• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Оздоровлення ветеранів війни та праці, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, яким виповнилося 18 років, постраждалих учасників Революції Гідності, осіб з інвалідністю, дітей війни, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, м. Києва з захворюваннями системи кровообігу

Завершена

5 035 184.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 035.18 UAH
Номер: bc9e5c74bcbe400d9cfd55666a9d104b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-10-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.06.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.06.2020 08:37 - 04.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.06.2020 № 99 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 11.06.2020 № 99 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 29 UA-2020-04-17-007800-a 17.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, kat_ya@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення абзацу 2 частини 1 статті 32, пункту 4 частини першої статті 30, частини першої статті 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06.07.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету б/д та б/н (зі змінами) (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.06.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 11.06.2020, протокол розкриття, тендерні пропозиції ТОВ «ЗОЛОТА НИВА», ДП «ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС», ДП «Санаторій «Славутич» ім. Б.В. Пашковського» ПрАТ лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «Укрпрофоздоровниця» (далі – Переможець), ТОВ «УКРАЇНСЬКА ГОТЕЛЬНА ГРУПА», ТОВ «САНАТОРІЙ АРКТИКА», ОРГАНІЗАЦІЯ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН САНАТОРІЙ «НАФТУСЯ ПРИКАРПАТТЯ», повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2020, договір від 02.07.2020 № 38. Перевіркою інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що ТОВ «САНАТОРІЙ АРКТИКА» подано вимогу 10.06.2020 року, відповідь на яку Замовником не надано, чим порушено абзац 2 частини 1 статті 32 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року. За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником безпідставно відхилено тендерні пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА ГОТЕЛЬНА ГРУПА» та ТОВ «САНАТОРІЙ АРКТИКА» з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій. Так, відповідно до п. 1 Додатку 1 до ТД учасники для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам мають надати у складі пропозиції копію ліцензії МОЗ на медичну практику, з додатками, чинної на момент розкриття пропозицій і до закінчення строку надання послуг. Учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА ГОТЕЛЬНА ГРУПА» у складі пропозиції надано копію ліцензії МОЗ на медичну практику, чим виконано вимогу п. 1 Додатку 1 до ТД. Слід зазначити, що тендерна документація не містила окремої вимоги стосовно подання у складі пропозиції ліцензії на надання послуг з лікування захворювань системи кровообігу. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «САНАТОРІЙ АРКТИКА» встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД у разі якщо документи, які вимагаються замовником, не передбачені законодавством для учасників, то такі документи не подаються учасниками у складі тендерної пропозиції. У такому разі надається довідка довільної форми з поясненням про причини неподання таких документів у складі тендерної пропозиції. Учасником у складі пропозиції надано довідку довільної форми від 15.05.2020 № б/н стосовно підстав для ненадання документу щодо оцінки протипожежного стану санаторно-курортного закладу за 2020 рік, який свідчить про відповідність об’єкта вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки. Крім того, пунктом 5 Постанови Кабінету міністрів України від 05.09.2018 № 715 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій» передбачено періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки. Враховуючи зазначене, Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «САНАТОРІЙ АРКТИКА» з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, відхилено тендерні пропозиціі ТОВ «САНАТОРІЙ АРКТИКА» та ТОВ «УКРАЇНСЬКА ГОТЕЛЬНА ГРУПА» підстав, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року. Також, за результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ДП «Санаторій «Славутич» ім. Б.В. Пашковського» ПрАТ лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «Укрпрофоздоровниця» вимогам пункту 3 додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 3 додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам, у разі використання привізних лікувальних грязей/мінеральних вод – разом з копіями медичних (бальнеологічних) висновків на всі лікувальні грязі/мінеральні води, що використовуються, учасниками надаються засвідчені копії договорів про поставку всіх мінеральних вод/лікувальних грязей. У складі пропозиції Переможця відсутня копія договору на поставку мінеральних вод. Враховуючи зазначене, ДП «Санаторій «Славутич» ім. Б.В. Пашковського» ПрАТ лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «Укрпрофоздоровниця» не підтверджено відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам встановленим Замовником у ТД. Слід зазначити, що термін дії договору від 01.01.2019 № 1/19 на поставку води природньої лікувально-столової «Поляна Квасова», який надано у складі пропозиції Переможця, встановлено до 31.12.2019 року. Згідно з пунктом 10.2 вказаного договору, зміни та доповнення до нього набирають чинності за умови оформлення їх у письмовій формі (у складі пропозиції зазначеного учасника інформація щодо внесення змін та/або доповнень до договору відсутня). Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «Санаторій «Славутич» ім. Б.В. Пашковського» ПрАТ лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «Укрпрофоздоровниця» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, відхиливши тендерні пропозиції учасників, які не відповідають вимогам тендерної документації та не відхиливши пропозицію іншого з підстав невідповідності умовам тендерної документації, замовником порушено норми частини першої статті 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 07.07.2020 13:53 - 22.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.07.2020 13:53

