• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

39160000-1 Шкільні меблі ( Комплекти з одномісних столів учнівських зі стільцями для початкової школи "НУШ").

Завершена

575 244.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 876.22 UAH
Номер: a33e354a16154b36baece34b7b8886a0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-06-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.07.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 16.07.2020 20:23 - 07.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.07.2020 № 138 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.07.2020 № 138 Ви тяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2020-04-18-000920-b 18.04.2020 Відділ освіти Новомосковської РДА (код за ЄДРПОУ 02142483) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 5 пункту 28 та частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 1 та 2 частини 1 статті 10 Закону. За результатами питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (у тому числі UA-P-2020-04-17-004736-b), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, яка діяла до 19.04.2020 року (далі - Закону), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік (у тому числі UA-P-2020-04-17-004736-b), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій Відділу освіти Новомосковської районної державної адміністрації (далі – Відділ освіти, Замовник), оприлюднений 05.06.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД", ТОВ Компанія Меблеві Технології, ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН", ТОВ "МЕБЛІКОМ", ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ", учасника – переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2020, Договір про закупівлю товарів №01-07 від 01.07.2020, укладений за результатами процедури закупівлі з товариством з обмеженою відповідальністю "Компанія «ГАМАЮН», відповідь замовника від 03.08.2020 на питання до пояснення. Моніторингом установлено, що пропозиції учасників торгів: ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД", ТОВ Компанія Меблеві Технології, ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН", ТОВ "МЕБЛІКОМ" замовником відхилені як такі, що не відповідають умовам тендерної документації. Аналізом тендерної документації та тендерних пропозицій зазначених учасників встановлено, що їх тендерні пропозиції не відповідають умовам тендерної документації та відхилені Замовником правомірно. У ході проведення моніторингу проаналізовано тендерні пропозиції учасників ФОП «МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «ГАМАЮН», які не були відхилені замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам визначеним у тендерній документації та кваліфікаційним критеріям та допущені до аукціону. Аналізом тендерної пропозиції ФОП «МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ» встановлено: - відповідно до пункту 9 оголошення про проведення відкритих торгів за процедурою UA-2020-04-18-000920-b, оприлюдненому в електронній системі закупівель та пункту 4.4 тендерної документації Замовника строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) визначено 25.08.2020. Моніторингом встановлено, що у пункті 5.5 проєкту договору, поданому у складі тендерної пропозиції, строк поставки товару зазначено «до 15 серпня 2020 року»; - відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовника передбачено надання завіреної копії сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами. Згідно наданої Довідки про повноваження та право підпису від 18.05.2020 № 144-М/16 одноосібне право укладання та підпису договорів та іншої документації має Мокряк Костянтин Олександрович та засвідчує, що документом, що підтверджує повноваження особи, є паспорт громадянина України, копія якого надається у складі пропозиції конкурсних торгів. Моніторингом встановлено, що у складі пропозиції подані лише сторінки 1, 2-3 та 10-11. Засвідчені копії сторінок 4, 5 та 6 паспорта громадянина України Мокряка Костянтина Олександровича у складі тендерної пропозиції відсутні; - підпунктом 3.1.2 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» Додатку 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації Замовника передбачено надання копій договорів, які є в довідці про поставку аналогічного товару, що є предметом закупівлі та документи, які підтверджують виконання договору. У складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження виконання аналогічного договору надано Договір купівлі- продажу від 19.06.2019 №112, укладений з Відділом освіти, молоді та спорту Ямпільської районної державної адміністрації Сумської області, предметом договору якого є товар (комплекти одномісних столів та стільців для початкових класів, з регулюванням висоти та кута нахилу стільниці), термін дії договору визначено пунктом 6.1 цього договору - з моменту підписання (19.06.2019) і до 31.12.2019. Моніторингом установлено, що на підтвердження виконання договору у складі тендерної документації надано видаткову накладну від 03.07.2018 року за №3 яка не може бути складовою договору, укладеного 19.06.2019 року. Аналізом тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ «ГАМАЮН» встановлено: - відповідно до пункту 9 оголошення про проведення відкритих торгів за процедурою UA-2020-04-18-000920-b, оприлюдненому в електронній системі закупівель, та пункту 4.4 тендерної документації Замовника строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) визначено 25.08.2020. Моніторингом встановлено, що у пункті 5.5 проекту договору, поданому у складі тендерної пропозиції строк поставки товару зазначено «до 15 серпня 2020 року». Отже, тендерні пропозиції учасників ФОП «МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «ГАМАЮН» не відповідали умовам, визначеним у тендерній документації замовника та підлягали відхиленню відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, що визначено абзацом 2 частини 5 статті 28 Закону, та як наслідок цього процедура торгів підлягала відміні відповідно до частини першої статті 31 Закону, що передбачено частиною 5 статті 28 Закону. Водночас, моніторингом установлено, що розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд Відділом освіти Новомосковської районної державної адміністрації відбулися за регламентом проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, прописаним у абзаці 2 частини 1 статті 27, частині 5 статті 28 Закону. З інформації, оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель за номером плану UA-P-2020-04-17-004736-b, у п.4.1 Договору про закупівлю товарів №01-07 від 01.07.2020 та з відповіді на питання до пояснення, наданому Замовником 03.08.2020, встановлено, що джерело фінансування видатків – кошти субвенції з державного бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти (Нова українська школа), кошти співфінансування з місцевого бюджету, кошти залишку освітньої субвенції 2019 року. Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо планування закупівель» від 14.09.2016 №3302-06/29640-06 здійснення закупівель у разі виділення додаткових коштів, перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель тощо, такий предмет закупівлі вважатиметься новим предметом договору. Таким чином, очікувана вартість проведеної закупівлі не перевищує суму еквівалентну 133,0 тисячам євро, а отже проведення процедури закупівлі не підпадає під дію норми частини 4 статті 10 Закону. Отже, під час оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі Відділом освіти Новомосковської районної державної адміністрації не дотримано вимоги абзацу 1 та 2 частини 1 статті 10 Закону, де зазначено, що оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу замовники здійснюють в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та порушення порядку оприлюднення оголошення. Проте, між Замовником та визначеним учасником-переможцем Товариством з обмеженою відповідальністю "Компанія «ГАМАЮН» укладено Договір про закупівлю товарів №01-07 від 01.07.2020.
Період усунення порушень: 05.08.2020 11:26 - 20.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 05.08.2020 11:26

Оскарження висновку в суді

Опис: Відділ освіти скористався правом на оскарження Висновку до суду. (Копіі документів додаються). Стосовно виявлених порушень, Замовник надав обґрунтовані пояснення (заперечення), в яких посилаючись на норми чинного законодавства та підтвердив правомірність своєї позиції під час закупівлі.
Дата публікації: 19.08.2020 10:51

Запити/Пояснення