-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція будівлі Карпівського ДНЗ «Казка» по вул. Молодіжна,48 в с. Карпівка Широківського району Дніпропетровської області. Коригування»
Завершена
6 728 804.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 644.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 644.02 UAH
Номер:
41b95b083f5f416ea7a4ff5e3a971d1a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-18-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.06.2020 00:00
Період моніторингу:
22.06.2020 18:11 - 14.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
77 UA-2020-04-30-001895-b 30.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ФОП Косенко М.С. установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП «Будтайм» та ТОВ «Промспецбуд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді і спорту виконавчого комітету Карпівської сільської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.04.2020 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «Будтайм» (далі – ПП «Будтайм»), товариства з обмеженою відповідальністю «Промспецбуд» (далі – ТОВ «Промспецбуд»), фізичної особи-підприємця Косенка Максима Сергійовича (далі – ФОП Косенко М.С.), протокольні рішення уповноваженої особи від 22.05.2020 б/н, від 26.05.2020 б/н, від 28.05.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2020, договір від 17.06.2020 № 65.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу про надання учасниками інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів за 2019-2020 роки (не менше двох), в якій повинна бути зазначена інформація про назву організації, із якою укладено договір, предмет договору та термін виконання договору.
Також відповідно до підпункту 1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасники повинні надати копії аналогічних договорів, а також документи, що підтверджують виконання договору в повному обсязі: копія акту(-ів) приймання виконаних робіт, довідка про вартість виконаних робіт від організації-контрагента (договір може бути наданий без додатків).
Учасник ФОП Косенко М.С. у складі своєї тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів від 15.05.2020 № 16/2, у якій зазначив, зокрема, аналогічний договір, укладений з державною установою «Широківський виправний центр (№ 75)».
Водночас, акти виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3в за договором від 28.05.2019 № Г-173, укладеним ФОП Косенко М.С. з державною установою «Широківський виправний центр (№ 75)» (терміном дії до 31.12.2019, а в частині розрахунків до повного його виконання), надані не в повному обсязі (сума договору з урахуванням додаткових угод 978 505,00 грн, акт приймання виконаних будівельних робіт № 3-06/1 та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2019 року на суму 404 997,00 грн).
Відповідно до відгуку від 14.05.2020 № 75/4-981, наданого начальником державної установи «Широківський виправний центр (№ 75)» щодо виконання договору від 28.05.2019 № Г-173 з ФОП Косенко М.С., роботи були виконані в повному обсязі, якісно, в строк, узгоджений договором.
Враховуючи зазначене, учасник ФОП Косенко М.С. у складі своєї тендерної пропозиції не надав інформацію про повне виконання аналогічного договору на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, що встановлені вимогами підпункту 1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Також відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема, календарного графіку виконання робіт.
Проте, учасник ФОП Косенко М.С. у складі своєї тендерної пропозиції не надав календарний графік виконання робіт, чим не дотримав вимоги пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію
ФОП Косенко М.С. як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та уклав з ним договір від 17.06.2020 № 65.
Період усунення порушень:
02.07.2020 20:54 - 17.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.07.2020 20:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
16.07. 2020 р. с. Карпівка
Керуючись вимогами статті 11 та 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом відділу освіти, молоді і спорту виконавчого комітету Карпівської сільської ради від 20.01.2020р. №14, згідно Висновку Держаудитслужби України від 02.07. 2020 року щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України
ВИРІШИЛА:
- Укласти з ФОП Косенко М.С. Додаткову Угоду №1 на розірвання Договору від 17.06.2020 року № 65.
- Розірвати Договір від 17.06.2020 № 65 «Реконструкція будівлі Карпівського ДНЗ «Казка» по вул. Молодіжна,48 в с. Карпівка Широківського району Дніпропетровської області. Коригування» з виконанням зобов’язань, що визначені у Додатковій Угоді.
- Зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про розірвання Договору з ФОП Косенко М.С.
Дата публікації звіту:
16.07.2020 16:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору від 17.06.2020 № 65
Дата публікації:
22.07.2020 14:15
Запити/Пояснення
Номер:
92c97dc31eef4efe94cbf0cf29739e77
Назва:
Заперечення до висновку Державної аудиторської служби України щодо закупівлі UA-2020-04-30-001895-b ("Реконструкція будівлі Карпівського ДНЗ "Казка" по вул. Молодіжна,48 в с. Карпівка Широківського району Дніпропетровської області. Коригування" Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні роботи))
Дата опублікування:
08.07.2020 16:26
Опис:
Заперечення щодо відсутності порушень вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з боку Замовника - відділу освіти, молоді і спорту виконавчого комітету Карпівської сільської ради (Код 41807012) підтверджене документально, а саме: ФОП Косенко на вимогу тендерної документації було надано аналогічний договір з Державною установою «Широківський виправний центр (№75)» «Капітальний ремонт їдальні для засуджених які відбувають покарання в установі за адресою вул. Молодіжна 33, с.Водяне, Широківський район, Дніпропетровська область, Україна» за номером Г-173 від 28.05.2019р. на загальну суму 1 003 000,00 грн. та Додаткові угоди №1 від 23.12.2019 р. та №2 від 23.03.2020р. у яких коригується загальна ціна договору, термін виконання робіт та річні фінансування. А саме : 2019 рік – 404 997,00грн. та 2020 рік – 573 808,00грн.
Також, на підтвердження аналогічних робіт був наданий Акт виконаних робіт з додатками за 2019 рік на суму 404 997,00 грн., що повністю співпадає з сумою укладеного договору на 2019 рік.
На момент подання учасником пропозиції, роботи по Державній установі «Широківський виправний центр (№75)» «Капітальний ремонт їдальні для засуджених які відбувають покарання в установі за адресою вул.. Молодіжна 33, с.Водяне, Широківський район, Дніпропетровська область, Україна» були виконані повністю. Про що свідчить наданий відгук від Замовника.
ФОП Косенко М.С. 06.07.2020р. надав пояснення вих.№ 06-07/1 від 06.07.2020р. та копію акта виконаних робіт .
Тому, вважаємо, що учасник/переможець ФОП Косенко М.С. відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим тендерною документацією та статтею 16 Закону.
ФОП Косенко М.С. у складі тендерної пропозиції був наданий Лист- гарантія №16 від 12.05.2020 щодо згоди та підписання договору з додатками , та був наданий графік виконання робіт, який був у складі проекта договору, підписаний та скріплений печаткою з позначкою «Згоден з умовами договору». Також була надана Довідка згода з технічними, якісними та кількісними характеристиками №41 від 12.05.2020р.
На даний час роботи на об'єкті виконуються відповідно до графіку.