-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт багатофункціонального спортивного майданчику із штучним покриттям в Шевченківському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Кілійської міської ради Одеської області, за адресою: 68332, Одеська область, Кілійський район, село Шевченкове, вулиця 8 березня, будинок 3
Фінансування за кошти обласного та місцевого бюджету
Завершена
4 715 485.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 577.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 577.43 UAH
Номер:
a18df461221647b8bb5ed852cc6c249f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-30-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2020 00:00
Період моніторингу:
30.10.2020 15:49 - 21.11.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2020 Одеса № 373
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.10.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2020 № 373
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
UA-2020-05-05-000563-b 19.05.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» встановлено порушення вимог статті 29 Закону через неправомірний повторний розгляд тендерної пропозиції учасника, який був відхилений Замовником.
За результатами аналізу питання виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження встановлено порушення вимог частини одинадцятої статті 18 Закону.
За результатами розгляду питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» встановлено порушення абзацу першого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, визначених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір
з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, визначених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.05.2020 № 99, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 06.05.2020, 07.05.2020 та від 11.05.2020, вимогу про усунення порушення товариства з обмеженою відповідальністю «Строй Імперія» (далі – ТОВ «Строй Імперія») від 08.05.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Строй Імперія» та товариства з обмеженою відповідальністю «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» (далі – ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 22.06.2020 № 12293-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 07.07.2020, договір на закупівлю робіт від 24.07.2020 № 44 (далі – договір), пояснення Замовника від 11.11.2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до рішення уповноваженої особи від 04.06.2020 № 132 Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Строй Імперія» згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Закону, у зв’язку із ненаданням забезпечення тендерної пропозиції. Згідно з рішенням уповноваженої особи від 05.06.2020 № 137 переможцем торгів визначено ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18».
Поряд з цим, Замовник 29.07.2020 на виконання рішення колегії АМКУ від 22.06.2020 № 12293-р/пк-пз скасував своє рішення про визначення «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» переможцем торгів. Крім того, безпідставно скасував своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» та вчинив дії щодо повторного її розгляду, чим порушив вимоги статті 29 Закону. Відповідно до рішення уповноваженої особи від 06.07.2020 № 172, за результатами повторного розгляду Замовник вдруге відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «Строй Імперія». Поряд з цим, на порушення вимог статті 29 Закону Замовником повторно обрано переможцем торгів ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18», пропозиція якого підлягала відхиленню відповідно до абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, у зв’язку із тим, що забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції та уклав з ним договір, що призвело до невиконання рішення АМКУ від 22.06.2020 № 12293-р/пк-пз, чим порушено вимоги частини одинадцятої статті 18 Закону.
Відповідно до рішення уповноваженої особи від 06.07.2020 № 172 тендерну пропозицію ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» визначено переможцем процедури закупівлі відкритих торгів.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено
на вебпорталі Уповноваженого органу від 07.07.2020 та укладено договір
на закупівлю робіт від 24.07.2020 № 44.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що всі кошторисні документи подаються в електронному виглядів в форматі PDF, завірені підписом уповноваженої особи, де це передбачено, і печаткою, якщо вона передбачена Статутом підприємства, і завірені підписом сертифікованого інженера-проектувальника, який склав кошторисну документацію.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» наданий файл договірна ціна.pdf не містить підпису сертифікованого інженера-проектувальника, який склав вказаний документ, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
У межах проведення моніторингу Замовнику з даних питань в електронній системі закупівель Південним офісом Держаудитслужби було надано запит
на пояснення від 10.11.2020.
Однак, надані пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 11.11.2020 не обґрунтовують рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18».
Отже, на порушення абзацу першого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерній документації.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пункт нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» встановлено порушення вимог статті 29 Закону через неправомірний повторний розгляд тендерної пропозиції учасника, який був відхилений Замовником.
За результатами аналізу питання виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження встановлено порушення вимог частини одинадцятої статті 18 Закону.
За результатами розгляду питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» встановлено порушення абзацу першого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, визначених Законом – порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
18.11.2020 13:13 - 03.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2020 13:13
Запити/Пояснення
Номер:
2f56d169ece24c6989dce794018701be
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.11.2020 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2020 00:00
Опис:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2020 № 373 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів
за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт багатофункціонального спортивного майданчику із штучним покриттям в Шевченківському
закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Кілійської міської ради Одеської області, за адресою: 68332, Одеська область, Кілійський район, село Шевченкове, вулиця 8 березня, будинок 3), яка проводилась Управлінням капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-05-05-000563-b).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності наданого учасником товариством з обмеженою відповідальністю «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» (далі – ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18») умовам пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо умови, що всі кошторисні документи подаються в електронному виглядів в форматі PDF, завірені підписом уповноваженої особи, де це передбачено, і печаткою, якщо вона передбачена Статутом підприємства, і завірені підписом сертифікованого інженера-проектувальника, який склав кошторисну документацію, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» наданий файл договірна ціна.pdf не містить підпису сертифікованого інженера-проектувальника, який склав вказаний документ?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
ede09e17ab03490aa90f0cf3b8287e4d
Назва:
Відповідь на запит про надання інформації, оприлюдненій в електроній системі публічних закупівель «Prozorro» UA-2020-05-05-000563-b
Дата опублікування:
11.11.2020 10:14
Опис:
Запитувана Вами інформація відноситься до періоду перебування на посаді Уповноваженої особи Дібрової М.С. відповідно наказу т.в.о. начальника управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації від 27.01.2020 року, яка на теперішній час перебуває на лікарняному.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Положення про Уповноважену особу управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації, Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель, несе персональну відповідальність за прийняті нею рішення і вчинення дій (бездіяльність), за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, за порушення вимог, визначених Законом у сфері публічних закупівель.
Наказом т.в.о. начальника управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації від 05.10.2020 року на посаду Уповноваженої особи призначено Світенко О.В., який не має правових підстав коментувати прийняті рішення іншої Уповноваженої особи.
Коли Діброва М.С. приступить до виконання своїх службових обов’язків, на Вашу адресу додатково буде надана запитувана інформація.