-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянці км 173+000 – км 174+100, Закарпатська область
Завершена
23 053 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 115 265.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 115 265.00 UAH
Номер:
91b540bf2318437f83cb0b0038c5442d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-18-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2021 00:00
Період моніторингу:
18.03.2021 16:09 - 09.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.03.2021 № 188
м.Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.03.2021 №188
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-04-17-006687-а від 17.04.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ПБС», допущення їх до аукціону та визначення переможця встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема, розірвати укладений за результатами тендеру договір з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Служби автомобільних доріг у Закарпатській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.04.2020 №81, із змінами від 22.04.2020 №85, від 15.05.2020 №116 (далі – тендерна документація), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» (далі – ТОВ «ПБС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77» (далі – ТОВ «ШБУ-77»), повідомлення про намір укласти договір від 18.04.2020, договір про закупівлю послуг №13 від 08.07.2020, додаткові угоди від 15.07.2020 №13/1, від 22.07.2020 №13/2, від 11.11.2020 №13/3, від 15.12.2020 №13/4, від 24.12.2020 №13/5, від 09.03.2020 №13/6.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» тендерній документації встановлено порушення вимог тендерної документації.
Так, відповідно до вимог пункту 7 розділу 1.2 «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження дотримання учасником вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4.
Також, таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).
Разом з тим, проведеним моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» встановлено, що подана у складі тендерної пропозиції вказаним учасником Транспортна схема (вих.№ Т-2197 від 22.05.2020, файл «61.Транспортна схема.PDF») містить перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування (а/д Н-09,
а/д Н-09 в межах с.Сокирниця Хустського р-ну Закарпатської обл., а/д Н-09 в межах с.Стеблівка Хустського р-ну Закарпатської обл., вул. Головна в смт. Буштино Тячівського р-ну Закарпатської обл., вул.Армійська, вул.Незалежності в м.Тячів Закарпатської обл. і т.д.) без вказання довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по них (з точністю до 1км), чим порушено вимоги розділу 1.2 Додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ШРБУ -77», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерієві установленому статтею 16 Закону та умовам розділу 1.2 Додатку 1 тендерної документації та допустив ТОВ «ШРБУ -77» до аукціону.
Проведеним моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБС» встановлено, що у складі тендерної пропозиції вказаним учасником надано Транспортну схему (№14/05-26-а від 14.05.2020, файл «17. Транспортна схема pdf.»), у якій як перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування зазначено лише перелік населених пунктів (м. Надвiрна, с. Стримба, с. Лоєва, смт ,Щелятин, м. Яремчеп с. Микуличин, с. Taтapiв, с. Яблуниця, с. Лазещина, с. Ясиня, с. Кваси, с. Бiлині) без зазначення автомобільних доріг поза населеними пунктами та без вказання довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по маршруту транспортування (з точністю до 1км), чим порушено вимоги розділу 1.2 Додатку 1 до тендерної документації.
При цьому, у вказаній Транспортній схемі зазначено відстань перевезення в населеному пункті – 48 км та поза населеним пунктом – 46 км.
Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПБС», яким не підтверджено відповідного кваліфікаційного критерію, встановленого Замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону та допущено вказаного учасника до аукціону, визначено його переможцем тендеру і укладено з вказаним учасником договір про закупівлю від 08.07.2020 №13 на суму 21 999 900,00 грн з ПДВ.
Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів.
Період усунення порушень:
09.04.2021 15:33 - 24.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2021 15:33
Оскарження висновку в суді
Опис:
Службою автомобільних доріг у Закарпатській області оскаржено висновок до суду.
Дата публікації:
23.04.2021 18:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення
1. «Проведеним моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» тендерній документації встановлено порушення вимог тендерної документації. Так, відповідно до вимог пункту 7 розділу 1.2 «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження дотримання учасником вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Також, таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Разом з тим, проведеним моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» встановлено, що подана у складі тендерної пропозиції вказаним учасником Транспортна схема (вих.№ Т-2197 від 22.05.2020, файл «61.Транспортна схема.PDF») містить перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування (а/д Н-09, а/д Н-09 в межах с.Сокирниця Хустського р-ну Закарпатської обл., а/д Н-09 в межах с.Стеблівка Хустського р-ну Закарпатської обл., вул. Головна в смт. Буштино Тячівського р-ну Закарпатської обл., вул.Армійська, вул.Незалежності в м.Тячів Закарпатської обл. і т.д.) без вказання довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по них (з точністю до 1км), чим порушено вимоги розділу 1.2 Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ШРБУ -77», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерієві установленому статтею 16 Закону та умовам розділу 1.2 Додатку 1 тендерної документації та допустив ТОВ «ШРБУ -77» до аукціону.»
Відповідно до вимог пункту 7 після Таблиці 3 «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, в підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).
