-будівельна компанія «Будмонтаж» (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену начальником управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації Шостацьким С.В. та оприлюднену 22.05.2020, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 08.05.2020, вимоги про усунення порушення учасника приватного підприємства «Степс» (далі –
ПП «Степс») від 11.06.2020, від 16.06.2020, від 22.06.2020, від 23.06.2020,
від 24.06.2020, роз’яснення Замовника від 12.05.2020 та рішення Замовника
від 15.06.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.06.2020, тендерні пропозиції ПП «Степс», товариства з обмеженою відповідальністю «Класика комфорту» (далі –
ТОВ «Класика комфорту»), товариства з обмеженою відповідальністю «Український виробничо-будівельний Альянс Центр» (далі – ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс Центр»), товариства з обмеженою відповідальністю «Архітектурно-будівельна компанія «Будмонтаж» (далі –
ТОВ «Архітектурно-будівельна компанія «Будмонтаж»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 06.06.2020 17:10 та до 22.07.2020 16:53, протоколи засідання тендерного комітету від 10.06.2020 № 10-06-3,
від 22.06.2020 № 22-06-3, від 22.07.2020 № 22-07-1, повідомлення про намір укласти договір від 23.07.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 15.07.2020 № 13728-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2020, договір підряду від 03.08.2020 № 277, додаткова угода від 04.08.2020 № 1 до договору підряду від 03.08.2020 № 277, повідомлення про внесення змін до договору
від 04.08.2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель
UA-P-2020-05-07-001153-b не містить інформації про місцезнаходження Замовника.
Крім того, установлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Також установлено, що Замовник у пункті 18.1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник не оприлюднив окремим файлом перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим порушив вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на вимоги щодо усунення порушень, які оприлюднені в електронній системі закупівель 16.06.2020, 22.06.2020, 23.06.2020, 24.06.2020, не оприлюднив відповіді, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону.
За інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, автоматичну оцінку тендерних пропозицій здійснено електронною системою закупівель 01.06.2020, за результатами якої тендерну пропозицію
ПП «Степс» визначено найбільш економічно вигідною.
Проте, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 10.06.2020 № 10-06-3 Замовник здійснив розгляд тендерної пропозиції
ПП «Степс» з перевищенням строку розгляду тендерних пропозицій (понад 5 робочих днів), при цьому в електронній системі закупівель Замовник не оприлюднив повідомлення щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції, чим порушив вимоги частини десятої статті 29 Закону.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 10.06.2020 № 10-06-3 було прийнято рішення про відхилення тендерних пропозицій ПП «Степс», ТОВ «Класика комфорту» та ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс Центр» відповідно до абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону, як таких, що не відповідали умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету Замовника
від 22.06.2020 № 22-06-3 переможцем торгів визначено ТОВ «Архітектурно-будівельна компанія «Будмонтаж».
При цьому, за результатами розгляду скарги ПП «Степс» колегією АМКУ прийнято рішення від 15.07.2020 № 13728-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Архітектурно-будівельна компанія «Будмонтаж» переможцем процедури закупівлі.
На виконання зобов’язань колегії АМКУ Замовник 21.07.2020 скасував рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «Архітектурно-будівельна компанія «Будмонтаж».
Проте, Замовником було взято повторно до розгляду тендерну пропозиції
ПП «Степс», яка була ним відхилена відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 10.06.2020 № 10-06-3.
При цьому, Замовник опублікував в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами до ПП «Степс» про усунення невідповідностей у його тендерній пропозиції (далі – повідомлення) до 06.06.2020 17:10 та до 22.07.2020 16:53, які не відносяться до кваліфікаційних критеріїв, визначених статтею 16 Закону та до документів, що підтверджують право підпису, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Також, за результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до ПП «Степс» до 06.06.2020 17:10 про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерних пропозиціях та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, у строк менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Однак, на порушення абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а врахував отримані від ПП «Степс» документи, які вимагалися у повідомленні, опублікованому з порушенням частини шістнадцятої статті 29 Закону, визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір підряду від 03.08.2020 № 277.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень:
27.08.2020 21:41 - 11.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2020 21:41
Оскарження висновку в суді
Опис:
01.09.2020 до Окружного адміністративного суду м. Києва направлено позивну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації:
03.09.2020 09:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відкрито провадження по справі в Окружному адміністративному суді міста Києва
Єдиний унікальний номер справи 640/20751/20 від 03.09.2020.
Дата публікації звіту:
07.09.2020 10:07