• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області.» (ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція)

Завершена

10 088 595.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100 885.95 UAH
Номер: 3d2963c5335c4035870b15dfe9629d59
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-12-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.06.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 12.06.2020 14:58 - 04.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.06.2020 Одеса № 185 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 11.06.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 12.06.2020 № 185 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1. UA-2020-04-17-012150-b 07.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 17.04.2020 № 3) та зміни до неї, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Благоустрій Груп», пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримане 19.06.2020 через електронну систему закупівель, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.06.2020, протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 28.05.2020 № 7 та від 01.06.2020 № 8, договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 17.06.2020 № 17/06. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначив, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна тверда) учасника повинна бути розрахована відповідно до державного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням положень пункту 6.2.12 ДСТУ. До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ, зокрема локальні кошториси. Отже на порушення пункту 6 Розділу ІІІ ТД учасником товариства з обмеженою відповідальністю «Благоустрій Груп» надано локальні кошториси не на весь обсяг робіт, а саме: у локальному кошторисі на будівельні роботи № 6-1-1 відсутні найменування робіт «Засипка вручну траншей, пазух котлованів і ям щебнем - 40,05 м3 та Улаштування прошарку суцільного перерізу з нетканого синтетичного матеріалу в земляному полотні – 423,4 м2», які зазначені Замовником у пунктах 26-27 Додатку № 2 до ТД; у локальному кошторисі на будівельні роботи № 7-2-1 у розділі «Покриття» відсутнє найменування робіт «Улаштування нижнього шару двошарової основи зі щебню за товщини 15 см – 2496 м2», які зазначені Замовником у пункті 42 Додатку № 2 до ТД; Також завантажено в електронну систему закупівель локальний кошторис на будівельні роботи № 7-5-1, в якому зазначено у пункті 13 «Установлення світильників світлодіодних на металевих опорах (IP65, 200Вт)» у кількості 8 шт, при цьому пунктом 82 Додатку № 2 до ТД передбачено «Установлення світильників світлодіодних на металевих опорах (IP65, 200Вт)» у кількості 39 шт. Станом на 17.06.2020 Замовником було укладено договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 17.06.2020 № 17/06 з товариством з обмеженою відповідальністю «Благоустрій Груп» на загальну суму 8 299 413,36 грн з ПДВ. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 16.06.2020 про надання пояснень щодо зазначених порушень законодавства надана відповідь Замовника від 19.06.2020, яка не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Благоустрій Груп» умовам ТД. Проте на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Благоустрій Груп», як таку, що не відповідає умовам ТД та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 23.06.2020 11:42 - 08.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2020 11:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області перш за все висловлює вдячність за відкритість до співпраці та звертається з приводу необхідності повідомлення наступної інформації. Керуючись розділом 17 Договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 17.06.2020 року №17/06 (далі – Договір від 17.06.2020 № 17/06) та враховуючи положення Господарського та Цивільного кодексів України, Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області та Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП» дійшли згоди розірвати Договір від 17.06.2020 № 17/06 шляхом укладання Додаткової угоди до Договору №17/06 від 17 червня 2020 року. Підписання зазначеної додаткової угоди заплановано на 30.06.2020р.
Дата публікації звіту: 26.06.2020 14:10

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 01.07.2020 14:25

Запити/Пояснення