-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до автогальмівного обладнання
Запасні частини до автогальмівного обладнання
Завершена
3 415 518.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 077.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 077.59 UAH
Номер:
e3d6eaa25eff43d5ada7fed6e298bd5c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-02-15-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.02.2021 00:00
Період моніторингу:
15.02.2021 15:17 - 10.03.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
15.02.2021 № 91
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15 лютого 2021 року № 91
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-04-17-005263-a від 17.04.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності тендерної документації вимогам Закону, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю оприлюднення договору та змін до нього, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, правомірності внесення змін до договору, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній до 19.04.2020) (далі – Закон), дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю оприлюднення договору та змін до нього, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника із змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.05.2020; звернення за роз’ясненнями від 23.04.2020, відповідь Замовника від 29.04.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФІНІТ ТРЕЙД»; рішення Замовника від 18.05.2020 №ЦЗВ-796/3863/5263-а, протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.06.2020 № 3863/288/-20-Т; повідомлення № 3863/14-20Т про намір укласти договір від 11.06.2020 № ЦЗВ-1078/3863/5263-а; повідомлення про намір укласти договір від 11.06.2020; договір від 24.06.2020 №ЦЗВ-03-03720-01 (далі – Договір); додаткова угода від 18.12.2020 до Договору; повідомлення про внесення змін до договору від 21.12.2020.
Період усунення порушень:
24.02.2021 16:39 - 02.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:
24.02.2021 16:39