Учасник закупівлі ТОВ «ШБУ-77» на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції завантажив файл «61. Транспортна схема.PDF» у якому міститься Транспортна схема (вих.№ Т-2197 від 22.05.2020 року) із заповненням усієї інформації яка вимагалась.
У Висновкові від 09.04.2021 року зазначено, що «…подана у складі тендерної пропозиції вказаним учасником Транспортна схема (вих.№ Т-2197 від 22.05.2020, файл «61.Транспортна схема.PDF») містить перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування (а/д Н-09, а/д Н-09 в межах с.Сокирниця Хустського р-ну Закарпатської обл., а/д Н-09 в межах с.Стеблівка Хустського р-ну Закарпатської обл., вул. Головна в смт. Буштино Тячівського р-ну Закарпатської обл., вул.Армійська, вул.Незалежності в м.Тячів Закарпатської обл. і т.д.) без вказання довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по них (з точністю до 1км), чим порушено вимоги розділу 1.2 Додатку 1 до тендерної документації.», що не відповідає дійсності, так як відповідно до примітки 2 Таблиці 4 зазначено, що «Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).», БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ «довжини кожного відрізку маршруту в км», як вказано у Висновкові від 09.04.2021 року.
Слід зазначити, що у наданій транспортній схемі зазначено, що середня відстань перевезення асфальтобетонної сумуші становить 124 км. (108 км – поза межами населеного пункту та 16 км в межах населеного пункту). Окрім того в транспортній схемі у графі Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування зазначена безпосередньо назва доріг та вулиць маршруту транспортування, зважаючи на що Замовник самостійно може встановити довжину відрізку маршруту в км (з точністю до 1 км) за допомогою онлайн-сервісів які є загальновідомими та загальнодоступними.
Зважаючи на вище наведене, Учасник ТОВ «ШБУ-77» виконав умови тендерної документації у повному обсязі.
У Висновкові від 06.04.2021 року навмисно здійснюється перекручування вимог тендерної документації для встановлення нібито порушень під час кваліфікації учасників. Учасник ТОВ «ШБУ-77» зазначив у таблиці Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, що складає 124 км.
2. «Проведеним моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБС» встановлено, що у складі тендерної пропозиції вказаним учасником надано Транспортну схему (№14/05-26-а від 14.05.2020, файл «17. Транспортна схема pdf.»), у якій як перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування зазначено лише перелік населених пунктів (м. Надвiрна, с. Стримба, с. Лоєва, смт ,Щелятин, м. Яремчеп с. Микуличин, с. Taтapiв, с. Яблуниця, с. Лазещина, с. Ясиня, с. Кваси, с. Бiлині) без зазначення автомобільних доріг поза населеними пунктами та без вказання довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по маршруту транспортування (з точністю до 1км), чим порушено вимоги розділу 1.2 Додатку 1 до тендерної документації. При цьому, у вказаній Транспортній схемі зазначено відстань перевезення в населеному пункті – 48 км та поза населеним пунктом – 46 км. Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПБС», яким не підтверджено відповідного кваліфікаційного критерію, встановленого Замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону та допущено вказаного учасника до аукціону.»
Відповідно до вимог пункту 7 після Таблиці 3 «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, в підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).
Учасник закупівлі ТОВ «ПБС» на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції завантажив файл «17. Транспортна схема.PDF» у якому міститься Транспортна схема (вих №14/05-26-а від 14.05.2020 року) із заповненням усієї інформації яка вимагалась.
Одночасно зазначаємо, що відповідно до примітки 2 Таблиці 4 вказано, що «Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).», БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ «довжини кожного відрізку маршруту в км», як вказано у Висновкові від 09.04.2021 року.
Також слід зазначити, що у наданій транспортній схемі зазначено, що середня відстань перевезення асфальтобетонної сумуші становить 94 км. (46 км – поза межами населеного пункту та 48 км в межах населеного пункту). Окрім того в транспортній схемі у графі Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування зазначена безпосередньо назва доріг та вулиць маршруту транспортування, зважаючи на що Замовник самостійно може встановити довжину відрізку маршруту в км (з точністю до 1 км) за допомогою онлайн-сервісів які є загальновідомими та загальнодоступними.
Зважаючи на вище наведене, Учасник ТОВ «ПБС» виконав умови тендерної документації у повному обсязі.
У Висновкові від 09.04.2021 року навмисно здійснюється перекручування вимог тендерної документації для встановлення нібито порушень під час кваліфікації учасників. Учасник ТОВ ПБС зазначив у таблиці Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, що складає 94 км.
Враховуючи вище наведене, учасники закупівлі ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ПБС» відповідали кваліфікаційним критеріям, встановленому у тендерній документації, у зв’язку з чим були допущені до аукціону.
Службою автомобільних доріг у Закарпатській області буде оскаржено висновок до суду.
Дата публікації звіту:
15.04.2021 13:56