-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Зварювальний напівавтомат
Завершена
1 187 292.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 560.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 3 560.00 UAH
Номер:
d6415f0ee07a47c7bad9ceac913cb53a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-12-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.06.2020 00:00
Період моніторингу:
12.06.2020 12:02 - 04.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
11.06.2020 № 120
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-04-17-002216-c, ДК 021:2015: 42660000-0 — Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання, яка проводиться ВП «Атоменергомаш» ДП «НАЕК «Енергоатом».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 1 статті 24 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відокремленого підрозділу «Атоменергомаш» ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 22.04.2020 б/н, тендерну пропозицію переможця ТОВ "Самміт".
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено вимогу щодо розміру забезпечення тендерної пропозиції у сумі 35 918,76 гривень.
Частиною 1 ст.24 Закону зазначено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено умову щодо розміру тендерного забезпечення у сумі, більш ніж 3% від очікуваної вартості, чим порушено вимоги частини першої статті 24 Закону.
В ході проведення моніторингу Замовником укладено договір від 15.06.2020 №53-143-01-20-01712.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
17.06.2020 16:19 - 02.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2020 16:19
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок оскаржено до суду
Дата публікації:
02.07.2020 09:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
«Висновком про результати моніторингу закупівлі» від 17.06.2020, складеним за результатами моніторингу закупівлі Код ДК 021:2015-42660000-0 Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (Зварювальний напівавтомат) (2 шт.) (оголошення UA-2020-04-17-002216-c), управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язало замовника «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень».
На виконання вищезазначеного Висновку та відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ВП «Атоменергомаш» ДП «НАЕК «Енергоатом» повідомляє наступні заперечення до Висновку.
У Висновку не конкретизовано, яких саме заходів повинен вжити замовник для усунення виявлених порушень та не зазначено чітких вимог та/або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Відсутність конкретно сформованих вимог з приводу усунення виявлених порушень не надає ВП АЕМ можливості реалізувати її в повному обсязі та спонукає самостійно визначити на підставі невизначених законодавчих актів, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень. В свою чергу, вказана обставина може призвести до порушення чинного законодавства та/або прав інших осіб (зокрема, переможця процедури закупівлі).
У частині 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Перелічені принципи замовником під час проведення процедури закупівлі порушені не були. Учасниками закупівлі надано тендерне забезпечення в розмірі, визначеному тендерною документацію, тендерне забезпечення повернуто учасникам, скарги щодо тендерного забезпечення не надходили.
Допущена в тендерній документації технічна помилка (опечатка) у розмірі тендерного забезпечення (замість цифри «6» в сумі помилково зазначено цифру «9») не здатна спричинити та не спричинила порушення будь-чиїх прав, свобод та інтересів при проведенні процедури закупівлі, а відтак принцип забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища, в даному випадку, був дотриманий.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як актів правозастосування, є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття, чого у вимозі не зазначено.
З огляду на вищезазначені обставини, зобов`язання замовника в межах законодавства «зокрема розірвати договір» не є відповідним та співмірним порушенню, доцільним способом його усунення, а інші заходи з його усунення Висновком не визначені та законодавством не передбачені.
Дата публікації звіту:
23.06.2020 09:44