• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Чкалова у м. Вовчанськ, Харківської області"

Відповідно опису технічної частини

Завершена

27 955 741.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 139 778.70 UAH
Номер: a012a370bad34d3b8947e8bf5b34f85e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-30-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 30.06.2020 19:47 - 22.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.06.2020 № 131 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 30.06.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.06.2020 № 131 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2 UA-2020-04-27-000501-a 27.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 663-68-36, olgagrebenik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини п’ятої статті 17 Закону За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо відміни закупівлі відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Вовчанської міської ради (далі – Замовник) від 20 травня 2020 без номеру, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БК ЄВРОДОР», (далі – ТОВ «БК ЄВРОДОР»), повідомлення про намір укласти договір від 16 червня 2020 року. В ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пунктом 2 розділу 3 тендерної документації вимагається надання банківської ліцензії. При цьому, на сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг міститься Державний реєстр фінансових установ, доступ до якого є вільним. Також, підпунктом 5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації вимагається надання копії діючої будівельної ліцензії СС2 на основний вид робіт. При цьому, на сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України міститься реєстр виданих ліцензій, доступ до якого є вільним. Таким чином, вимагаючи дані відкритих реєстрів, Замовником порушено вимоги частини п’ятої статті 17 Закону. В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «БК ЄВРОДОР» не відповідає вимогам тендерної документації, в тому числі кваліфікаційним критеріям. Так, підпунктом 5.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та пунктом 4.1 додатку 1 до тендерної документації передбачено надання копії фінансової звітності (з доказами прийняття її відповідним органом), яка підтверджує обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі для підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність фінансової спроможності. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК ЄВРОДОР» відсутня фінансова звітність (з доказами прийняття її відповідним органом), яка підтверджує обсяг річного доходу (виручки) учасника. Отже, учасником ТОВ «БК ЄВРОДОР» не підтверджено фінансову спроможність, що не відповідає умовам підпункту 5.1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та пункту 4.1 додатку 1 до тендерної документації. Також, додатком 6 до тендерної документації вимагаються надання інформаційної довідки про учасника, формою якої передбачено зазначення реквізитів банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку. Одночасно, пунктом 15 додатку 6 до тендерної документації передбачено надання оригіналу довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Учасником ТОВ «БК ЄВРОДОР» надано довідки про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами з трьох різних банків. При цьому, в інформаційній довідці про учасника зазначено інформацію лише про рахунок в одному банку, що , що не відповідає умовам додатку 6 до тендерної документації. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК ЄВРОДОР» надано інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 20.05.2020 №1335, відповідно до якої техніка, необхідна для виконання робіт по предмету закупівлі є орендованою, або використовується по договору надання послуг. При цьому, відповідно до відомості ресурсів до договірної ціни учасник ТОВ «БК ЄВРОДОР» для виконання робіт по предмету закупівлі використовує власну техніку, яка фактично є орендованою. Отже, учасником ТОВ «БК ЄВРОДОР» внесено недостовірні дані до відомості ресурсів, чим необґрунтовано завищено вартість робіт по предмету закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; та відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «БК ЄВРОДОР», визначив його переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 16 червня 2020 року.
Період усунення порушень: 01.07.2020 09:32 - 16.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 01.07.2020 09:32

Запити/Пояснення