-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія (активна електрична енергія)
Тендерні пропозиції надаються учасником українською мовою.
Завершена
1 571 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 857.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 857.00 UAH
Номер:
7ff25d8655e84574a214c79ce4f4e159
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-16-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.06.2020 00:00
Період моніторингу:
22.06.2020 16:36 - 14.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
22.06.2020 № 114
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.06.2020 № 114
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3
UA-2020-05-04-001869-b 04.05.2020 Комунальна установа «Центр обслуговування закладів освіти» Павлоградської міської ради (код ЄДРПОУ 43326090) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 11 та 14 частини 2 статті 22, частини другої статті 24 Закону.
За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, протокол розкриття тендерних пропозицій 22.05.2020, протоколи засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозиції учасників від 25.05.2020 №173, №174, від 04.06.2020 №176, №177, №178, №179, №180, №181, №182, №183, №184, від 05.06.2020 №185, повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2020, договір від 17.06.2020 №15-06/2020, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 09.07.2020.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій та у пункті 1 Додатку 2 форми «Тендерна пропозиція» зазначено що учасник погоджується дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, згідно з якої передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, замовником у пункті 1 розділу 2. «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, чим порушено вимоги частини другої статті 24 Закону, якою передбачено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
Також, в тендерній документації в пункті 1 розділу 4. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Відповідно до п. 2 наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ №490) у Формі оголошення про проведення відкритих торгів не передбачено автоматичного заповнення електронною системою закупівель рядка 13 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Моніторингом тендерних пропозиції учасників ТОВ "ЕНЕРГУМ", ТОВ"ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ", ТОВ "ПРОМГАЗ СІТІ", ТОВ "МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", ТОВ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ", ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", ТОВ "АС", ТОВ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ", ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" встановлено порушення вимог тендерної документації Замовника, які зазначено в протоколах засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозиції учасників. Тендерні пропозиції вказаних учасників були відхилені Замовником як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації. Рішення про відхилення тендерних пропозицій вказаних учасників від 25.05.2020 №173, №174 та від 04.06.2020 №176, №177, №178, №179, №180, №181, №182, №183, №184 опубліковано в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" встановлено, що згідно протоколу засідання тендерного комітету від 05.06.2020 №185 прийнято рішення про визнання цього учасника переможцем торгів та про намір укласти договір про закупівлю.
Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо ймовірного упередженого розгляду замовником тендерних пропозицій (автоматичний індикатор ризику RISK2-13) не підтверджено.
Загалом процедура закупівлі проведена згідно із тендерною документацією, яка не відповідає приписам статті 22 та 24 Закону. До дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (21.05.2020) Замовником не внесені зміни до тендерної документації щодо зазначених порушень та проведені торги з визначенням переможця. За результатами торгів з переможцем ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" укладено Договір від 17.06.2020 №15-06/2020.
Період усунення порушень:
15.07.2020 16:57 - 30.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.07.2020 16:57
Запити/Пояснення
Номер:
5300305db7554f7480e29480918544d0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.07.2020 10:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-05-04-001869-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
1. Пояснити причину невідповідності тендерної документації вимогам Закону, а саме:
- за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону (У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій);
- Замовником у пункті 1 розділу 2. «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, чим порушено вимоги частини другої статті 24 Закону (Уразі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру);
- аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації в пункті 1 розділу 4. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону (У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: кінцевий строк подання тендерних пропозицій).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
48de08b7b4504c2997277732e4a79f00
Назва:
Пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська область)
Дата опублікування:
09.07.2020 11:27
Опис:
У відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужбт ( Дніпропетровська область) надаємо наступне пояснення :
1. з приводу невідповідності тендерної документації вимогам Закону, а саме п. 4 розділу 3 "Інструкції з підготовки тендерної пропохиції" то ми вважаємо це як технічну помилку, що не вплинула не перебіг відкритих торгів і на саме виконання договору, ніяким чином не порушила права Учасників.
2. Що стосується п. 1 розділу 4 тендерної документації "Подання та розкриття тендерних пропозицій", то наша трактовка чинного законодавства така, що п.14 ч.2 ст. 22 Закону не має чітких вказівок на зазначення конкретної дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Але, наша трактовка чинного законодавства не вплинула на перебіг як відкритого аукціону так і на виконання договору, права Учасників порушено не було, збитків місцевому бюджету завдано не було.
Номер:
a4d01b85d7c14d469610479ca96c9974
Назва:
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень
Дата опублікування:
17.07.2020 10:59
Опис:
Ми вважаємо, що усунути виявлені порушення неможливо з низки причин, а саме : розірвання договору на постачання електричної енергії може спричинити низку негативних наслідків для всієї системи закладів освіти Павлоградської міської ради.