-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Деревина
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 928 днів назад
2 557 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 391.00 UAH
мін. крок: 0% або 391.00 UAH
Номер:
0d9a923ae18647aca2d11b47e8fc2ba9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-26-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.06.2020 00:00
Період моніторингу:
26.06.2020 13:40 - 18.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.06.2020
№ 44
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.06.2020 № 44.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-04-17-007107-b Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій по лотах № 1-18 установлено порушення вимог пункту 9 частини 1 статті 17, пункту 1, абзацу 3 пункту 2, пункту 3, пункту 4 частини 1 статті 30 та частини 3 статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотах № 1-18, їх оприлюднення та відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців по лотах № 1-18, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходи щодо розірвання договорів по лотах № 1-18 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій по лотах № 1-18, своєчасність укладання договорів про закупівлю по лотах № 1-18 та їх оприлюднення, відповідність умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців по лотах № 1-18.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Головного управління Національної поліції в Житомирській області (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції переможця по лотах № № 1, 2, 5, 7 - ДП «Романівський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради (далі - ДП «Романівський лісгосп АПК»), тендерні пропозиції переможця по лотах № № 3, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18 - ТОВ «Тед», тендерну пропозицію переможця по лоту № 12 – ДП «Овруцьке лісове господарство», тендерні пропозиції учасника по лотах № № 3, 6, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18 - ФОП Кабак Андрій Петрович, тендерні пропозиції учасника по лотах № 3, 16, 17 - ТОВ «Енергоресурси Полісся», тендерні пропозиції учасника по лотах № 14, 15, 17, 18 - ДП «Пулинський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради (далі - ДП «Пулинський лісгосп АПК»), тендерну пропозицію учасника по лоту № 4 - ДП «Бердичівське лісове господарство», тендерну пропозицію учасника по лоту № 17 - ФОП Йоліч Вячеслав Володимирович, протоколи засідання тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір по лотах № № 1-18, договори про закупівлю по лотах № № 1 – 18, від 02.06.2020 року № 291, від 01.06.2020 року № 292, від 22.06.2020 року № 367, від 22.06.2020 року № 366, від 01.06.2020 року № 293, від 09.06.2020 року № 314, від 01.06.2020 року № 294, від 09.06.2020 року № 312, від 06.06.2020 року № 311, від 09.06.2020 року № 310, від 09.06.2020 року № 309, від 01.06.2020 року № 301, від 09.06.2020 року № 308, від 22.06.2020 року № 364, від 10.06.2020 року № 317, від 10.06.2020 року № 315, від 22.06.2020 року № 365, від 10.06.2020 року № 316.
Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон), встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону.
Однак, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги встановлені пунктами 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону.
Відповідно до пунктів 1, 5 розділу ІІІ та пункту 2 розділу «Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям визначених в статті 16 Закону» Додатка № 3 тендерної документації, від учасників в складі пропозиції, на відповідність кваліфікаційному критерію – «наявність працівників відповідної кваліфікації. які мають необхідні знання та досвід», з метою отримання достовірної інформації про наявність в учасника працівників, вимагалось надати довідку складену у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації про загальну кількість працівників, посади кожного з працівників, що будуть залучатись до виконання зазначених робіт, відомості про освіту та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників, з наданням копії штатного розпису для підтвердження інформації, що зазанчена у довідці.
На виконання вказаної вимоги ДП «Романівський лісгосп АПК» в складі пропозиції по лотах № 1, 2, 5, 7 надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 30.04.2020 року № 213, яка містить інформацію про наявність в учасника 32 працівників, в тому числі двох трактористів та двох водіїв вантажного автомобіля та автокрану, а також надано копію затвердженого штатного розпису.
Однак, моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1, 5 розділу ІІІ та пункту 2 «Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям визначених в статті 16 Закону» Додатка № 3 тендерної документації, у наданому в складі пропозиції по лотах № 1, 2, 5, 7 ДП «Романівський лісгосп АПК» штатному розписі відсутні посади двох трактористів та двох водіїв вантажного автомобіля та автокрану, чим не підтверджено інформацію зазначену у довідці від 30.04.2020 року № 213, що не відповідає кваліфікаційному критерію - «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Аналогічно, моніторингом установлено, що переможцем торгів по лоту № 12 - ДП «Овруцьке лісове господарство», на виконання вимог пунктів 1 та 5 розділу ІІІ та пункту 2 «Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям визначених в статті 16 Закону» Додатка № 3 тендерної документації, у складі пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.04.2020 року № 4, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників, в тому числі двох водіїв автотранспортних засобів (з вивезення лісу), а також надано копію затвердженого штатного розпису.
