• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 44110000-4 “Конструкційні матеріали” (Асфальтобетон; Бордюр дорожній; Керамограніт для підлоги; Клеюча суміш СМ11/25 або еквівалент, Накутник перфорований алюмінієвий, Шамотна цегла ША-5, Каолін тонкомелений )

Торги не відбулися

639 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 199.75 UAH
Номер: f212796ed2f845cf928a954d10665311
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-28-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 28.05.2020 17:41 - 19.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.05.2020 №105 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 26.05.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.05.2020№ 105 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 25 UA-2020-05-04-000434-c 04.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Селіверстової Л.М. встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (редакція від 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.05.2020 № ТК 067-2/20, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Селіверстової Лілії Миколаївни (далі – ФОП Селіверстова Л.М.), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 28.05.2020 № ТК 067-4/20, повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2020. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Селіверстової Л.М. умовам тендерної документації. Так, п. 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно вимог ст. 16 Закону, учасник повинен надати довідку за формою наведеною у додатку 4 до тендерної документації. Проте, надана у складі тендерної пропозиції ФОП Селіверстової Л.М. довідка від 15.05.2020 № 15-05/1 не відповідає формі зазначеній у додатку 4 до тендерної документації та не містить інформації щодо ідентифікаційного номеру фізичної особи, предмету договору та посади особи контрагента. Також, тендерною документації встановлено вимогу щодо надання юридично/фізичною особою загальних відомостей про учасника відкритих торгів за формою, наведеною у додатку 1 до тендерної документації. Проте, у наданій довідці «Загальні відомості про учасника торгів» від 15.05.2020 № 15-05/4 ФОП Селіверстовою Л.М. не зазначено інформацію щодо МФО банку та факс. Крім того, на вимогу тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції для юридичних і фізичних осіб свідоцтва або витягу з Реєстру платників Єдиного податку або свідоцтва або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (відповідно до податкового статусу учасника) ФОП Селіверстовою Л.М. не заначено причину не подання свідоцтва або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість, як того вимагає підпункт 3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Також, відповідно до вимог тендерної документації, всі документи тендерної пропозиції завантажуються учасником до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді кольорових сканованих копій (рекомендовано формат PDF (Portable Document Format)) з документів, подання яких передбачено тендерною документацією. В порушення вимог тендерної документації, учасником ФОП Селіверстовою Л.М. надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.04.2018 № 602-123-20-1/18642 який не являється кольоровою сканованою копією. Таким чином, відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону та якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ФОП Селіверстової Л.М., як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2020.
Період усунення порушень: 29.05.2020 12:11 - 13.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2020 12:11