• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015:71340000-3 - Комплексні інженерні послуги (Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Рудківської міської ради)

Завершена

448 460.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 242.30 UAH
Номер: 9a758921e2cd423ab6b4a9739e28cf32
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-01-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.07.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 01.07.2020 16:01 - 23.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.07.2020 № 117 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.07.2020 № 117. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-17-002886-b 17.04.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK1-4_1, RISK2-13. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини норм частини 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору в установленому законодавством порядку, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній щодо досліджуваної закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-04-17-004269-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням від 28.04.2020; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю (далі - ТзОВ «Західземлепроект плюс»); рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції учасників протоколи від 14.05.2020 б/н, від 15.05.2020 б/н, від 21.05.2020 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2020; протокол від 28.05.2020, договір від 12.06.2020 №163. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював індикатор ризиків RISK1-4_1 (перевищення строку розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною за процедурою «відкриті торги») – не підтвердилась. На порушення норм частини 2 статті 23 Закону положення тендерної документації Замовника, до яких 24.04.2020 внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних з відповідним доступом для перегляду в тендерної документації із змінами. Відповідно до вимог пункту 2 Додатку №3 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повині надати довідку в довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та освіти працівників. А також надати підтверджуючі документи: копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних за якість робіт інженерів-землевпорядників (та свідоцтва про підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства). Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТзОВ «Західземлепроект плюс» у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі, про наявність працівників (вих. №5 від 24.04.2020), у якій відсутні дані щодо кваліфікації відповідних працівників, а також відсутні дані про освіту працівників (Жукровського В.С.- комерційний директор, Кінаш Ю.Ю. – інженер архітектор, Кукуй С.В. та Патроник Р.Р. – інженери землепорядники). Крім того, в даній довідці (таблиці) на працівника (інженера-землепорядника) Патроник Р.Р. не надано копії кваліфікаційного сертифікату та свідоцтва про підвищення ним кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства. Крім того, в недотримання вимог пункту 2 частини 6 Додатку №4 тендерної документації учасником ТзОВ «Західземлепроект плюс», при наданні інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа, проте, що у разі внесення змін до законодавчих та нормативно-правових актів Виконавець зобов'язаний привести весь комплект документації у відповідність до внесених змін. Також, в тендерній документації (частина 5 Додатку №4) Замовником встановлено вимогу, про те, що за результатами виконання договору Учасник повинен надати технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель, які зазначені у пункті 1 технічного завдання з позитивним висновком Державної експертизи землевпорядної документації та гарантійний лист про виконання ним зобов’язань, вказаних у цьому пункті. Однак, учасником ТзОВ «Західземлепроект плюс» у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа про виконня вищенаведених зобов’язань. Таким чином, на порушення вимог пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТзОВ «Західземлепроект плюс», яким не підтверджено кваліфікаційні критерії, визначені у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, та тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а визначено вказаного учасника переможцем торгів (протокол від 28.05.2020 б/н) та укладено з ним договір від 12.06.2020 №163. Згідно з вимогами частини 3 розділу 5 тендерної документації та відповідно до частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. За результатами проведних торгів переможцем торгів Замовником визначено ТзОВ «Західземлепроект плюс». Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовником визначено, що на виконання вимоги статті 17 Закону переможець завантажує через електронну систему закупівель у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, оригінал, або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної податкової служби, або в електронній формі (підписану КЕП/ЕЦП), що є чинною на дату подання документа. Додатково замовник може здійснити безкоштовний пошук відомостей щодо даного пункту у відкритому неофіційному реєстрі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на офіційному сайті ДПС. Слід зазначити, що Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554), далі – Порядок № 733. Згідно з пунктом 7 Порядку № 733, довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, а довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Форма довідки містить такі обов’язкові реквізити, як підписи керівника (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу та посадової особи контролюючого органу, а також відбиток печатки контролюючого органу. Підпис - це окремий реквізит, установлений Національним стандартом України ДСТУ 4163 2003, як обов’язковий для всіх без винятку службових документів. Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом. Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії. Проте, подана ТзОВ «Західземлепроект плюс» довідка про відсутність боргу (від 22.05.2020 №29255) не містить підписів відповідальних посадових осіб контролюючого органу, а також відбитку печатки контролюючого органу та, відповідно, не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, тобто не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Однак, на порушення вимог частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТзОВ «Західземлепроект плюс», який не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону у спосіб визначений тендерною документацією, Порядку№ 733, та уклав з ним договір від 12.06.2020 № 163 на суму 349 000,00 гривень. Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився.
Період усунення порушень: 08.07.2020 15:56 - 23.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 08.07.2020 15:56