Однак, моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 5 розділу ІІІ та пункту 2 «Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям визначених в статті 16 Закону» Додатка № 3 тендерної документації, у наданому складі пропозиції по лоту № 12 ДП «Овруцьке лісове господарство» штатному розписі відсутня друга штатна одиниця водія автотранспортного засобу (з вивезення лісу), чим не підтверджено інформацію зазначену у довідці від 27.04.2020 року № 4, що не відповідає кваліфікаційному критерію - «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Крім того, відповідно до пунктів 1, 5 розділу ІІІ та пункту 3 «Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям визначених в статті 16 Закону» Додатка № 3 тендерної документації від учасників в складі пропозицій, для підтвердження кваліфікаційного критерію – «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», вимагалось надати довідку в довільній формі про виконання аналогічних договорів (не менше двох договорів), що виконувалися у 2019, 2020 роках, у якій має бути зазначено повне найменування замовників згідно з такими договорами, їх адреса та контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, дати виконання договорів, найменування товару, номери та дати укладення договорів.
Разом з тим, для підтвердження інформації зазначеної учасниками у вищевказаній довідці, вимагалось надання у складі пропозицій учасників копії аналогічного договору, копій видаткових накладних, які повинні підтверджувати повне виконання договору та містити відмітку замовника про приймання товару, а також копію акту звірки взаєморозрахунків за кожним аналогічним договором, що зазначений у довідці та оригінали листів відгуків.
На виконання вказаної вимоги переможцем по лотах № 1, 2, 5, 7 ДП «Романівський лісгосп АПК» в складі пропозицій надано довідку від 30.04.2020 № 211 про виконання двох аналогічних договорів, зокрема із зазначенням договору від 30.01.2019 року № 10 (з урахуванням додаткової угоди від 15.02.2019 року № 1), на суму виконання - 3 039 534,00 грн. та договору від 04.02.2019 року № 68, на суму виконання - 1 062 600,00 грн., а також надано копії вказаних договорів, копії видаткових накладних та копії актів звірки взаєморозрахунків.
Однак, моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1, 5 розділу ІІІ та пункту 3 «Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям визначених в статті 16 Закону» Додатка № 3 тендерної документації, переможцем по лотах № 1, 2, 5, 7 ДП «Романівський лісгосп АПК» у складі пропозиції не надано документи, що підтверджують повне виконання аналогічного договору від 30.01.2019 року № 10, зокрема надано копії видаткових накладних, лише на суму виконання - 2 436 435,84 грн. та які, також, не містять відмітку замовника про приймання товару, при наданому акті звірки взаєморозрахунків по вказаному договорі на суму виконання - 3 339 683,76 грн., чим не підтверджено інформацію зазначену у довідці від 30.04.2020 року № 211, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону.
Також, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця по лотах № 1, 2, 5, 7 - ДП «Романівський лісгосп АПК» відсутній гарантійний лист про те, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, а також відсутній гарантійний лист щодо погодження з істотними (основними) умовами договору, що не відповідає умовам пункту 4 розділу ІІІ та пункту 4 розділу VI тендерної документації.
Аналогічно, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ДП «Овруцьке лісове господарство» по лоту № 12, відсутній Додаток № 1 до проєкту договору, що має бути завірений на кожній сторінці підписом та печаткою учасника, а також надано сертифікат FSC груп продукції на англійській мові, що не відповідає умовам 4 розділу VI та пункту 1 розділу I тендерної документації відповідно.
Крім цього, моніторингом установлено, що переможцем по лотах № 1, 2, 5, 7 - ДП «Романівський лісгосп АПК», у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, не надано замовнику через електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених частиною 2 статті 17 Закону (оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання довідки).
Також, моніторингом установлено, що станом на 02.05.2020 року (дата подання тендерної пропозиції учасника ТОВ «Тед») у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань стосовно переможця торгів по лотах № 3, 4, 6 ,8 - 11, 13-18 - ТОВ «Тед» відсутня інформація, передбачена пунктом дев’ятим частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме: серія та номер паспорта громадянина України, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи - Пирогова Максима Ігоровича, що є підставою відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно вимог пункту 9 частини 1 статті 17 Закону.
Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 1 статті 17, пункту 1, абзацу 3 пункту 2, пункту 3, пункту 4 частини 1 статті 30 та частини 3 статті 32 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів по лотах № 1, 2, 5, 7 - ДП «Романівський лісгосп АПК», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону, та як таку, що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених частиною 2 статті 17 Закону, та не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів по лоту № 12 - ДП «Овруцьке лісове господарство» як таку, що не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону, а також не відхилив тендерну пропозицію переможця по лотах № 3, 4 ,6, 8 - 11, 13-18 - ТОВ «Тед», як таку що не відповідала вимогам пункту 9 частини 1 статті 17 Закону.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
20.07.2020 16:52 - 04.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
20.07.2020 16:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надано пояснення по кожному пункту у листі, що додається.
Дата публікації звіту:
27.07.2020 15:53