-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101414 Копилів - Ясногородка км 8+400 - км 13+400, Київська область
Завершена
74 070 056.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 74 070.06 UAH
мін. крок: 0.1% або 74 070.06 UAH
Номер:
1b365ba618e0426396d9fb95ad28c60a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-22-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2021 00:00
Період моніторингу:
22.03.2021 12:54 - 13.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
19.03.2021 № 203
витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-04-17-009895-b 17.04.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 3, частини 1 статті 30, частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12.04.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 15.05.2020 № 323 (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих пропозицій від 27.05.2020 року, протокол розкриття, тендерні пропозиції Приватного підприємства «АВТОМАГІСТРАЛЬ», ОАО «ДСТ № 4 г. Брест», ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура» (далі – Переможець), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.07.2020 №14269-р/пк-пз, протоколи засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) від 03.06.2020
№ 442, від 25.06.2020 № 628, № 629, № 630, 631, договір від 31.07.2020 № 180-20, додаткову угоду від 28.09.2020 № 1.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам законодавства та умовам, встановленим у тендерній документації.
Так, перевіркою тендерної пропозиції ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура» встановлено наступне.
Відповідно до пункту 2 Розділу 3 ТД учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (банківська гарантія).
Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу 3 ТД.
Відповідно до п. 3 Розділу 3 ТД забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
- непідписання учасником, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю;
- ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці 2 частини 3 статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Переможцем у складі пропозиції надано банківську гарантію від 15.05.2020 № 18816, зі змінами від 25.05.2020 №1, в якій зазначено підставу, крім вказаних вище підстав, ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією, що не відповідає вимогам встановленим Замовником у п. 2 Розділу 3 ТД.
Також, відповідно до п.1 Розділу 3 ТД усі документи тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі , за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).Документи повинні бути викладені у повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки (у разі наявності) підпису та ін.
Пунктом 6 Розділу 3 ТД передбачено, що учасники повинні надати у складі пропозиції інформацією та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Так, відповідно до пунктів 8 та 29 Локального кошторису 1-1-1 (об’єктний кошторис 1-1) вказаних у Технічному завданні (Додаток 1 до ТД) Замовником встановлено вимогу щодо навантаження сміття екскаватором з місткістю ковша 0,65м3, однак Переможцем всупереч вказаної вимоги в локальному кошторисі №1-1-1 зазначено, що навантаження буде здійснюватися екскаватором з місткістю ковша 0,25м3.
Відповідно до пункту 14 Локального кошторису 1-1-1 (об’єктний кошторис 1-1) та пункту 41 Локального кошторису 2-1-1 (об’єктний кошторис 2-1) вказаних у Технічному завданні (Додаток 1 до ТД) Замовником встановлено вимогу щодо навантаження сміття екскаватором з місткістю ковша 1, 25м3, однак Переможцем всупереч вказаної вимоги в локальному кошторисі № 1-1-1 та локальному кошторисі №2-1-1, відповідно, зазначено, що навантаження буде здійснюватися екскаватором з місткістю ковша 0,25м3.
Відповідно до пунктів 48, 49 та 50 Локального кошторису 2-1-1 (об’єктний кошторис 2-1) вказаних у Технічному завданні (Додаток 1 до ТД) Замовником встановлено вимогу щодо навантаження сміття екскаватором з місткістю ковша 0,38м3, однак Переможцем всупереч вказаної вимоги в локальному кошторисі № 2-1-1 зазначено, що навантаження буде здійснюватися екскаватором з місткістю ковша 0,75м3.
Відповідно до пункту 67 Локального кошторису 2-1-1 (об’єктний кошторис 2-1) вказаному у Технічному завданні (Додаток 1 до ТД) Замовником встановлено вимогу щодо навантаження сміття екскаватором з місткістю ковша 1,25м3, однак Переможцем всупереч вказаної вимоги в локальному кошторисі № 2-1-1 зазначено, що навантаження буде здійснюватися екскаватором з місткістю ковша 0,25м3.
Відповідно до пункту 72 Локального кошторису 3-1-1 (об’єктний кошторис 3-1) вказаному у Технічному завданні (Додаток 1 до ТД) Замовником встановлено вимогу щодо навантаження сміття екскаватором з місткістю ковша 0,4м3, однак Переможцем всупереч вказаної вимоги в локальному кошторисі № 3-1-1 зазначено, що навантаження буде здійснюватися екскаватором з місткістю ковша 0,25м3.
