• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електронне обладнання (Система управління насосним агрегатом Д4000 СДН 2-16-59-6УЗ 1600 кВт 6000 В)

Завершена

5 851 855.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 58 518.55 UAH
Номер: 827f1397eccb4579a6ad5a0f40f8bbb0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-16-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 16.09.2020 16:14 - 08.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.09.2020 № 58 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 16.09.2020 № 58 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-04-27-000157-с 27.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 776-92-62, oksanazamula18@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 та пункту 8 частини 2 статті 21 Закону № 922. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 встановлено порушення вимог частин 3; 6 статті 17; пунктів 8, 11 частини 2 та частини 3 статті 22, частини 2 статті 24 Закону № 922. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергомашкомплект» встановлено порушення вимог частини 1 статті 31 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів,відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX(далі – Закон № 922), розгляд тендерної пропозиції, договір про закупівлю від 31.07.2020 № 1207. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального підприємства «Попаснянський районний водоканал» (далі - Замовник, КП ПРВ) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом засідання тендерного комітету КП ПРВ; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «Енергомашкомплект», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 20.07.2020 № 10; повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 31.07.2020 № 1207. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що річний план не містить місцезнаходження Замовника та його категорію, чим порушено вимоги частини 2 статті 4 Закону. Також, оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником в тендерній документації (пункт 4 розділ ІІІ) зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. Також у пункті 1 розділу 2 тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів, що не відповідає вимогам встановленим частиною 2 статті 24 Закону №922. Крім того встановлено, що тендерна документація містить посилання на вимоги частини 4 статті 36 та абзац 8 частини 3 статті 35 Закону № 922 (п.5 розділ 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»). Водночас стаття 36 Закону № 922 не містить частини 4 та частина 3 статті 35 Закону № 922 не містить абзац 8. Також у пункті 5 розділу 3 до тендерної документації визначається термін «фізична особа» відповідно до пункту 35 частини 1 статті 1 Закону № 922 в той час як пунктом 35 частини 1 статті 1 Закону № 922 зазначено визначення другого терміну. Вказане не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922 в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Також встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі інформації, яка міститься у відкритих державних реєстрах доступ до якої є вільним, зокрема інформації визначеної пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 11 частини 1 статті 17 Закону № 922 та не вимагає підтвердження підстав визначених частиною 2 статті 17 Закону № 922, чим порушено вимоги частини 3 статті 17 Закону № 922. Водночас тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документів у строки, визначені статтею 17 Закону №922, який втратив чинність з 19.04.2020 у зв’язку з введенням в дію Закону №922 в редакції Закону України № 114-IXвід 19.09.2019, що є порушенням вимог частини 6 статті 17 Закону №922. Крім того проект договору про закупівлю, наданий Замовником в складі тендерної документації не містить зазначений порядок змін його умов, що не відповідає вимогам пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922. За результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергомашкомплект» умовам тендерної документації. Так, на вимогу пункту 1.2.1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасником надано договір оренди виробничої бази м.Вишгород не у повному обсязі з чого не зрозуміло строк дії договору. Також, на порушення вимог пункту 3.7 розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасником не надано лист – пояснення із зазначенням підстави ненадання копії свідоцтва платника єдиного податку. Слід зазначити, що лист гарантія від 22.05.2020 № 84 наданий ТОВ «ТОРОГОВИЙ ДІМ «ЯХОНТ» містить посилання на номер закупівлі, який не є ідентифікатором даної закупівлі. Також, на вимогу пункту 1.2 розділу ІІ до тендерної документації Переможцем торгів не надано інформацію про відсутність заборгованості з платежів, чим порушено вимоги частини 6 статті 17 Закону № 922. Відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення вимог частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енергомашкомплект» та уклав з ним договір на закупівлю послуг/робіт від 31.07.2020 № 1207.
Період усунення порушень: 30.09.2020 10:35 - 16.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2020 10:35

Оскарження висновку в суді

Опис: ЛУГАНСЬКИМ ОКРУЖНИМ АДМІНІСТРАТИВНИМ СУДОМ відкрито провадження у справі за адміністративним позовом КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПОПАСНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ВОДОКАНАЛ» до ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі (Ухвала "про прийняття позовної заяви до розгляду після усунення її недоліків та відкриття провадження у справі" від 09 листопада 2020 року по справі №360/3975/20). Провадження №360/3975/20.
Дата публікації: 11.11.2020 09:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник не згоден з інформацією, викладеною у висновку. Висновок оскаржений до Луганського окружного адміністративного суду.
Дата публікації звіту: 19.10.2020 10:08