• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Номерні знаки для транспортних засобів

Завершена

23 197 452.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 231 974.00 UAH
Номер: 9b46c5f8bfe541eb93baadb204b2b84f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-23-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 23.09.2020 10:20 - 16.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.09.2020 № 267 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 22.09.2020 № 267 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 67 UA-2020-04-22-000584-c 22.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, розгляду тендерних пропозицій учасників ПП «Автовін», ТОВ «Спецзнак» (окрім тих питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ), ТОВ «Світлофор», ДП «Завод «Динамо-Сілейр», – порушень не установлено. За результатами аналізу питання внесення змін до умов договору про закупівлю установлено неправомірне застосування норм пункту 2 частини п'ятої статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом приведення ціни за одиницю товару до визначеної за результатами аукціону в Договорі від 07.07.2020 № 151 через внесення відповідних змін до нього, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного сервісного центру МВС (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.04.2020 № 61 (зі змінами від 12.05.2020 № 75), рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 15.06.2020 № 11813-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.06.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції державного підприємства «Завод «Динамо-Сілейр» (далі – ДП «Завод «Динамо-Сілейр»), приватного підприємства «Автовін» (далі – ПП «Автовін»), товариства з обмеженою відповідальністю «Спецзнак» (далі – ТОВ «Спецзнак»), товариства з обмеженою відповідальністю «Світлофор» (далі – ТОВ «Світлофор»), пояснення Замовника, що надійшли листом від 29.09.2020 № 31/22633, повідомлення про намір укласти договір від 25.06.2020, договір від 07.07.2020 № 151 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 19.08.2020 № 1, додаткова угода від 11.09.2020 № 2. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Моніторингом установлено, що Замовник уклав додаткову угоду від 11.09.2020 № 2 до Договору на підставі пункту 2 частини п'ятої статті 41 Закону, а саме – збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Таке рішення Замовник прийняв на підставі обґрунтувань, які були зазначені у листі ТОВ «Спецзнак» від 07.09.2020 № 14729 та у висновку державного підприємства «Держзовнішінформ» від 27.08.2020 № 11/29, а саме: «збільшення вартості матеріалу, який використовується для виготовлення товару (номерних знаків для транспортних засобів) за рахунок збільшення курсу НБУ гривні до євро та ціни алюмінію на Лондонській біржі металів», про що повідомив Держаудитслужбу листом від 29.09.2020 № 31/22633. Разом з тим, Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив коливання ціни саме номерних знаків для транспортних засобів на ринку та вніс зміни до істотних умов Договору шляхом зміни ціни за одиницю товару неправомірно застосувавши пункт 2 частини п'ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 19.10.2020 18:47 - 02.11.2020 23:00
Дата публікації висновку: 19.10.2020 18:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Головний сервісний центр МВС усунув порушення, шляхом приведення ціни за одиницю товару до визначеної за результатами аукціону в Договорі від 07.07.2020 № 151 через внесення відповідних змін до нього (укладено Додаткову угоду № 3 від 23.10.2020).
Дата публікації звіту: 23.10.2020 15:25