-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція гімназії № 315 з надбудовою 4-го поверху за адресою вул. Драгоманова, 27-А у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»)
Реконструкція гімназії № 315 з надбудовою 4-го поверху за адресою вул. Драгоманова, 27-А у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»)
Завершена
79 889 452.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 399 447.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 399 447.26 UAH
Номер:
a8b0b88584f14ee5a93edc0d235e5221
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-11-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.06.2020 00:00
Період моніторингу:
12.06.2020 08:44 - 04.07.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.06.2020 № 99
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 11.06.2020 № 99
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-04-17-007168-a 17.04.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані,оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020, розкритті тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06.07.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 02.04.2020 року) (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 17.04.2020№ 708, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.05.2020, протокол розкриття, тендерні пропозиції ПрАТ «Укратоменергобуд», ТОВ «Грін Трейдінг» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 12.05.2020 № 853, від 15.05.2020 № 890, пояснення замовника від 06.07.2020, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2020, договір від 29.05.2020 № 623, додаткову угоду до договору від 09.06.2020 № 1.
Період усунення порушень:
07.07.2020 13:52 - 11.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2020 13:52
Запити/Пояснення
Номер:
5ed4674f631e4c5d940a6c1f1f718c32
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.07.2020 14:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2020 00:00
Опис:
1. У відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва міститься інформація щодо наступних будівельних машин і обладнання: крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 40 т; компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2,2 м3/хв; наріжчик швів GSA-20LS HIDROSTRESS; розчинонасос, продуктивність 1 м3/год; агрегати електронасосні з регулюванням подачі вручну для будівельних розчинів, подача 2 м3/год, напір 150 м; перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А; верстат трубообрізний; верстат трубонарізний; прес гідравлічний з електроприводом.
При цьому у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «Грін Трейдінг» та субпідрядника ТОВ «Класика Комфорту» відсутні зазначені вище назви будівельних машин і обладнання.
Просимо пояснити вищевказані розбіжності між даним у підсумковій відомості ресурсів та довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
a37cd4ea80474a1f9dc8544ec87007f8
Назва:
Надання пояснень на запит по закупівлі: Реконструкція гімназії № 315 з надбудовою 4-го поверху за адресою вул. Драгоманова, 27-А у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»)
Дата опублікування:
06.07.2020 17:14
Опис:
1. Відповідно до вимог тендерної документації п. 1 Додаток 1 не передбачалось надання довідки щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази в повному обсязі у відповідності до відомостей ресурсів до зведеного кошторису. Не надання всього переліку обладнання згідно відомостей ресурсів до зведеного кошторису в довідці 01. Довідка про обладнання та МТБ (вимога п. 1 Додаток 1) не порушує умов тендерної документації та не впливає на оцінку спроможності ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» виконати роботи в повному обсязі.
Також просимо звернути увагу стосовно Договору транспортного експедирування № 1 792 від 27.11.2018 р. та Договору про надання послуг з експлуатації машин та механізмів № 24 від 20.02.2019 р. («01.2. Скан-копію оригіналу договорів оренди транспорту та будівельних механізмів»), дані документи за предметом договору є надання послуг, а не оренда транспорту, що також передбачає певний порядок надання послуг з дотримання певних умов, та не передбачає окремого надання переліку техніки як додатку до Договору, що підтверджує можливість забезпечити виконання робіт необхідною будівельною технікою, машинами, автотранспортом та іншими механізмами під час виконання робіт та з врахуванням їх об’єктивної необхідності.