• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реставрація фасадів пам’ятки архітектури національного значення – Костьолу Святого Миколая (охоронний № 902/1) ДП «Національний будинок органної та камерної музики України» по вул. Велика Васильківська, 75 у Печерському районі м. Києва». (Коригування)

Торги відмінено

142 835 527.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10 000.00 UAH
Номер: f12cdca7e8e84c508c9cd5d2f67f7ed2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-06-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 06.08.2020 18:15 - 29.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.08.2020 № 222 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 06.08.2020 № 222 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 60 UA-2020-04-17-001765-c 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, mostovenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020). Питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення під час здійснення моніторингу не досліджувалося. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Національний будинок органної та камерної музики України» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.04.2020 № 2/14, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БРФ Відродження», повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 08.05.2020 № 3/14, протокол засідання тендерного комітету від 01.06.2020 № 4/14, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 03.07.2020 № 13023-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 02.06.2020. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. На запит Держаудитслужби від 12.08.2020 про надання пояснень (інформації та документів) щодо відсутності будь-якого рішення тендерного комітету після оприлюднення 02.06.2020 повідомлення про намір укласти договір Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020) не надав, через електронну систему закупівель пояснення, інформацію та документи у термін протягом трьох робочих днів. Враховуючи інформацію розміщену в електронній системі закупівель та відсутність пояснень Замовника щодо відсутності будь-якого рішення тендерного комітету після оприлюднення 02.06.2020 повідомлення про намір укласти договір питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення дослідити не надалося можливим.
Період усунення порушень: 27.08.2020 22:01 - 11.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2020 22:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформацію про усунення порушення
Дата публікації звіту: 02.09.2020 13:20

Запити/Пояснення