• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт багатофункціонального спортивного майданчику із штучним покриттям в Граденицька ЗОШ І-ІІІ ступенів розташована за адресою: Одеська область, Біляївський район, с. Градениці, вул. Центральна, 79

кошти обласного і місцевого бюджету

Завершена

8 102 076.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 8 102.08 UAH
Номер: 14fde63aed4c458caf82edeb568fd038
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-29-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 29.08.2022 15:01 - 20.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.08.2022 Одеса № 220 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.08.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 29.08.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 29.08.2022 № 220 Витяг з Переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 2 UA-2020-04-17-011452-b 17.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-31-96, liana_gichka@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження встановлено порушення вимог частини 12 статті 18 Закону. За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання надання роз’яснень до процедури та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 23 та частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», який діяв на момент проведення процедури закупівлі (далі – Закон), надання роз’яснень до процедури, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.04.2020 року № 91, тендерні пропозиції учасників фізичної особи підприємеця Петрушина Станіслава Валерійовича, приватного підприємства «АТРІЙ», товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД», товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» (далі – ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «РЕЛІКТ ІНВЕСТ» (далі – ТОВ «РЕЛІКТ ІНВЕСТ»), приватного підприємства «Южспецтрейд» (далі – ПП «Южспецтрейд»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Стоунбудінвест» (далі – ТОВ «Будівельна група Стоунбудінвест»), роз’яснень до процедури від 22.04.2020, вимоги про усунення порушення від 22.04.2022, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 07.05.2020 № 103, від 12.05.2020 № 104, від 12.05.2020 № 105, від 18.05.2020 № 112, від 18.05.2020 № 113, від 18.05.2020 № 114, від 18.05.2020 № 115, від 26.06.2020 № 162, від 30.06.2020 № 164, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.06.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія, Орган оскарження) від 11.06.2020 № 11565-р/пк-пз, від 19.06.2020 №12218-р/пк-пз, від 29.07.2020 №14622-р/пк-пз, договір на закупівлю робіт від 06.08.2020 № 46 (далі – Договір), додаткова угода від 02.09.2020 № 1, додаткова угода від 09.11.2020 № 2, додаткова угода від 10.12.2020 № 3, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 02.09.2020, від 09.11.2020 та від 10.12.2020. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії, не здійснювався. Замовник за результатами розгляду тендерних пропозицій та відповідно до протоколу від 18.05.2020 № 115 визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «Будівельна група Стоунбудінвес» та прийняв рішення про намір укласти договір. З метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів учасник процедури закупівлі ТОВ «РЕЛІКТ ІНВЕСТ», у порядку визначеному статтею 18 Закону, звернувся до Колегії зі скаргою від 21.05.2020 номер скарги: UA-2020-04-17-011452-b.a2, щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі. Так, у скарзі ТОВ «РЕЛІКТ ІНВЕСТ» просить зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення його тендерної пропозиції та рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «Будівельна група Стоунбудінвест». Колегія своїм рішенням від 11.06.2020 № 11565-р/пк-пз зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕЛІКТ ІНВЕСТ» та визначення ТОВ «Будівельна група Стоунбудінвест» переможцем процедури Закупівлі. З метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів учасник процедури закупівлі ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ», у порядку визначеному статтею 18 Закону, звернувся до Колегії зі скаргою від 28.05.2020 номер скарги: UA-2020-04-17-011452-b.b3, щодо порушення Замовником порядку проведення процедури Закупівлі. У даній скарзі учасник ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» просить зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення його тендерної пропозиції та рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «Будівельна група Стоунбудінвест». Колегія своїм рішенням від 19.06.2020 №12218-р/пк-пз зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» та рішення про визначення ТОВ «Будівельна група Стоунбудінвест» переможцем процедури закупівлі. Також Колегією зазначено, що питання щодо визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «Будівельна група Стоунбудінвест» вже було предметом розгляду органу оскарження і щодо нього було прийнято відповідне рішення Колегії від 11.06.2020 № 11565-р/пк-пз. Так, відповідно до протоколу від 26.06.2020 № 162 уповноваженою особою прийнято рішення щодо скасування рішень про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» та ТОВ «РЕЛІКТ ІНВЕСТ», а також щодо визначення переможцем ТОВ «Будівельна група Стоунбудінвест». Водночас, відповідно до протоколу від 30.06.2020 № 164 уповноваженою особою прийнято рішення щодо відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» та ТОВ «РЕЛІКТ ІНВЕСТ» в тому числі з інших підстав, які не були предметами розгляду Колегії. Разом з тим, відповідно до протоколу від 30.06.2020 № 164 уповноваженою особою прийнято рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Будівельна група Стоунбудінвест» та укладено договір про закупівлю від 06.08.2020 № 46. Відповідно до частини 12 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Таким чином на порушення частини 12 статті 18 Закону Замовником не виконані рішення Органу оскарження прийняте від 11.06.2020 № 11565-р/пк-пз та від 19.06.2020 №12218-р/пк-пз та не скасовано рішення про визначення ТОВ «Будівельна група Стоунбудінвест» переможцем процедури закупівлі. У межах проведення моніторингу Замовнику було надано запит на пояснення від 29.08.2022 в тому числі щодо вищезазначених порушень. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Однак, на запит Південного офісу Держаудитслужби від 29.08.2022 Замовником не надано відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання надання роз’яснень до процедури встановлено наступне. 22.04.2020 09:23 у електронній системі закупівель було розміщено запитання до процедури щодо внесення змін до ТД. Замовник 22.04.2020 09:55 надав відповідь, що розгляне зауваження якомога скоріше. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Водночас відповідно до частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Однак, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником не було оприлюднено роз’яснення на звернення від 22.04.2020 09:23, чим не дотримано вимоги частини першої статті 23 та частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 08.09.2022 13:16 - 23.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 08.09.2022 13:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Керуючись правом передбаченим п.10.3, п.п.10.3.2, 10.3.8 розділу 10 Договору №46 від 06.08.2020 Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку. Цей Договір вважається розірваним від 26.09.2022. Відповідний лист був надіслан Пядрднику. Додається.
Дата публікації звіту: 15.09.2022 09:27

Запити/Пояснення