-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
лист стальний в асортименті тощо
Завершена
374 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 750.00 UAH
Номер:
95d94e63f0d54c9eabfb96b092eaafd0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-11-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.06.2020 00:00
Період моніторингу:
11.06.2020 15:55 - 03.07.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2020 № 29
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 11.06.2020 №29
Перелік процедур закупівель для моніторингу
1 UA-2020-04-27-002469-b 27.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пунктів 8 частини другої статті 22 Закону, частини 3 та 6 статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 19 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Калуська теплоелектроцентраль-нова» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол тендерного комітету від 14.05.2020 року №75/2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «МЕТАЛТРЕЙДІНГ», укладений договір від 27.05.2020 року №135.
У пункті 5 розділі 3 ТД зазначено, що Замовник самостійно перевіряє інформацію, визначену пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. Водночас частиною третьою статті 17 Закону визначено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Разом з тим, частиною шостою статті 17 Закону визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Таким чином, Замовником не дотримано вимоги частин третьої та шостої статті 17 Закону.
Також встановлено, що Замовником в додатку 5 ТД «Проект договору» не зазначено обов’язковий порядок змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 Закону.
Учасник торгів ПП «МЕТАЛТРЕЙДІНГ» відповідно до додатку 3 ТД, в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Замовнику лист-згоду на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI від працівників учасника та службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та/або договір, укладений за результатами торгів.
ПП «МЕТАЛТРЕЙДІНГ» надає лист згоду на обробку персональних даних від службової особи яка буде підписувати тендерну пропозицію та/або договір, проте не надає лист згоду від працівників учасника.
На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «МЕТАЛТРЕЙДІНГ», як таку що не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень:
19.06.2020 15:46 - 04.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2020 15:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником здійснено заходи про розірвання договору про закупівлю № 135 від 27.05.2020 .
Дата публікації звіту:
25.06.2020 10:55
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
26.06.2020 09:33