-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інші завершельні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень першого поверху головного корпусу КНП «Селидівська центральна міська лікарня Селидівської міської ради» з метою розміщення відділення екстреної невідкладної медичної допомоги за адресою: 85400, Донецька область, м.Селидове, вул.Московська,43 (коригування)»)
Завершена
18 827 864.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 94 139.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 94 139.32 UAH
Номер:
576e544b13904025816a9194fe7e9882
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-27-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2021 00:00
Період моніторингу:
27.01.2021 12:39 - 18.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.01.2021 № 3
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 27.01.2021 № 3
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-04-30-000381-a 30.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРТПРОМПРОЕКТБУД», розгляду тендерної пропозиції «КОМПЛЕКТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує щодо порушень, які на даному етапі неможливо усунути в установленому законодавством порядку, вжити заходів з недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Селидівська центральна міська лікарня Селидівської міської ради» (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06 травня 2020 року №25; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АРТПРОМПРОЕКТБУД» (далі – ТОВ «АРТПРОМПРОЕКТБУД»); тендерну пропозицію АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ «КОМПЛЕКТ» (далі – «КОМПЛЕКТ»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРТПРОМПРОЕКТБУД» від 25.05.2020; повідомлення про намір укласти договір від 27 травня 2020; договір підряду від 11.06.2020 №163/1106-20 та зміни до договору.
За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону, в частині не зазначення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником в тендерній документації строк дії тендерної пропозиції визначено 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, оскільки перебіг строку дії тендерної пропозиції починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Окрім того, за результатами моніторингу закупівлі, з питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктом 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону та не встановлено способу документального підтвердження про відсутність вищезазначених підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, чим порушено вимоги частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Також, тендерна документація містить суперечність в частині підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази між Додатком 5 та частиною 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Так, Замовником для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази в тендерній документації встановлена вимога до учасника, а саме довідка за формою Додатку 5 та довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю ( бульдозер, екскаватор, кран, навантажувач, самоскид) із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг тощо), однак в Додатку 5 відсутня інформація щодо терміну експлуатації та відомості про технічний стан.
Період усунення порушень:
15.02.2021 14:55 - 02.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2021 14:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Створено наказ та надаємо пояснення.
Дата публікації звіту:
18.02.2021 14:53