• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі по вул. Хоменка, 19 в м. Черкаси»

Завершена

6 329 410.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 6 329.41 UAH
Номер: 30cf9ce106b14ebd840682eb6403de78
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-20-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.07.2020 08:51 - 12.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.07.2020 № 122 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 17.07.2020 № 122 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 35 UA-2020-04-17-013432-b 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 617-78-32, yana_golikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 4 частини 1 статті 30, абзацу 7 частини 1 статті 31 Закону№ 922-VIII, у редакції від 02.04.2020. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладанню договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05.08.2020. Предметом аналізу були питання:визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»№ 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом рішення тендерного комітету від 17.04.2020 № 366, тендерні пропозиції ТОВ «Регіон Строй», ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» (далі – Переможець), протокольне рішення від 12.05.2020 № 369, повідомлення про намір укласти договір від 12.05.2020, договір від 29.05.2020 № 107. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Так, згідно з довідкою про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наданої Переможцем, працівники Альшевський Я.М. та Скляр С.М. працюють за сумісництвом; Морозов І.А. – за основним місцем роботи. Проте, згідно з наказами про прийняття на роботу від 26.02.2020 № 17-К та 18-К працівники Альшевський Я.М. та Скляр С.М. прийняті на роботу за основним місцем роботи; згідно наказу від 01.08.2012 Морозов І.А. прийнятий на роботу за сумісництвом. Таким чином, документи, надані у складі тендерної пропозиції Переможця містять суперечливі відомості. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що довідки та гарантійні листи, надані у складі тендерної пропозиції Переможця оформлені не належним чином, оскільки не містять номера та дати складання документа, чим не дотримано вимог пункту 1.3 Розділу ІІІ ТД. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, згідно з вимогами абзацу 7 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій відповідно до Закону. Отже, замовник в порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 не відхилив тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Альянс-трансбудсервіс» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та всупереч вимогам абзацу 7 частини 1 статті 31 Закону№ 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 не відмінив торги.
Період усунення порушень: 10.08.2020 08:47 - 26.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.08.2020 08:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до вашого висновку, за результатами проведеного моніторингу по закупівлі UA-2020-04-17-013432-b, повідомляємо наступне. Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.
Дата публікації звіту: 17.08.2020 17:45