• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О100720 Васильків - Княжичі -Лука - Гореничі - /М06/ км20+119

Завершена

44 504 371.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 44 504.37 UAH
Номер: 27b7d98930b545c88029b7faf486f6a4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-22-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.06.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.06.2020 18:25 - 14.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.06.2020 № 162 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 22.06.2020 № 162 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 21 UA-2020-04-17-005104-b 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, holod.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Техномістбуд Холдинг» установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу 09 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 08.05.2020 № 224, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Техномістбуд Холдинг» (далі –ТОВ «Техномістбуд Холдинг»), протоколи засідання тендерного комітету від 26.05.2020 № 403 та від 12.06.2020 № 526, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2020, договір будівельного підряду від 01.07.2020 № 332-20. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям установив у тендерній документації вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (за встановленою формою) та передбачив, що для документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасники повинні надати бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці) на балансі підприємства. Щодо кожної одиниці орендованого обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати договір оренди та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з копіями технічних паспортів або інших реєстраційних документів, що підтверджують право власності (підпункт 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації). Водночас учасник ТОВ «Техномістбуд Холдинг» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 04.05.2020 № 104, у пунктах 6 та 20 якої передбачив наявність обладнання/транспортного засобу/механізму – компресора дизельного ATMOS PDK 33 (власне) та напівпричепа платформи YORK 1022 (орендоване) відповідно. При цьому учасник ТОВ «Техномістбуд Холдинг» у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки надав бухгалтерську довідку від 04.05.2020 № 105, яка не містить інформації про знаходження основного засобу – компресора дизельного ATMOS PDK 33 на балансі підприємства. Також учасник ТОВ «Техномістбуд Холдинг» на підтвердження наявності орендованого транспортного засобу – напівпричепа платформи YORK 1022 не надав свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з копією технічного паспорту або іншого реєстраційного документу, чим не дотримав вимоги підпункт 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Крім того установлено, що Замовник у підпункті 2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації та передбачив, що на підтвердження інформації, що міститься у довідці, необхідно надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками. Додатково на інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби та ін.), перерахованих в довідці учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Водночас учасник ТОВ «Техномістбуд Холдинг» у складі тендерної пропозиції не надав копії трудових книжок працівників Мулач М.М. (майстер будівельних та монтажних робіт) та Собан М.Г. (головний механік), які зазначені в довідці учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації. Також на головного механіка Собан М.Г. не надано скан-копію диплома про закінчення учбового закладу, чим не дотримано вимоги підпункт 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Техномістбуд Холдинг» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 13.07.2020 19:00 - 28.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 13.07.2020 19:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушення за результатами моніторингу UA-M-2020-06-22-000037 13.07.2020 о 19:00 год на веб-порталі з питань публічних закупівель опубліковано висновок № UA-M-2020-06-22-000037 про результати проведення моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О100720 Васильків - Княжичі -Лука - Гореничі - /М06/ км20+119» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-005104-b) (далі – Закупівля). Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) уважно розглянув висновок за результатами моніторингу та повідомляє наступне. Оскільки, відповідно до п.20.1. укладеного договору №332-20 від 01.07.2020 з ТОВ «Техномістбуд Холдинг» розірвання договору допускається тільки за згодою Сторін. У зв’язку з зазначеним, на виконання рішення за результатами моніторингу ТОВ «Техномістбуд Холдинг» направлено лист від 20.07.2020 №01-10/3003 щодо розірвання зазначено договору. Про результати буде проінформовано додатково.
Дата публікації звіту: 20.07.2020 15:16