-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Комп’ютерна техніка – 3 лоти
Завершена
1 359 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 48.00 UAH
мін. крок: 0% або 48.00 UAH
Номер:
716d8adba82946a3bfd2aac372e54b1d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-09-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2020 00:00
Період моніторингу:
09.06.2020 15:42 - 01.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.06.2020 № 20
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 09.06.2020 року № 20
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-04-18-000292-c від 18.04.2020 - Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 9 і 15 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній до 19.04.2020, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.04.2020 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій по лотах 1 і 2; протокол розкриття тендерних пропозицій по лотах 1 і 2; тендерні пропозиції учасників Фізичної особи-підприємця Гриндей Антон Олександрович по лотах 1 і 2, Товариства з обмеженою відповідальністю ФІРМА «ВАЛТЕК»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 13.05.2020; повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2020; договір від 01.06.2020 №167/Т.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону Замовник у пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначив питому вагу критерію оцінки «ціна».
Також, Замовник у пункті 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» встановив вимогу надання забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії, проте не зазначив умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, чим порушив вимоги пункту 15 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, моніторингом встановлено неузгодженість інформації, зазначеної у тендерній документації стосовно місця поставки товарів, а саме: у додатку 4 до тендерної документації місцем поставки зазначено вул. Героїв Майдану, 3, у пункті 3.2 проекту договору про закупівлю – пл. Театральна, 2.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 2-17-2 – не підтверджена.
Період усунення порушень:
10.06.2020 12:41 - 25.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2020 12:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
пункт 9 частини другої статті 22 Закону вимагає встановлення питомої ваги для критеріїв (у множині, тобто не менше двох). В тендерній документації зазначений один критерій, тобто норма пункту 9 частини другої статті 22 Закону в даному випадку не поширюється. Немає ні змісту ні функціональної можливості зазначення питомої ваги іншої ніж – 100%. Крім того в оголошенні про проведення відкритих торгів п.12 12. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: не заповнена, при цьому електронна система закупівель надає можливість її заповнити лише при зазначені 2-х і більше критеріїв оцінки.
Повідомляємо, що всі порушення, що встановлені моніторингом виявлені після укладення договорів, тому можливості для їх усунення, або відміни торгів наразі немає.
Дата публікації звіту:
15.06.2020 15:23