• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Створення міської системи програмно-апаратних засобів збору та обробки даних про стан довкілля міста Києва

Завершена

40 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 200 000.00 UAH
Номер: e10a890f67004cf384053844d6e12422
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-06-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 06.08.2020 17:48 - 29.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.08.2020 № 222 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 06.08.2020 № 222 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 65 UA-2020-04-17-003846-c 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, mostovenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону (в редакції від 02.04.2020). За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Енвімонітор», ТОВ «Агентство цифрових інновацій», ТОВ «Алтаюр» (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом не допущення таких порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 17.04.2020 № 11, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Агентство цифрових інновацій» (далі – ТОВ «Агентство цифрових інновацій»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енвімонітор» (далі – ТОВ «Енвімонітор»), товариства з обмеженою відповідальністю «Алтаюр» (далі – ТОВ «Алтаюр»), протоколи засідань тендерного комітету від 17.07.2020 № 14, від 20.07.2020 № 15, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 08.07.2020 № 13300-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 06.08.2020 № 23, додаткова угода № 1 від 13.08.2020 до договору про закупівлю від 06.08.2020 № 23. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник 15.05.2020 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднив нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться до неї, проте положення тендерної документації, до яких вносилися зміни, не відобразив у вигляді закреслених даних, чим порушив вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону (в редакції від 02.04.2020).
Період усунення порушень: 02.09.2020 16:21 - 17.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.09.2020 16:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ), опублікованого 02.09.2020 через електронну систему закупівель «Prozzoro» за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі Створення міської системи програмно-апаратних засобів збору та обробки даних про стан довкілля міста Києва Код ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори, код закупівлі UA-2020-04-17-003846-c, встановлено, що Замовник 15.05.2020 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднив нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться до неї, проте положення тендерної документації, до яких вносилися зміни, не відобразив у вигляді закреслених даних, чим порушив вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020). Відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи вищенаведене, Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (як Замовник) надає інформацію про неможливість усунення порушень, що зазначені у висновку Державної аудиторської служби України від 02.09.2020 року, з огляду на наступне. Згідно частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. У разі несвоєчасного надання або ненадання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Отже, враховуючи вимоги законодавства усунути порушення, що виявлені у висновку Державної аудиторської служби України від 02.09.2020, не є можливим у зв’язку із спливом часу та відсутністю технічної можливості. Одночасно, всіх членів тендерного комітету Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) попереджено про відповідальність за порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та доручено пройти додаткове навчання задля запобігання і недопущення у подальшому подібних та інші порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 07.09.2020 17:01