Оскарження висновку в суді

Опис: Єдиний унікальний номер справи 640/21609/20, дата відкриття впровадження в суді 21.09.2020 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/91717380)
Дата публікації: 02.11.2020 16:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби про встановлення порушень за результатами проведеного моніторингу закупівлі за номером UA-M-2020-06-10-000043 У висновку за результатами здійсненого моніторингу зазначено наступне: Перевіркою інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що ТОВ «САНАТОРІЙ АРКТИКА» подано вимогу 10.06.2020 року, відповідь на яку Замовником не надано, чим порушено абзац 2 частини 1 статті 32 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року. Не погоджуємось з даним висновком з наступних причин. Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року “Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення”. Станом на 10.06.2020 (дата подання вимоги учасником) оцінка пропозицій учасників не проводилася, переможець не обирався. Таким чином, висновок щодо порушення Замовником вимог абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року є необґрунтованим та безпідставним. В той же час відповідно до частини 3 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” “У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.” 10.06.2020, що є останнім днем періоду оскарження рішень Замовника, прийнятих за результатом розгляду тендерних пропозицій, від Учасника закупівлі ТОВ "САНАТОРІЙ АРКТИКА" надійшла вимога (ідентифікатор вимоги UA-2020-04-17-007800-a.c3) Виходячи зі змісту вимоги, Учасник звернувся до Замовника не з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, що передбачено частиною 3 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, а з вимогою скасування рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції ТОВ «Санаторій Арктика», що Законом України “Про публічні закупівлі” не передбачено. 12.06.2020 Замовником розглянуто вимогу, прийнято рішення надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та опублікувати її в електронній системі закупівель не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, як того вимагає Закон України “Про публічні закупівлі” через авторизований електронний майданчик e-tender. Проте 12.06.2020 у системі вже не було можливості прикріплення відповіді на вищезазначену вимогу. Замовник у телефонному режимі оперативно звернувся до служби технічної підтримки майданчика e-tender та отримав усні роз'яснення, що по завершенню періоду оскарження рішень замовника, прийнятих за результатом розгляду тендерних пропозицій (у разі відсутності скарг) технічна реалізація функціоналу системи не дає можливості розміщення відповіді на звернення учасників. Отже ненадання замовником відповіді на вимогу учасника обумовлено технічною реалізацією функціоналу системи. У висновку за результатами здійсненого моніторингу зазначено наступне: «Встановлено, що Замовником безпідставно відхилено тендерні пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА ГОТЕЛЬНА ГРУПА» та ТОВ «САНАТОРІЙ АРКТИКА» з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій. Так, відповідно до п. 1 Додатку 1 до ТД учасники для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам мають надати у складі пропозиції копію ліцензії МОЗ на медичну практику, з додатками, чинної на момент розкриття пропозицій і до закінчення строку надання послуг. Учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА ГОТЕЛЬНА ГРУПА» у складі пропозиції надано копію ліцензії МОЗ на медичну практику, чим виконано вимогу п. 1 Додатку 1 до ТД. Слід зазначити, що тендерна документація не містила окремої вимоги стосовно подання у складі пропозиції ліцензії на надання послуг з лікування захворювань системи кровообігу». Не погоджуємось з даним твердженням. Тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА ГОТЕЛЬНА ГРУПА», оскільки, відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції ліцензії на провадження господарської діяльності на медичну практику, виданої Учаснику, учасник не може надавати послуги з лікування захворювань системи кровообігу у зв’язку з відсутністю у зазначеному в ліцензії переліку відповідних лікарських спеціальностей. Рішення прийняте у відповідності до вимог чинного законодавства та тендерної документації зважаючи на наступне. Відповідно до вимог п.15 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» медична практика підлягає ліцензуванню. Відповідно до вимог ч.4 ст.2 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», суб’єкт господарювання може здійснювати види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, з дня внесення відомостей до ліцензійного реєстру щодо рішення органу ліцензування про видачу йому ліцензії. Відповідно до п.3 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензіат - суб’єкт господарювання, який має ліцензію. Відповідно до п 2. Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 285 (далі Ліцензійні умови), ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - їм відповідати. Відповідно до пп.4 п.13 Ліцензійних умов, ліцензіат зобов’язаний провадити медичну практику за спеціальностями, які зазначалися в документах, що додаються до заяви про отримання ліцензії, або повідомленні про зміни. Таким чином, враховуючи вищенаведене, медична практика може провадитись суб’єктом господарювання виключно за наявності ліцензії на медичну практику та виключно за зазначеним в ліцензії переліком медичних спеціальностей. Копія ліцензії МОЗ на медичну практику, з додатками, чинна на момент розкриття пропозицій і до закінчення строку надання послуг визначена тендерною документацією (Додаток-1 «Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, інші вимоги») одним з документів, що підтверджують відповідність учасника та послуг технічним, якісним та кількісним характеристикам, з метою встановлення можливості надання учасником послуг з оздоровлення осіб з певними захворюваннями. Таким чином, висновок щодо незаконного відхилення замовником тендерної пропозиції ТОВ «Українська готельна група», оскільки тендерна документація не містила окремої вимоги стосовно подання у складі пропозиції ліцензії на надання послуг з лікування захворювань системи кровообігу, є необґрунтованим та безпідставним. У висновку за результатами здійсненого моніторингу зазначено наступне: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «САНАТОРІЙ АРКТИКА» встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД у разі якщо документи, які вимагаються замовником, не передбачені законодавством для учасників, то такі документи не подаються учасниками у складі тендерної пропозиції. У такому разі надається довідка довільної форми з поясненням про причини неподання таких документів у складі тендерної пропозиції. Учасником у складі пропозиції надано довідку довільної форми від 15.05.2020 № б/н стосовно підстав для ненадання документу щодо оцінки протипожежного стану санаторно-курортного закладу за 2020 рік, який свідчить про відповідність об’єкта вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки. Крім того, пунктом 5 Постанови Кабінету міністрів України від 05.09.2018 № 715 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій» передбачено періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки. Враховуючи зазначене, Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «САНАТОРІЙ АРКТИКА» з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, відхилено тендерні пропозиціі ТОВ «САНАТОРІЙ АРКТИКА» та ТОВ «УКРАЇНСЬКА ГОТЕЛЬНА ГРУПА» підстав, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року Не погоджуємось з даним висновком з наступних причин. Піклуючись про життя та здоров’я отримувачів послуг, враховуючи випадки пожеж, що відбулися у санаторно-курортних закладах у минулих роках, які мали тяжкі наслідки та в деяких випадках спричинили загибель людей, як у сумнозвісному дитячому таборі Вікторія, де у 2017 році внаслідок пожежі загинули діти, з метою підтвердження відповідності санаторно-курортного закладу вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки, у тендерній документації передбачена вимога про надання учасником документу щодо оцінки протипожежного стану санаторно-курортного закладу, виданий уповноваженими на це органами у 2020 році, який свідчить про відповідність об’єкта вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки. Вимога щодо видачі цього документу саме у 2020 році обумовлена прагненням замовника впевнитися в безпеці закладу на момент здійснення закупівлі. Учасником не надано такого документу, натомість надано, як зазначено у висновку, довідку довільної форми від 15.05.2020 № б/н стосовно підстав для ненадання документу щодо оцінки протипожежного стану санаторно-курортного закладу за 2020 рік, який свідчить про відповідність об’єкта вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки. Зазначеною довідкою (гарантійний лист) учасник інформує замовника, що Санаторій «Арктика» для отримання дозволу на надання санаторно-курортних послуг, щорічно, напередодні початку оздоровчого сезону проходить обстеження комісією Бердянської міськради з обстеження санаторно-курортних об'єктів на відповідність законодавства, в т.ч. у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб та допущено до експлуатації за результатами перевірки, а у 2020році обстеження санаторію «Арктика» буде здійснено наприкінці травня 2020року, та гарантує надати акт обстеження за 2020рік, у разі визначення учасника переможцем, до початку першого заїзду. Виходячи з того, що учасник щорічно, за результатами обстеження комісією Бердянської міськради, отримує вищезазначений дозвіл, що підтверджується самим учасником, даний документ не може бути віднесений до документів, які не передбачені законодавством для учасників, та відповідно не підпадає під дію пункту 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та, відповідно, учасник не звільняється від надання такого документу. Також слід зазначити, що надання документу який свідчить про відповідність об’єкта вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки вимагається у складі тендерної пропозиції, а подання частини тендерної пропозиції після розкриття тендерних пропозицій учасників Законом не передбачено. Окрім того, як би така можливість існувала, замовник не може бути впевненим, що акт обстеження, складений у цьому році буде позитивним. Стосовно періодичності здійснення планових або позапланових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій, слід зазначити наступне. Планування заходів державного нагляду (контролю), в тому числі які проводяться ДСНС, здійснюється відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». Відповідно до ч.1 ст.6 зазначеного Закону однією з підстав для здійснення позапланових заходів є подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням. Окрім того експертний висновок щодо протипожежного стану об’єкта може бути наданий підприємствами недержавної форми власності, які мають ліцензію на відповідну діяльність. Також учасник, у встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» терміни, міг звернутися до замовника за роз’ясненнями або з проханням внести відповідні зміни до тендерної документації, однак він цього не зробив. Враховуючи вищенаведене, учасник не вжив необхідних заходів для виконання умов тендерної документації, внаслідок чого його пропозиція була відхилена. Таким чином, висновок щодо незаконного відхилення пропозиції ТОВ Санаторій «Арктика» є необґрунтованим та безпідставним. У висновку за результатами здійсненого моніторингу зазначено наступне: Також, за результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ДП «Санаторій «Славутич» ім. Б.В. Пашковського» ПрАТ лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «Укрпрофоздоровниця» вимогам пункту 3 додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 3 додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам, у разі використання привізних лікувальних грязей/мінеральних вод – разом з копіями медичних (бальнеологічних) висновків на всі лікувальні грязі/мінеральні води, що використовуються, учасниками надаються засвідчені копії договорів про поставку всіх мінеральних вод/лікувальних грязей. У складі пропозиції Переможця відсутня копія договору на поставку мінеральних вод. Враховуючи зазначене, ДП «Санаторій «Славутич» ім. Б.В. Пашковського» ПрАТ лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «Укрпрофоздоровниця» не підтверджено відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам встановленим Замовником у ТД. Слід зазначити, що термін дії договору від 01.01.2019 № 1/19 на поставку води природньої лікувально-столової «Поляна Квасова», який надано у складі пропозиції Переможця, встановлено до 31.12.2019 року. Згідно з пунктом 10.2 вказаного договору, зміни та доповнення до нього набирають чинності за умови оформлення їх у письмовій формі (у складі пропозиції зазначеного учасника інформація щодо внесення змін та/або доповнень до договору відсутня). Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «Санаторій «Славутич» ім. Б.В. Пашковського» ПрАТ лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «Укрпрофоздоровниця» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Не погоджуємось з даним висновком з наступних причин. Відповідно до пункту 3 розділу «Документи, що підтверджують відповідність учасника та послуг технічним, якісним та кількісним характеристикам» додатку 1 до ТД, учасник надає копії медичних (бальнеологічних) висновків медико-біологічної оцінки якості та цінності природних ресурсів, а саме: - за наявності лікування мінеральними водами - мінеральних вод; - у разі використання привізних лікувальних грязей/мінеральних вод – разом з копіями медичних (бальнеологічних) висновків на всі лікувальні грязі/мінеральні води, що використовуються, надаються засвідчені копії договорів про поставку всіх мінеральних вод/лікувальних грязей. Тобто вищезазначені вимоги щодо надання певних документів повинні бути виконані учасником «за наявності лікування мінеральними водами» та «у разі використання привізних лікувальних мінеральних вод». Відповідно до «вимог до послуг лікування (послуги, що входять до вартості путівки та безкоштовно надаються за призначенням лікаря при відсутності протипоказань)», зазначених у Додатку 1 «Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, інші вимоги» до тендерної документації, за умовами лікування, використання лікувальної мінеральної води не вимагається. Що цілком логічно, оскільки предметом закупівлі є послуги з оздоровлення осіб з захворюваннями органів кровообігу. Учасником також не надавалася інформація щодо застосування ним лікувальних мінеральних вод для лікування захворювань органів кровообігу. Тому мета надання учасником у складі пропозиції бальнеовисновку, договору поставки та накладної що стосуються поставки води природньої лікувально-столової (не лікувальної, що важливо) «Поляна Квасова», яка показана до вживання особами з захворюваннями органів травлення, залишається незрозумілою. В той же час у Законі відсутня вимога щодо відхилення пропозиції учасника з причини подання ним документів, які не вимагалися тендерною документацією. Слід зазначити, що висновок щодо ненадання учасником договору поставки мінеральних вод (який в даному випадку і не повинен бути наданим) з причини того, що термін дії договору від 01.01.2019 № 1/19 на поставку води природньої лікувально-столової «Поляна Квасова», який надано у складі пропозиції Переможця, встановлено до 31.12.2019 року, також не є обґрунтованим, оскільки тендерною документацією не встановлені вимоги щодо дати укладання та строку дії зазначеного договору. Враховуючи вищевикладене вважаємо, що висновок Північного офісу Держаудитслужби опублікований 07.07.2020 за номером моніторингу закупівлі UA-M-2020-06-10-000043 за період проведеного моніторингу закупівлі з 12.06.2020 по 03.07.2020 є необґрунтованим, а замовником дотримано вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 14.07.2020 16:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Ні
  • corruptionAwarded: Ні
Опис: порушення в моніторингу не усунуто
Дата публікації: 26.08.2020 11:45

Запити/Пояснення