• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт будівлі (спортивний зал) НВК ЗОШ № 34 (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

7 128 415.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 71 284.15 UAH
Номер: 0750c9c0cc8a4a83bfed9c77e7b1c944
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-23-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.07.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 29.07.2020 15:44 - 20.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.07.2020 №41 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Держаудитслужби України від 27 липня 2020 року №003100-040001/2800-2020, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 29.07.2020 №41 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2020-04-29-000929-b 29.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2020 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Черкаського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей спортивного профілю №34» Черкаської міської ради Чаркаської (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Тріада Плюс», ТОВ «Мегабуд-БК» та ПП «Архстрой Фасад» протоколи засідання тендерного комітету від 30 червня 2020 року №18 та від 15 липня 2020 року №23, повідомлення про намір укласти договір, договір від 03 серпня 2020 року №77, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 17 серпня 2020 року №1 та пояснення від 04 серпня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону, річний план закупівель UA-P-2020-04-29-001332-b не містить інформації про місцезнаходження замовника. Крім того, на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Поряд з цим, в пункті 1 розділу V тендерної документації при визначенні переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, здійснено посилання на статтю 28 Закону в той час, як критерії оцінки визначено у статті 29 Закону. Окрім того, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ПП «Архстрой Фасад», якого визначено переможцем торгів, кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині надання аналогічного договору від 16 травня 2018 року №201 не в повному обсязі, а саме відсутній план, який згідно пункту 13.1 є його невід’ємною частиною, чим порушено вимоги підпункту 5.2.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Архстрой Фасад» як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, та уклав з ним договір від 03 серпня 2020 року №77. Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якого спрацював автоматичний індикатор ризиків (RISK1-4-2) не підтверджено.
Період усунення порушень: 20.08.2020 10:05 - 05.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 20.08.2020 10:05

Запити/Пояснення