• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Папір газетний

папір газетний в рулонах,ширина рулона 59.4см (60см),вага 1м2-45г.

Торги відмінено

290 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 8 700.00 UAH
Номер: a5b9483cb84144ae825a36d1937e3f93
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-27-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 27.05.2020 17:52 - 18.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.05.2020 № 105 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 26.05.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.05.2020№ 105 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 24 UA-2020-05-06-002549-b 06.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 68) 300-36-07, yulia_belikova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо відміни закупівлі відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Видавничого будинку «Балдрук» (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом від 04.05.2020 №5, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою «ГРАНТ» (далі – учасник-переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 26.05.2020 №47, повідомлення про намір укласти договір від 26 травня 2020 року. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою «ГРАНТ» вимогам тендерної документації. Так, згідно підпункту 3 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник у складі пропозиції повинен надати копію свідоцтва платника ПДВ (у разі наявності), або витягу з реєстру платників ПДВ чи копію свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі наявності), або витягу з реєстру платників єдиного податку або Учасник у складі своєї тендерній пропозиції повинен надати лист пояснення про законодавчі підстави ненадання тих чи інших документів, передбачених тендерною документацією. Однак, учасник-переможець у складі тендерної пропозиції не надав жодного з вищезазначених документів. Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ГРАНТ» та визначив його переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 26 травня 2020 року.
Період усунення порушень: 29.05.2020 09:11 - 13.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2020 09:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Звернення за роз’ясненням За результатами висновку моніторингу ДАСУ виявлене порушення було усунено шляхом скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «Грант» та відхилення його тендерної пропозиції. Просимо роз’яснити щодо скасування тендеру відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону, якщо порушення усунено у строк, що не перевищує термін розгляду тендерної пропозиції учасника (5-ти робочих днів) згідно з частиною 10 статті 29 Закону. Чи маємо ми право розглядати тендерну пропозицію наступного учасника?
Дата публікації звіту: 01.06.2020 17:26