-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт з термомодернізаційним ефектом дитячого відділення КНП « Новоайдарська багатопрофільна лікарня»
Завершена
593 378.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 966.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 966.89 UAH
Номер:
c2dc8939ef3c4161a59ee13ea8c8d0a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-06-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2020 00:00
Період моніторингу:
06.07.2020 17:56 - 28.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.07.2020 № 44
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 03.07.2020 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-04-17-002787-с 17.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 встановлено порушення вимог частини 3 статті 17, пункту 2 та 13 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельно-монтажне управління» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922.
За результатами моніторингу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 36 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, розгляду звернень та надання роз’яснень під час проведення процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон № 922), розгляду звернень та надання роз’яснень під час проведення процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Новоайдарська багатопрофільна лікарня» Новоайдарської районної ради Луганської області (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 17.04.2020 № б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ПП «Камін», ПП «Лімеро» та ТОВ «Будівельно-монтажне управління»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 08.05.2020 № б/н та від 13.05.2020 № б/н; звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 22.04.2020 та від 23.04.2020; роз'яснення Замовника від 23.04.2020; вимогу про усунення порушення від 19.05.2020; рішення Замовника від 20.05.2020; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду від 28.05.2020 року № 177; додаткову угоду від 05.06.2020 року №1.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» до тендерної документації установив вимогу про завантаження переможцем торгів в електронному вигляді через електронну систему закупівель протягом 5-ти робочих днів після визначення його переможцем відкориговані кошторисні документи, що обґрунтовано підтверджують остаточну запропоновану учасником ціну закупки. Згідно із статтею 25 Закону № 922 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону № 922 зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. При цьому, Законом не передбачено надання переможцем торгів будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 Закону № 922.
Крім того встановлено, що в пункті 1 Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 13 частини 2 статті 22 Закону № 922.
Поряд з цим встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини 3 статті 17 Закону № 922 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, а саме містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав визначених у пункті 2 частини 1 статті 17 Закону № 922, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до якого є вільним.
Також встановлено, що тендерна документація Замовника має суперечності, а саме: у пункті 3 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником визначено, що проект договору викладений в Додатку 2, в той час як у Додатку 2 до тендерної документації зазначена форма «Тендерна (цінова) пропозиція».
Відповідно до пункту 8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що кошторисна документація, яка надається учасником, повинна складатись з урахуванням вартості експертизи у складі, зокрема, договірної ціни та відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника. При цьому, надана в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельно-монтажне управління» кошторисна документація не містить відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника, а договірна ціна складена без урахування проходження експертизи, що не відповідає вимогам пункту 8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації.
Крім того встановлено, що на підтвердження умов пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації учасником ТОВ «Будівельно-монтажне управління» надано довідку (вих № 48/04/20 від 29.04.2020) про наявність досвіду виконання двох аналогічних договорів: договір будівельного генпідряду від 05.06.2019 № 21 та договір підряду на виконання робіт від 01.11.2019 № 334. При цьому, завантажений учасником ТОВ «Будівельно-монтажне управління» в електронній системі закупівель договір підряду на виконання робіт № 334 датований 08.11.2019, що суперечить довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, в якій зазначений договір датований 01.11.2019.Поряд з цим встановлено, що відповідний досвід роботи вищезазначених аналогічних договорів складає менше останніх чотирьох років, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону № 922.
Відповідно до пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922 та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельно-монтажне управління» та уклав з ним договір підряду від 28.05.2020 року № 177.
Проведеним моніторингом встановлено, що умови укладеного між Замовником та переможцем ТОВ «Будівельно-монтажне управління» договору підряду від 28.05.2020 року № 177 ( далі – Договір № 177) відрізняються від змісту проекту договору наданого ТОВ «Будівельно-монтажне управління» в складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, в частині невідповідності пунктів 11.1, 11.2 Розділу 11 з проектом договору та відсутності пункту 1.2 Розділу 1 в укладеному договорі, чим порушено вимоги частини 4 статті 36 Закону № 922. Відповідно до статті 37 Закону № 922 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням вимог частини 4 статті 36 цього Закону.
