-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Нанесення дорожньої розмітки (оплата поточного ремонту доріг)
орган місцевого самоврядування
Завершена
583 964.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 919.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 919.82 UAH
Номер:
4f1a00a4a7164f0ba003e2bcae76ea07
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-19-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.06.2020 00:00
Період моніторингу:
19.06.2020 11:19 - 11.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.06.2020 № 123
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-05-04-000456-a, ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Нанесення дорожньої розмітки (оплата поточного ремонту доріг)), яка проводиться Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Шевченківському району.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Алексеєнко М.В. встановлено порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій учасників торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району з питань організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель (далі – Райадміністрація ЗМР по Шевченківському району, Замовник), оформленого протоколом від 20.05.2020 № 13; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиціі учасників; протоколи розгляду тендерних пропозицій учасників; повідомлення про намір укласти договір від 16.06.2020.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» зазначено вимогу щодо надання учасниками торгів достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми із зазначенням даних про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Однак, отримання ліцензії або дозволу на провадження певного виду господарської діяльності, зокрема нанесення дорожньої розмітки, частиною 1 статті 7 Закону України від 02.03.2015 № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності» не передбачено.
За результатами моніторингу встановлено, що за результатами аукціону, який відбувся 28 травня 2020 року, автоматичною електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію.
Після оцінки пропозицій Замовником розглянуто тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Однак, на підставі протоколів уповноваженої особи Замовника з питань закупівель тендерні пропозиції учасників - ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ», ТОВ «ХІМІЯ ПАРК», ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ» відхилено на підставі пунктів 1, 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами розгляду наступної тендерної пропозиції учасника (ФОП Алексеєнко М.В.) на відповідність вимогам тендерної документації, уповноваженою особою Замовника тендерну пропозицію ФОП Алексеєнко М.В. визнано як таку, що відповідає вимогам ТД, учасника визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю 16.06.2020.
Проте, дослідженням тендерної пропозиції Учасника встановлено її невідповідність вимогам ТД Замовника торгів.
Так, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» передбачено надання учасниками торгів довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням, зокрема наявності орендованих транспортних засобів, з наданням скан-копій договорів оренди та скан-копій оригіналів документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену у довідці техніку.
Учасником торгів ФОП Алексеєнко М.В. в складі своєї тендерної пропозиції надано скан-копію договору оренди транспортних засобів від 21.02.2020 № 21/02-20Т, укладеного з ТОВ «НПП Нікопольський трубний завод» (Орендодавець), зі скан-копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу – загальний вантажний (загальний бортовий) транспортний засіб (MERCEDES-BENZ 508 D, державний номер АЕ8122РА), замість скан-копії оригіналу зазначеного документу.
Таким чином, Замовник на порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Алексеєнко М.В., як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ», ТОВ «ХІМІЯ ПАРК», ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ» порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
01.07.2020 12:13 - 16.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
01.07.2020 12:13
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
У зв'язку з опублікуванням рішення АМКУ вважати порушення, викладені у висновку моніторингу, усунутими.
Дата публікації:
16.07.2020 09:19
Запити/Пояснення
Номер:
d7a87250bda94e09a4e67c551c633558
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
02.07.2020 15:56
Опис:
Просимо надати роз’яснення щодо не можливості усунення Замовником виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, згідно висновку про результати моніторингу закупівлі від 01.07.2020р., через прийняття до розгляду 30.06.2020 р. органом оскарження скарги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ". Згідно абз. 2 частини 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Також зазначаємо, що здійснити дії спрямовані на усунення порушень, зазначених в скарзі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ" не має технічної можливості.
Номер:
eaca8e4c04854b90b5ad3573f1230676
Назва:
Зупинення проведення моніторингу
Дата опублікування:
02.07.2020 16:44
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.07.2020 № 132
Запоріжжя
Про зупинення рішення
про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-05-04-000456-a.a2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-05-04-000456-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 04 травня 2020 року), прийняте наказом управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 19.06.2020 № 123 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження про результати розгляду скарги.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО