• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин та дизельне паливо

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код CPV 09130000-9 «Нафта і дистиляти»

Завершена

47 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 470 000.00 UAH
Номер: 092726b18e874f50b8e14bf03772136d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-14-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 14.07.2020 16:54 - 05.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.07.2020 №48 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 14.07.2020 №48 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2020-04-17-004427-b від 17.04.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 98) 930-83-94, andriym78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено, що Замовником визначено предмет закупівлі з порушенням пункту 5 розділу II Порядку № 454. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТзОВ «МАГІСТР-Д» та ПП «ДРУЖБА – НАФТОПРОДУКТ», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі - Закон); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відкритого акціонерного товариства «Тернопільобленерго» (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.04.2020 №13, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МАГІСТР-Д» (далі – ТзОВ «МАГІСТР –Д») та приватного підприємства «ДРУЖБА – НАФТОПРОДУКТ» (далі – ПП «ДРУЖБА – НАФТОПРОДУКТ»), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 17.06.2020 №12019-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20.07.2020 №65. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Замовником в п.8 «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» оголошення про проведення відкритих торгів, вказано: «46010, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Енергетична, 2». Аналогічно в п. 4.3 «Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовником вказано: «вул. Енергетична, 2, м. Тернопіль, 46010». Однак, у додатку 4 «Проект договору» в розділі V «Поставка товару» Замовником, окрім іншого, вказано: «Місце поставки товарів: вул. Енергетична, 2, м. Тернопіль. Поставка здійснюється транспортом Замовника. Учасник завантажує товар в автомобілі-цистерни Замовника за адресою:______________.». При цьому необхідно зазначити, що відповідно пункту 5 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 ( в період дії, далі - Порядок №454), якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів. Отже, зазначивши у проекті договору вище вказану умову Замовником визначено предмет закупівлі з порушенням пункту 5 розділу II Порядку №454. За результатами проведеної закупівлі, Замовником 20.07.2020 укладено договір про закупівлю товару за №65 з ТзОВ «МАГІСТР-Д» (далі – Договір) вартістю 28 980 000,0 гривень. У п. 5.2. Договору зазначено: «місце поставки товарів: вул. Енергетична, 2, м.Тернопіль. Поставка здійснюється транспортом Замовника. Учасник завантажує товар в автомобілі-цистерни Замовника за адресою: вул.Лук’яновича Д, будинок 8 м.Тернопіль».
Період усунення порушень: 29.07.2020 09:31 - 13.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2020 09:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Начальнику Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Держеруці Євгену _____________________________ вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль, 26021 ВАТ «Тернопільобленерго» взято до уваги висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-17-004427-b від 17.04.2020р. та вжито відповідних заходів. ТОВ «Магістр-Д» направлено пропозицію про розірвання Договору №65 про закупівлю товарів від 20 липня 2020р. та два примірники проекту Угоди про розірвання договору. Заступник генерального директора – фінансовий директор В. Ф. Сторчак
Дата публікації звіту: 05.08.2020 10:47