Також, у п. 76 та 77 Локального кошторису 3-1-1 (об’єктний кошторис 3-1) вказаних у Технічному завданні (Додаток 1 до ТД) Замовником передбачено укріплення русла оголовків монолітними бетонними плитами товщиною до 10 см/горизонтальних поверхонь, однак Переможцем всупереч вказаної вимоги в локальному кошторисі № 3-1-1 передбачено укріплення укосів земляного полотна монолітними бетонними плитами товщиною до 10 см; у пунктах 79 та 80 передбачено укріплення укосів оголовків монолітними бетонними плитами товщиною до 10 см, у документах Переможця - укріплення укосів земляного полотна монолітними бетонними плитами товщиною до 10 см
Відповідно до пункту 174 Локального кошторису 4-1-4 (об’єктний кошторис 4-1) вказаному у Технічному завданні (Додаток 1 до ТД) Замовником встановлено вимогу щодо навантаження матеріалу від фрезерування екскаватором з місткістю ковша 1,25м3, однак Переможцем всупереч вказаної вимоги в локальному кошторисі № 4-1-1 зазначено, що навантаження буде здійснюватися екскаватором з місткістю ковша 0,25м3.
Відповідно до пункту 215 Локального кошторису 5-1-4 (об’єктний кошторис 5-1) вказаному у Технічному завданні (Додаток 1 до ТД) Замовником встановлено вимогу щодо влаштування корита екскаватором з місткістю ковша 0,38м3, однак Переможцем всупереч вказаної вимоги в локальному кошторисі № 5-1-1 зазначено, що влаштування корита буде здійснюватися екскаватором з місткістю ковша 0,75м3.
Також, Переможцем в п. 15 Локального кошторису 6-1-1 додатково включено пункт влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із гарячої дрібнозернистої щільної асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем у кількості 29,3 м, який не передбачено технічними вимогами, встановленими Замовником.
Поряд з цим, Переможцем не надано локальних кошторисів передбачених у Локальному кошторисі 7-1-6 (об’єктний кошторис 2-1) вказаному у Технічному завданні (Додаток 1 до ТД) та розрахунків загальновиробничих витрат до локального кошторису 7-1-5.
Також, відповідно до пункту 5.2 Розділу 3 ТД для підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасники процедури закупівлі повинні надати зокрема, довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Довідка має містити реквізити (місцезнаходження) контрагента, з яким укладено договір.
Для підтвердження інформації щодо виконання аналогічного договору, учасник, в тому числі має надати копію відгуку, в якому обов’язково має бути зазначено категорію автомобільної дороги.
Аналізом документів, які подано Переможцем у складі пропозиції, встановлено, що довідка від 05.05.2020 № 662 не містить інформації реквізити (місцезнаходження) контрагента, з яким укладено договір. Також, відгук від 12.05.2020 № 0210 не містить інформації щодо категорії автомобільної дороги.
Враховуючи зазначене, Переможцем не виконано вимогу пункту 5.2 Розділу 3 ТД.
Відповідно до частини 1 статті 30 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, Замовник на порушення частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура» як такого, що не надав забезпечення тендерної пропозиції та не відповідає умовам тендерної документації.
Слід зазначити, що підставами для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-ВР» було те, що банківська гарантія не відповідає вимогам ТД; для відхилення тендерної пропозиції
ОАО «ДСТ № 4 г.Брест» невідповідність учасника технічним умовам; для відхилення тендерних пропозицій ПП «Автомагістраль» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-ВР» невідповідність учасників кваліфікаційним критеріям, встановленим у ТД.
Враховуючи зазначене, відхиливши тендерні пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-ВР», ПП «Автомагістраль» та ОАО «ДСТ № 4 г.Брест», з вказаних невідповідностей, та не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура» із зазначених підстав, Замовником порушено норми частини 1 статті 3 Закону № 922-VIII, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вищевказане призвело до порушення частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII, відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Період усунення порушень:
15.04.2021 15:16 - 30.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2021 15:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушення за результатами моніторингу UA-M-2021-03-22-000003
Дата публікації звіту:
22.04.2021 11:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
- other: Ні
Опис:
порушення не усунуто
Дата публікації:
02.06.2021 10:35
Запити/Пояснення
Номер:
08d6e806d27445a3a9a885929d4fddd7
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.03.2021 08:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101414 Копилів - Ясногородка км 8+400 - км 13+400, Київська область очікуваною вартістю 74 070 056, 00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-17-009895-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9089f3dac95b4fa6899bf8156c8a8fb5
Назва:
Пояснення на запит щодо моніторингу
Дата опублікування:
25.03.2021 14:27
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101414 Копилів - Ясногородка км 8+400 - км 13+400, Київська область відповідають проектній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту. Розмір бюджетного призначення визначено Розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації «Про затвердження переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році» від 02.03.2020 року № 112.Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.