-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області.» (ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція)
Завершена
10 088 595.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100 885.95 UAH
мін. крок: 1% або 100 885.95 UAH
Номер:
3d2963c5335c4035870b15dfe9629d59
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-12-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2020 00:00
Період моніторингу:
12.06.2020 14:58 - 04.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.06.2020 Одеса № 185
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 11.06.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.06.2020 № 185
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-04-17-012150-b 07.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 17.04.2020 № 3) та зміни до неї, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Благоустрій Груп», пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримане 19.06.2020 через електронну систему закупівель, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.06.2020, протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 28.05.2020 № 7 та від 01.06.2020 № 8, договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 17.06.2020 № 17/06.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначив, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна тверда) учасника повинна бути розрахована відповідно до державного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням положень пункту 6.2.12 ДСТУ.
До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ, зокрема локальні кошториси.
Отже на порушення пункту 6 Розділу ІІІ ТД учасником товариства з обмеженою відповідальністю «Благоустрій Груп» надано локальні кошториси не на весь обсяг робіт, а саме:
у локальному кошторисі на будівельні роботи № 6-1-1 відсутні найменування робіт «Засипка вручну траншей, пазух котлованів і ям щебнем - 40,05 м3 та Улаштування прошарку суцільного перерізу з нетканого синтетичного матеріалу в земляному полотні – 423,4 м2», які зазначені Замовником у пунктах 26-27 Додатку № 2 до ТД;
у локальному кошторисі на будівельні роботи № 7-2-1 у розділі «Покриття» відсутнє найменування робіт «Улаштування нижнього шару двошарової основи зі щебню за товщини 15 см – 2496 м2», які зазначені Замовником у пункті 42 Додатку № 2 до ТД;
Також завантажено в електронну систему закупівель локальний кошторис на будівельні роботи № 7-5-1, в якому зазначено у пункті 13 «Установлення світильників світлодіодних на металевих опорах (IP65, 200Вт)» у кількості 8 шт, при цьому пунктом 82 Додатку № 2 до ТД передбачено «Установлення світильників світлодіодних на металевих опорах (IP65, 200Вт)» у кількості 39 шт.
Станом на 17.06.2020 Замовником було укладено договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 17.06.2020 № 17/06 з товариством з обмеженою відповідальністю «Благоустрій Груп» на загальну суму 8 299 413,36 грн з ПДВ.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 16.06.2020 про надання пояснень щодо зазначених порушень законодавства надана відповідь Замовника від 19.06.2020, яка не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Благоустрій Груп» умовам ТД.
Проте на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Благоустрій Груп», як таку, що не відповідає умовам ТД та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
23.06.2020 11:42 - 08.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2020 11:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області перш за все висловлює вдячність за відкритість до співпраці та звертається з приводу необхідності повідомлення наступної інформації. Керуючись розділом 17 Договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 17.06.2020 року №17/06 (далі – Договір від 17.06.2020 № 17/06) та враховуючи положення Господарського та Цивільного кодексів України, Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області та Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП» дійшли згоди розірвати Договір від 17.06.2020 № 17/06 шляхом укладання Додаткової угоди до Договору №17/06 від 17 червня 2020 року. Підписання зазначеної додаткової угоди заплановано на 30.06.2020р.
Дата публікації звіту:
26.06.2020 14:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
01.07.2020 14:25
Запити/Пояснення
Номер:
265cfb630e7d42a59a47a567bb45a358
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.06.2020 10:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Благоустрій Груп» умовам пункту 6 розділу 3 тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель локальний кошторис на будівельні роботи № 6-1-1, в якому відсутні найменування робіт «Засипка вручну траншей, пазух котлованів і ям щебнем - 40,05 м3 та Улаштування прошарку суцільного перерізу з нетканого синтетичного матеріалу в земляному полотні – 423,4 м2», які зазначені Замовником у пунктах 26-27 Додатку № 2 до тендерної документації; у локальному кошторисі на будівельні роботи № 7-2-1 у розділі «Покриття» відсутнє найменування робіт «Улаштування нижнього шару двошарової основи зі щебню за товщини 15 см – 2496 м2», які зазначені Замовником у пункті 42 Додатку № 2 до тендерної документації. Також завантажено в електронну систему закупівель локальний кошторис на будівельні роботи № 7-5-1, в якому зазначено у пункті 13 Установлення світильників світлодіодних на металевих опорах (IP65, 200Вт) у кількості 8 шт, при цьому пунктом 82 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено «Установлення світильників світлодіодних на металевих опорах (IP65, 200Вт)» у кількості 39 шт?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
de584cb97624485a925f6196d648647b
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2020-04-17-012150-b
Дата опублікування:
19.06.2020 19:03
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2020-04-17-012150-b Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області «17» квітня 2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області.» (ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-012150-b.