Період усунення порушень:
13.07.2020 14:08 - 28.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.07.2020 14:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1. Стосовно зауваження щодо того, що Законом не передбачено надання переможцем торгів будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 Закону № 922, а Замовник у пункті 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» до тендерної документації установив вимогу про завантаження переможцем торгів в електронному вигляді через електронну систему закупівель протягом 5-ти робочих днів після визначення його переможцем відкориговані кошторисні документи, що обґрунтовано підтверджують остаточну запропоновану учасником ціну закупки, то ми вважаємо, що в зв'язку з тим, що предметом закупівлі є капітальний ремонт, то надання відкоригованої за результатами аукціону кошторисної документації цілком відповідає нормам законодавства України і ніяким чином не порушує права та інтереси учасників.
2. Стосовно зауваження щодо кінцевого строку подання, Замовником разом із тендерною документацією, на етапі створення закупівлі, заповнюються всі необхідні електронні форми, серед яких і кінцевий строк подання пропозицій. Ці форми разом із тендерною документацією оприлюднюються в електронній системі закупівель, що і є оголошенням відкритих торгів, інформація, яка включає в себе всі необхідні дані щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій міститься серед них.
3. Стосовно зауваження щодо того, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини 3 статті 17 Закону № 922 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, а саме містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав визначених у пункті 2 частини 1 статті 17 Закону № 922, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до якого є вільним, то ми вважаємо, що надання переможцем торгів додатково декількох довідок в довільній формі на підтвердження своєї відповідності вимогам ст.17 Закону № 922ніяким чином не порушує права та інтереси учасників, а у разі, якщо учасники не згодні з умовами тендерної документації, то вони мали можливість, відповідно до норм Закону та Регламенту закупівель звернутись до Замовника з відповідними зауваженнями, уточненнями, вимогами, стосовно певних положень ТД.
4. Стосовно зауваження щодо того, що тендерна документація Замовника має суперечності, а саме: у пункті 3 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником визначено, що проект договору викладений в Додатку 2, в той час як у Додатку 2 до тендерної документації зазначена форма «Тендерна (цінова) пропозиція», то це є описка і всі учасники з розумінням до цього віднеслись, та вірно зрозуміли вимогу замовника.
5. Стосовно зауваження щодо того, що відповідно до пункту 8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що кошторисна документація, яка надається учасником, повинна складатись з урахуванням вартості експертизи у складі, зокрема, договірної ціни та відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника. При цьому, надана в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельно-монтажне управління» кошторисна документація не містить відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника, а договірна ціна складена без урахування проходження експертизи, що не відповідає вимогам пункту 8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації,то зазначаємо, що представник учасника ТОВ «Будівельно-монтажне управління», звертався по телефону до Замовника з цього приводу і нами була надана усна відповідь про те, що експертиза даного об’єкту вже проведена замовником і дійсна на момент проведення аукціону. Договірна ціна учасника ТОВ «Будівельно-монтажне управління», складена з урахуванням вартості експертизи у сумі 0 гривень, що відповідає нормам законодавства.
6. Стосовно зауваження щодо того, що, на підтвердження умов пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації учасником ТОВ «Будівельно-монтажне управління» надано довідку (вих № 48/04/20 від 29.04.2020) про наявність досвіду виконання двох аналогічних договорів: договір будівельного генпідряду від 05.06.2019 № 21 та договір підряду на виконання робіт від 01.11.2019 № 334. При цьому, завантажений учасником ТОВ «Будівельно-монтажне управління» в електронній системі закупівель договір підряду на виконання робіт № 334 датований 08.11.2019, що суперечить довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, в якій зазначений договір датований 01.11.2019. то зазначаємо, що учасником в довідці допущено описку в даті договору, що відноситься до формальної помилки, та не спростовує наявність виконаного договору та відповідного досвіду.
7. Стосовно зауваження щодо того, що, що відповідний досвід роботи вищезазначених аналогічних договорів складає менше останніх чотирьох років, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону № 922, то зазначаємо, що Замовником, в тендерній документації, була зазначена норма, що Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 100% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років., а досвід роботи з виконання аналогічних предмету закупівлі учасника ТОВ «Будівельно-монтажне управління» складає більше 10 років, тому повністю відповідає кваліфікаційним вимогам.
8. Стосовно зауваження щодо того, що проект договору і укладений договір закупівлі в декількох пунктах є відмінними, зауважуємо, що проект договору має назву «Примірний договір про закупівлю робіт (договір підряду)» і не є остаточним варіантом, який не можна змінювати.
Дата публікації звіту:
17.07.2020 14:28