-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Костюми робочі
Костюми робочі
Завершена
1 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Номер:
56ed88ccae8c4c45ab9e2c4ffb9dd4c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-08-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2020 00:00
Період моніторингу:
08.05.2020 14:27 - 30.05.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2020 № 72
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.05.2020 № 72
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-04-24-001189-a 24.04.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону у редакції від 19.04.2020 – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01.06.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 19.04.2020 (далі – Закон у редакції від 19.04.2020).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету б/д б/д, пояснення Замовника від 14.05.2020 та від 25.05.2020.
За інформацією наданою Замовником, Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Київоблгаз» не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 19.04.2020 року.
Період усунення порушень:
04.06.2020 11:46 - 10.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
04.06.2020 11:46
Запити/Пояснення
Номер:
99a1ff7890f94a0c88e4bd13afb2059f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.05.2020 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2020 00:00
Опис:
1. Чи є Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Київоблгаз» Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
5f3ccf4090b343b18772ec2fca1e5e45
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
14.05.2020 16:35
Опис:
АТ «Київоблгаз» розглянуло запит Північного офісу Держаудитслужби та повідомляє наступне.
Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
Таким чином, суб’єкти, які відносяться до замовників, визначені в ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з цим, з аналізу положень Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що будь-яке підприємство, навіть якщо воно не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», може проводити закупівлі з використанням процедур, передбачених вищевказаним Законом.
Водночас необхідно зазначити, що відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» основними функціями Уповноваженого органу (Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України) є, в т.ч.:
- надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель;
- надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу.
Номер:
b21c347061bf42a5ad1428a0239d3126
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.05.2020 12:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2020 00:00
Опис:
1. До якої категорії замовників відноситься АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ» КИЇВОБЛГАЗ» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 19.04.2020?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
0894dd511a9a46509babc597c1b2ebc3
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
25.05.2020 10:21
Опис:
АТ «Київоблгаз» розглянуло запит Північного офісу Держаудитслужби та повідомляє наступне.
З аналізу положень Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що будь-яке підприємство, навіть якщо воно не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», може проводити закупівлі з використанням процедур, передбачених даним Законом.
Враховуючи зазначене, АТ «Київоблгаз» вирішило скористатися сервісом ProZorro без визначення категорії замовника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».