«19» квітня 2020 року введено в дію Закон України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19.09.2019 року №114-IX. Та додала, що частиною п’ятою розділу Х «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції Закону України Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19.09.2019 № 114-IX, визначено, що процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З метою завершення процедури закупівлі – відкриті торги за предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області.» (ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-012150-b Замовник керується положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», що діяв до введення в дію Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19.09.2019 № 114-IX.
«21» травня 2020 року за результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області.» (ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-012150-b виявили намір прийняти участь у аукціоні десять учасників.
Відповідно вимог статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
За результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція учасника ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП з ціною 8 299 413,36 грн. (вісім мільйонів двісті дев’яносто дев’ять тисяч чотириста тринадцять грн. 36 коп.) з ПДВ.
Учасником ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП було завантажено у електронну систему файли (документи) тендерної пропозиції до процедури закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області.» (ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-012150-b. Тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення завантажених файлів (документів тендерної пропозиції) відповідно додатку до протоколу розгляду та встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП відповідає вимогам тендерної документації за процедурою відкриті торги: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області.» (ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-012150-b.
Рішенням тендерного комітету №8 від «01» червня 2020 року було визначено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію такою, що відповідає вимогам (всім критеріям) тендерної документації та визнано учасника ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП переможцем процедури закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області.» (ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-012150-b, прийняти рішення про намір укласти договір.
Відповідно до положень частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Слід зазначити, що «17» червня 2020 року між Замовником та ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП було укладено договір за результатами проведеної процедури закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області.» (ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-012150-b. Звертаємо Вашу увагу, що договір було укладено сторонами не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та відсутні скарги інших учасників процедури до органу оскарження - Антимонопольний комітет України й крім того, до замовника не надходило жодних звернень боку інших учасників щодо неправомірності прийнятого даного рішення.
В свою чергу, згідно з положеннями п. 6.3.5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено, що договір за результатами торгів складається після погодження договірної ціни. А отже, договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не узгоджена Замовником і Переможцем у строк, визначений п.2 ст.32 Закону для укладання договору.
Додатково повідомляємо, що під час укладання договору сторонами було узгоджено договірну ціну, Підрядником було надано розрахунки відповідно до технічного завдання та договірної ціни, у тому числі: пояснювальну записку до договірної ціни;локальні кошториси; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін) та/або розрахунки вартості машино-години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організації) та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок розподілу трудовитрат за видами робіт для об’єкта будівництва; розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні); розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013; та ін., які включають в себе всі обсяги виконання робіт, матеріали, товар, які будуть застосовані під час виконання робіт. Інформуємо Вас про те, що надані під час укладання договору розрахунки включають в себе: роботи «Засипка вручну траншей, пазух котлованів і ям щебнем - 40,05 м3 та Улаштування прошарку суцільного перерізу з нетканого синтетичного матеріалу в земляному полотні – 423,4 м2», які зазначені Замовником у пунктах 26-27 Додатку № 2 до тендерної документації; у локальному кошторисі на будівельні роботи № 7-2-1 у розділі «Покриття» наявне найменування робіт «Улаштування нижнього шару двошарової основи зі щебню за товщини 15 см – 2496 м2», які зазначені Замовником у пункті 42 Додатку № 2 до тендерної документації, локальний кошторис на будівельні роботи № 7-5-1, в якому зазначено у пункті 13 Установлення світильників світлодіодних на металевих опорах (IP65, 200Вт) у кількості 39 шт, як передбачено пунктом 82 Додатку № 2 до тендерної документації. При цьому, ціна договору (договірна ціна) складає 8 299 413,36 грн, як і було запропоновано даним учасником після проведення аукціону. Після погодження договірної ціни складається договір підряду на виконання робіт. У договорі зазначається документ, покладений в основу визначення вартісних показників; позначається вид договірної ціни; порядок, випадки та терміни можливого уточнення договірної ціни; умови фінансування та розрахунків за обсяги виконаних робіт; відповідальність сторін за порушення зобов'язань за договором, порядок внесення змін до договору тощо. Звертаємо Вашу увагу, договірна ціна складена відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 (далі - ДСТУ).
Наголошуємо, що відповідно до положень статті 3 Закону одним із основних принципів здійсненя закупівель є максимальна економія та ефективність. Учасником ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП було надано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію серед інших учасників.
Превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення).
Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку.
Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця.