• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Завершена

562 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 810.00 UAH
Номер: 0ff938194dd74cf88a7544c4543890fe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-07-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.08.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 07.08.2020 10:26 - 01.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.08.2020 № 30 Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 07.08.2020 №30 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-04-29-001539-a 29.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-39, Punka_00.19.07@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Відділу освіти Конотопської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.05.2020, тендерні пропозиції фізичної особи підприємця Сапільнікова Дмитра Юрійовича, фізичної особи підприємця Іллінського Юрія Анатолійовича, товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельна столиця», товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «ПОЛІСАН», протоколи засідань тендерного комітету від від 26.05.2020 № 1, 02.06.2020 №1, від 03.06.2020 №3, від 08.07.2020 № 1, від 14.07.2020 №№ 1,2, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 14.07.2020, договір від 30.07.2020 № 417, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 22.06.2020 №12283-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-04-28-001076-с не містить інформації про місцезнаходження Замовника. На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Крім того, установлено, що Замовник у додатку 4 до тендерної документації зазначив підстави, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності цим підставам, які не відповідають пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. При цьому, ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-2-13) не підтверджено.
Період усунення порушень: 14.08.2020 10:19 - 01.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.08.2020 10:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерний комітет розглянув результати моніторінгу і прийняв рішення в подальшій роботі уникати помилок, вказаних у звіті Північно-східного офісу ДАСУ.
Дата публікації звіту: 21.08.2020 15:43