-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С101421/Київ-Чоп/-Юрів Ситняки км 2+000- км 2+055
Завершена
18 594 447.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 18 594.45 UAH
мін. крок: 0.1% або 18 594.45 UAH
Номер:
c53f66bfad5e4673b001674eb694c092
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-22-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.06.2020 00:00
Період моніторингу:
22.06.2020 18:06 - 14.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-04-17-007698-b 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «Техномістбуд Холдинг» установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020).
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації на 2020 рік (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.05.2020 № 256, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.05.2020, протоколи засідання тендерного комітету від 28.05.2020 № 420, від 12.06.2020 № 525, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Техномістбуд Холдинг» (далі – ТОВ «Техномістбуд Холдинг»), повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2020, договір будівельного підряду по об’єкту «Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С101421/Київ-Чоп/-Юрів Ситняки км 2+000- км 2+055» від 01.07.2020 № 181-20.
Моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 1 пункту 5
розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема, надання учасниками довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (за формою). Для документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці), на балансі підприємства. Щодо кожної одиниці орендованого обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати договір оренди та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з копіями технічних паспортів або інші реєстраційні документи, що підтверджують право власності.
Учасник ТОВ «Техномістбуд Холдинг» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
від 4 травня 2020 № 94, в п. 6 якій зазначив наявність власного обладнання/транспортного засобу (механізму), а саме: компресор дизельний ATMOS PDK 33. При цьому документальне підтвердження (бухгалтерська довідка про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці)) щодо наявності компресора дизельного ATMOS PDK 33 на балансі підприємства у складі тендерної пропозиції ТОВ «Техномістбуд Холдинг» відсутнє.
На підтвердження наявності напівпричепа платформи YORK 1022, який зазначений в п. 20 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 4 травня 2020 № 94, учасником ТОВ «Техномістбуд Холдинг» надано укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «Тернопіль Мостобуд» (далі – ТОВ «Тернопіль Мостобуд») договір оренди техніки та обладнання
від 06.06.2018 № 06/06/18. При цьому свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з копією технічного паспорту або інших реєстраційних документів, що підтверджують право власності ТОВ «Тернопіль Мостобуд» на напівпричеп платформу YORK 1022 у складі тендерної пропозиції
ТОВ «Техномістбуд Холдинг» відсутні.
Проведеним моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 2 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема, надання учасниками довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці йому необхідно надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці. Додатково на інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби та ін.), перерахованих в довідці Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів.
Проте, в тендерній пропозиції ТОВ «Техномістбуд Холдинг» відсутні копії трудових книжок працівників (Мулач М.М. (майстер будівельних та монтажних робіт) та Собан М.Г. (головний механік)), які зазначені в довідці учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації від 4 травня 2020 № 97. Також на головного механіка Собан М.Г. не надано скан-копію диплома про закінчення учбового закладу.
Однак, на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Техномістбуд Холдинг» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, та уклав з ним договір будівельного підряду по об’єкту «Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С101421/Київ-Чоп/-Юрів Ситняки км 2+000- км 2+055» від 01.07.2020 № 181-20.
Період усунення порушень:
02.07.2020 20:46 - 17.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.07.2020 20:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушення за результатами моніторингу UA-M-2020-06-22-000025
Дата публікації звіту:
09.07.2020 17:32