-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
e2a8277ffd6b4edca7b66074bd22b361
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-26-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2020 00:00
Період моніторингу:
26.05.2020 15:22 - 17.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.05.2020
№ 34
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.05.2020 № 34.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-04-28-001863-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі установлено порушення норм частини 1 статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 17.06.2020 року № 60 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу 19 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Військової частини А2192 (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна група «Проектсервіс», тендерну пропозицію переможця ТОВ «Аріандна – Полісся», протокол засідання тендерного комітету від 21.05.2020 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2020 року, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.06.2020 року № 11582 та укладений договір від 17.06.2020 № 60.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовником протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення не надано роз’яснення на звернення щодо усунення порушення ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» від 28.05.2020 року.
Відповідно до пункту 1 розділу III та підпункту 1.1 пункту 1 Додатка № 1 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання відомостей про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Поряд з тим, підпунктом 1.2 пункту 1 Додатка № 1 тендерної документації також встановлено імперативну умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників копії (копій) дозволів на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (в редакції чинній до 03.03.2020 року, далі – Порядок № 1107), експлуатація (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 11 Додатку № 3 Порядку № 1107, зокрема вантажопідіймальних кранів, машини і механізмів, здійснюється відповідно до дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
В той же час, відповідно до пункту 21 Порядку № 1107 (зі змінами), експлуатація (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 10 Додатку № 7 Порядку № 1107, зокрема вантажопідіймальних кранів і машин здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідно до пункту 97 довідки про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів від 11.05.2020 № 11/05-19 та даних розділу II підсумкової відомості ресурсів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Аріандна – Полісся», вказаним учасником для виконання робіт передбачених технічним завдання (Додаток № 2 до тендерної документації), заплановано використання орендованого автокрану до 10т-С, 8074 ЖИН, вартість роботи якого включено до ціни тендерної пропозиції переможця.
Проте, моніторингом установлено, що у в складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «Аріандна – Полісся» відсутня копія дозволу на експлуатацію (застосування) вантажопідіймальних механізмів підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що не відповідає умовам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка № 1 тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону.
Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Аріандна – Полісся», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 цього Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
19.06.2020 15:54 - 04.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2020 15:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення згідно п.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» на висновок Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області області від 19.06.2020 про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-28-001863-b
У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби в Житомирській області (далі Висновок) зазначено, що «За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовником протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення не надано роз’яснення на звернення щодо усунення порушення ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» від 28.05.2020 року».
Замовник заперечує вищезазначене порушення з огляду на таке: Звернення ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» було оприлюднено 28.05.2020. Кінцевий строк надання роз’яснення згідно вимог ч. 1 ст. 24 Закону 02.06.2020. В передбачений Законом термін, а саме 01.06.2020 відповідь була підготовлена, однак опублікувати її було неможливо з незалежних від Замовника обставини, оскільки Антимонопольный комітет України заблокував процедуру через скаргу ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС". Таким чином, замовником дотримано вимоги Закону та принципи здійснення публічних закупівель. Також необхідно зазначити що аналогічна вимога UA-2020-04-28-001863-b.c2 ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС". від 22.05.2020 була розглянута тендерним комітетом в/ч А2192 та 25.05.2020 оприлюднено відповідь.
У пункті 1 констатуючої частини Висновку зазначено, що «… Відповідно до пункту 97 довідки про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів від 11.05.2020 № 11/05-19 та даних розділу II підсумкової відомості ресурсів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Аріадна – Полісся», вказаним учасником для виконання робіт передбачених технічним завдання (Додаток № 2 до тендерної документації), заплановано використання орендованого автокрану до 10т-С, 8074 ЖИН, вартість роботи якого включено до ціни тендерної пропозиції переможця. Проте, моніторингом установлено, що у в складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «Аріадна – Полісся» відсутня копія дозволу на експлуатацію (застосування) вантажопідіймальних механізмів підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці… ».
Замовник повністю згоден з тим, що встановлено моніторингом однак, згідно з договором оренди № 03/06 від 03.06.2019, якій надано Учасником (ТОВ «Аріадна-Полісся» ЄДРПОУ 40258463) у п.3.1.2. вказано, що: «Виконавець (ЖМУВГ) зобов’язується надати Замовнику Техніку разом з особою, яка має право на керування такою Технікою; п.3.1.3. Виконавець зобов’язується виконувати випуск Техніки на роботу в справному стані, у встановленому законодавству порядку, з видачею шляхової документації; ». Тому ніякої копії дозволу на експлуатацію (застосування) вантажопідіймальних механізмів підвищеної небезпеки Учаснику (ТОВ «Аріадна-Полісся») не потрібно. Також звертаємо увагу, що декларація відповідності МТБ вимогам законодавства подається перед початком виконання робіт за підписом керівника. Згідно копії Дозволу № 291.17.18 ТОВ «Аріадна-Полісся» на виконання робіт підвищеної небезпеки: п.4. Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. З додержанням вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Тому відповідно порушення підпунктів 1 та 2 статті 31 Закону немає. Також слід зазначити, що на час виявлення порушення торги завершені і визнано переможця ТОВ «Аріандна – Полісся», а тому відмінити їх не можливо.
У пункті 3 констатуючої частини Висновку вказано, що: «… З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 17.06.2020 № 60 відповідно до законодавства…».
Відповідно до статті 43 Закону « Нікчемність договору про закупівлю…..», Замовником не порушено жодного пункту Закону, тому вжити заходи, які рекомендовано у Висновку виконати в межах законодавства не можливо.
Такі рішення та дії військової частини, як замовника відповідають вимогам Закону і принципам здійснення публічних закупівель, не обмежили права учасників та жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі.
Прошу прийняти аргументовані заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.06.2020.
Дата публікації звіту:
26.06.2020 12:06
Запити/Пояснення
Номер:
9cdf6311f859413daed59985dd843261
Назва:
Наказ про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
04.06.2020 14:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.06.2020 № 37
Житомир
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-04-28-001863-b.b8 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-04-28-001863-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 26 травня 2020 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26 травня 2020 року № 34 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Людмила КОСТЮК