• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція

Фармацевтична продукція

Торги відмінено

1 282 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 410.00 UAH
Номер: 92bb755510104f5880d23b0c1c00222f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-21-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 21.05.2020 11:41 - 12.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.05.2020 № 30 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 20.05.2020 № 30 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2020-04-27-001355-а 27.04.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_10@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4, пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 2, 8, 11 частини другої та частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції від 19.09.2019 № 114-ІХ, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Менська центральна районна лікарня» Менської районної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.04.2020 № 137 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІКИ УКРАЇНИ» (далі – ТОВ «ЛІКИ УКРАЇНИ»), протоколи засідання тендерного комітету від 04.05.2020 № 141 та від 18.04.2020 № 149, повідомлення про намір укласти договір від 18.04.2020. У ході моніторингу встановлено, що у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-04-27-000073-c, яким передбачено проведення зазначеної процедури закупівлі, відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорія, чим порушено вимогу пункту 1 частини другої статті 4 Закону. Також за результатами моніторингу встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Крім того, встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, а саме: - пункт 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункт 2 додатку 1 «Форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону; - пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та додаток 4 «Перелік необхідних документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам частин 1 та 2 статті 17 Закону» до тендерної документації не містять підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язання відхилити тендерну пропозицію учасника з підстав, визначених пунктами 11-13 частини першої статті 17 Закону, а також не містить інформацію щодо права Замовника відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника з підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону, чим не дотримано вимогу пункту 2 частини другої статті 22 Закону; - інформація, наведена у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», суперечить вимогам частини шостої статті 17 Закону в частині строку надання переможцем торгів документів щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції згідно зі статтею 17 Закону, як наслідок не дотримано вимогу пункту 2 частини другої статті 22 Закону; - пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додаток 5 «Перелік документів, які має подати переможець торгів відповідно до вимог, встановлених частинами 1 та 2 статті 17 Закону» до тендерної документації не містить способу документального підтвердження переможцем торгів інформації щодо відсутності підстав відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 12 та 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону, чим порушено вимогу частини третьої, шостої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того, встановлено невідповідність іншої інформації, що міститься в тендерній документації, вимогам передбаченим законодавством, чим порушено частину третю статті 22 Закону, а саме: - пункт 2 «Унесення змін до тендерної документації» розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» не відповідає вимогам частини другої статті 24 Закону; - пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не відповідає вимогам статті 31 Закону; - пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» не відповідає вимогам пунктів 1, 2, 3 частини першої статті 31 Закону; - пункт 1 «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» не відповідає вимогам частин першої, другої та п’ятої статті 32 Закону; - пункт 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» не відповідає вимогам пунктів 2, 4, 5, 6, 7, 8 частини п’ятої статті 41 Закону; - додаток 3 «Проект договору про закупівлю товару» до тендерної документації не містить порядку змін його умов, чим порушено вимогу пункту 8 частини другої статті 22 Закону. У ході моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «ЛІКИ УКРАЇНИ» умовам тендерної документації з огляду на наступне. У пропозиції ТОВ «ЛІКИ УКРАЇНИ» відсутній гарантійний лист, складений у довільній формі (за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою* Учасника) з інформацією про те, що відповідальність за достовірність наданих документів та інформації в своїй тендерній пропозиції безпосередньо несе Учасник, чим порушено вимоги пункту 10 додатку 6 «Інші документи встановлені замовником для Учасника торгів» до тендерної документації. Крім того, учасником ТОВ «ЛІКИ УКРАЇНИ», пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону, не розміщено протягом 2-х робочих днів на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерну (цінову) пропозицію згідно з додатком 1 до тендерної документації з урахуванням проведеного аукціону, чим порушено вимоги пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації Замовника. Отже, Замовником в порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛІКИ УКРАЇНИ», як таку, що не відповідала вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, та не перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції, відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону.
Період усунення порушень: 28.05.2020 16:27 - 12.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2020 16:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв'язку з виявленими порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель тендерний комітет прийшов до рішення щодо відміни відкритих торгів.
Дата публікації звіту: 02.06.2020 16:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 03.06.2020 11:54

Запити/Пояснення